LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ultra volume haarspray van Levery
-
Ultra volume haarspray van Levery
Ik heb op 23 oktober 2020 via Instagram de ultra volume haarspray van Levery gekocht en tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb mailcontact, maar ze houden mij steeds aan het lijntje. Nu staat er ook bij mijn bestelnummer dat deze bestelling niet bestaat! Ik kom niet verder met dit bedrijf en ze willen ook mijn geld niet teruggeven. Maar mijn bestelling krijg ik ook niet. Wat kan ik nog meer doen?
Re: Ultra volume haarspray van Levery
Via Instagram, haarlak besteld, waar ?
Zoek eens in Google op Dropshipper
Zoek eens in Google op Dropshipper
u bedoelt levery.nl?
U had het geld ook aan mij kunnen geven, had u hetzelfde resultaat gehad. Maar helaas.
Even een paar kleine zaken die mij opvallen als ik hun website zo bekijk. Op de hoofdpagina staat een leuke "over ons". Hierbij staat dat Amsterdam, maar dat moet je kennelijk niet als vestigingsadres zien, want volgens hun algemene voorwaarden zitten ze in Amsterdam.
Het KVK nummer leidt in ieder geval ook naar Uden, dus dat lijkt mij het meest aannemelijk. Daar staat dan ook de naam "easypainter" bij. Die term brengt mij dan weer bij https://opgelicht.avrotros.nl/forum/han ... 40043.html
Dan bij de leveringsinformatie weer het standaard verhaaltje over verzending vanuit leverancier, levertijden van 21 dagen, bla bla.
U had het geld ook aan mij kunnen geven, had u hetzelfde resultaat gehad. Maar helaas.
Even een paar kleine zaken die mij opvallen als ik hun website zo bekijk. Op de hoofdpagina staat een leuke "over ons". Hierbij staat dat Amsterdam, maar dat moet je kennelijk niet als vestigingsadres zien, want volgens hun algemene voorwaarden zitten ze in Amsterdam.
Het KVK nummer leidt in ieder geval ook naar Uden, dus dat lijkt mij het meest aannemelijk. Daar staat dan ook de naam "easypainter" bij. Die term brengt mij dan weer bij https://opgelicht.avrotros.nl/forum/han ... 40043.html
Dan bij de leveringsinformatie weer het standaard verhaaltje over verzending vanuit leverancier, levertijden van 21 dagen, bla bla.
-
Ach ja, een woonhuis met daarop een inschrijving van een eenmanszaak in huis en tuinartikelen. Hele logische artikelen die ze verkopen, een kerstboom, vlekkenverwijderaar en een lichtgevende teddybeer. Het is geen bol.com die alles aanbiedt. En de algemene voorwaarden zijn tegen de wet in. Heel logisch om daar te gaan bestellen. Maar ja, dat hebben we ook al tegen de 175 voorgangers gezegd dit jaar die bij dropshippers besteld hebben.
Justmeagain
vindt dit leuk
Goed voornemen voor 2021: de wel besteld, niets geleverd topics direct gaan nummeren. Halen we de 365?
-
Dan zullen we een hardere lockdown moeten krijgen. In 2017 was er een invasie van malafide webshops, daar kwamen bij de collegae van Kassa 100 topics op. Dit jaar met dropshippers, zolderkamerhobbiesten (3x woordwaarde) en Chinese webshops staat de teller op 175 topics en reacties. Helaas blijven de reacties op het forum van Radar achter op die van Kassa.
Waarom is dat “helaas”? In mijn beleving wordt er al meer dan genoeg zout in de wondes gestrooid.NeoDutchio schreef: ↑31 dec 2020 17:12Helaas blijven de reacties op het forum van Radar achter op die van Kassa.
16again
vindt dit leuk
-
Om aan de 365 topics te komen blijven de reacties hier helaas achter. Die gaan we dus niet redden op Radar.Moneyman schreef: ↑01 jan 2021 22:40Waarom is dat “helaas”? In mijn beleving wordt er al meer dan genoeg zout in de wondes gestrooid.NeoDutchio schreef: ↑31 dec 2020 17:12Helaas blijven de reacties op het forum van Radar achter op die van Kassa.
Ok, gelukkig dan maar.
NeoDutchio
vindt dit leuk