Wat een humor,ik amuseer mij weer kostelijk na een lange werkdag.
Dank allemaal!!
In de kring om het dolfinarium heen zitten wel een paar goede restaurants, daar hoop ik post-corona toch gauw met mijn lief weer eens te kunnen gaan eten.witte angora schreef: ↑18 jan 2021 14:54Dolfinaria, dierentuinen en zeehondencreches zijn geen brede kringen. Het zijn zeer beperkte kringen. Hun assortiment is beperkt, en van hun vakkundige personeel zijn er ook niet zoveel. En ook de doelgroep is redelijk beperkt. Niet iedereen houd van zeeleeuwen, of het nu een dier of een werkwoord is.Bob Schurkjens schreef: ↑18 jan 2021 12:55Mja, laat ik het ruim formuleren: brede kringen. Dolfinaria. Dierentuinen. Zeehondencreches. Enzovoorts en zo verder.
Ik wil toch een betere onderbouwing waarom dit brede kringen zouden zijn. Of bedoelde je eigenlijk iets anders? Waarschijnlijk wel.
Erg genoeg dat knuffelen tegenwoordig al als criminaliteit gezien wordt.
Harderwijk,gerookte paling!!!moederslink schreef: ↑19 jan 2021 15:20Harderwijk ja, een heel leuk stadje! Wij hebben er vroeger nog gewoond zelfs in 1953 -1954 .
Afgelopen zomer hadden mijn broer, zusje en ik nog een nostalgische toer naar oa Harderwijk.
Het was bloedheet en we hebben heerlijk midden in het centrum nog koffie gedronken met gebak.
Het oude gemeentehuis staat er nog , ik ben daar vroeger op die trappen nog zomaar gruwelijk gebeten door een hond het litteken heb ik nog in mijn been .
Tja, memory ' s .....waar is die goeie ouwe tijd gebleven
Pluk de dag , het leven vliegt voorbij!
Dat maakt de huidige situatie alleen maar pijnlijker, waarin het verboden lijkt om plezier te hebben.
Nee hoor niks te burgerlijk. Ook hier is er niet echt veel veranderd, rustig, gezapig en relaxt doorgaan met ademhalen.witte angora schreef: ↑19 jan 2021 17:46(..)
Maar goed, ik ben voor mijn pleziertjes dan ook niet afhankelijk van feesten, zuipen, blowen en tot diep in de nacht in het café zitten om vervolgens de volgende dag 12 uur achtereen in een auto te zitten. Daar ben ik kennelijk te burgerlijk voor.
Ik begrijp bovenstaande best,en ben het er voor een deel mee eens,maar waarom toch steeds maar afgeven op die jongeren?moederslink schreef: ↑19 jan 2021 19:58Nee hoor niks te burgerlijk. Ook hier is er niet echt veel veranderd, rustig, gezapig en relaxt doorgaan met ademhalen.witte angora schreef: ↑19 jan 2021 17:46(..)
Maar goed, ik ben voor mijn pleziertjes dan ook niet afhankelijk van feesten, zuipen, blowen en tot diep in de nacht in het café zitten om vervolgens de volgende dag 12 uur achtereen in een auto te zitten. Daar ben ik kennelijk te burgerlijk voor.
De feestjes en het nachten doorhalen heb ik wel degelijk meegemaakt toen ik jong was en nog geen kinderen had . Dus ik begrijp jongeren ook best wel,
echter !!!!! ...... we zitten nu in een pandemie en dát is het verschil!
Jongeren nu kunnen dus géén feestjes bouwen , er niet op uit gaan en geen nachten doorhalen en dat is ' blijkbaar ' niet te doen voor hen en dat heeft n.m.m alles te maken met hun wereldje tot nu toe waarin alles maar maakbaar moet zijn, alles maar moet kunnen , er geen drama.s zijn en ze wat dat betreft behoorlijk verwend zijn en te weinig ruggengraat hebben gekregen en waarin veel, zo niet alles, om henzelf draait.
De dienstplicht terug is zo gek nog niet....leren tijgeren en afzien