Huiskamer
Re: Huiskamer
Kleurboeken zijn ook zoiets. Zijn allemaal zwart-wit tekeningen, moet je alsnog alles zelf gaan inkleuren.
Erthanax
vindt dit leuk
Vandaag heb ik een nieuw werkwoord geleerd, zeeleeuwen. Interessant verschijnsel.
Lady1234
, witte angora
, moederslink
, Moneyman
, sjohie
en Meiklokje
vinden dit leuk
-
Kun je het woord beter onderbouwen? Ik wil graag iets nieuws leren snap je.
Overigens heb ik er nog niet eerder van gehoord dat zeeleeuwen in slaapkamers komen. Kun je meer bewijs aandragen dat dat kan?
Overigens heb ik er nog niet eerder van gehoord dat zeeleeuwen in slaapkamers komen. Kun je meer bewijs aandragen dat dat kan?
Erthanax
vindt dit leuk
Ik dacht eerst dat het net zoiets was als breukelen (zie het boekje van Justus van Oel), maar zeeleeuwen is even serieus als irritant.
-
Vertel mij wat. En ik ga dat niet onderbouwen.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Het werkwoord "zeeleeuwen" is inmiddels toch wel gangbaar in het dagelijkse taalgebruik. Maar goed, het hangt er natuurlijk wél een beetje van af in welke kringen je verkeert.
Heeft een van jullie toevallig afgelopen zaterdag ook die Heeren van Amstel live - livestream bekeken? Wij wel thuis, was toch erg leuk gedaan vonden wij.
-
En ik wil wel eens weten over wat voor kringen het gaat. Waterkringen? Kringen rond het Koninklijk Huis? Kringen in de media? Kringen op het Radarforum? En als dat laatste het geval is, waarom weet ik daar niets van? Want zeeleeuwen gebeurt hier regelmatig.breien schreef: ↑18 jan 2021 08:38Ik ben echt wel bereid om mijn mening te wijzigen en nieuwe dingen te leren, maar wel op grond van bewijs. Heeft u hier bewijzen van?Bob Schurkjens schreef: ↑17 jan 2021 22:58Het werkwoord "zeeleeuwen" is inmiddels toch wel gangbaar in het dagelijkse taalgebruik. Maar goed, het hangt er natuurlijk wél een beetje van af in welke kringen je verkeert.
Nee, het gaat om kringen in basisschool klassen. Daarom horen we er nu zo weinig over.
-
Mja, laat ik het ruim formuleren: brede kringen. Dolfinaria. Dierentuinen. Zeehondencreches. Enzovoorts en zo verder.
Vraag het aan Joop zou ik zeggen, maar die is al jaren geleden in de doofpot gegaan.
-
Dolfinaria, dierentuinen en zeehondencreches zijn geen brede kringen. Het zijn zeer beperkte kringen. Hun assortiment is beperkt, en van hun vakkundige personeel zijn er ook niet zoveel. En ook de doelgroep is redelijk beperkt. Niet iedereen houd van zeeleeuwen, of het nu een dier of een werkwoord is.Bob Schurkjens schreef: ↑18 jan 2021 12:55Mja, laat ik het ruim formuleren: brede kringen. Dolfinaria. Dierentuinen. Zeehondencreches. Enzovoorts en zo verder.
Ik wil toch een betere onderbouwing waarom dit brede kringen zouden zijn. Of bedoelde je eigenlijk iets anders? Waarschijnlijk wel.
Hier staat nog een emmertje vis om de zeeleeuwen te voeren.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Een betere onderbouwing moet nog geëpibreerd worden. En dat kan nog wel even duren.witte angora schreef: ↑18 jan 2021 14:54Dolfinaria, dierentuinen en zeehondencreches zijn geen brede kringen. Het zijn zeer beperkte kringen. Hun assortiment is beperkt, en van hun vakkundige personeel zijn er ook niet zoveel. En ook de doelgroep is redelijk beperkt. Niet iedereen houd van zeeleeuwen, of het nu een dier of een werkwoord is.Bob Schurkjens schreef: ↑18 jan 2021 12:55Mja, laat ik het ruim formuleren: brede kringen. Dolfinaria. Dierentuinen. Zeehondencreches. Enzovoorts en zo verder.
Ik wil toch een betere onderbouwing waarom dit brede kringen zouden zijn. Of bedoelde je eigenlijk iets anders? Waarschijnlijk wel.
-
Altijd weer die uitvluchten, Bob...
De heer Schurkjens slaat vaker kwink dan op de uitvlucht, als u het mij vraagt. Maar dat doet u natuurlijk niet.
Bob Schurkjens
en moederslink
vinden dit leuk
-
U wordt inderdaad niks gevraagd, Heer Erthanax. Dat wil zeggen, na alle quatsch heb ik wel zin in een bak vers gezette koffie. Past u even op de huiskamer? Dan ga ik mezelf laven aan dit vocht wier kleur niet genoemd mag worden.
Erthanax
vindt dit leuk
Hmm, Jagermeister. Kom maar door.witte angora schreef: ↑18 jan 2021 20:57Dan ga ik mezelf laven aan dit vocht wier kleur niet genoemd mag worden.
Erthanax
vindt dit leuk
Zo ijs- en ijskoud is het toch niet?
Maakt niet uit, als de Jagermeister dat maar is.
Erthanax
vindt dit leuk