Heb vandaag een dikke 100 vierkante meter sneeuw van 10 cm dik geruimd,maar zo`n zelfde laagje zit nog op het schip vast gevroren.
Heb dus nu ook maar een versterkend drankje genomen.
ik gun iedereen de sneeuwpret,maar doe mij toch maar de zomer.
Heb vandaag een dikke 100 vierkante meter sneeuw van 10 cm dik geruimd,maar zo`n zelfde laagje zit nog op het schip vast gevroren.
En over een weekje ook het ijs rond de romp nog lossteken ?scharrelschipper schreef: ↑08 feb 2021 18:46
"En als hun inschatting klopt dat de maatregelen in februari weer enigszins soepeler worden, dan kan het wat hen betreft zeker volgens plan doorgaan"Nijogeth schreef: ↑08 feb 2021 20:14De kans is klein. De gemeente laat het allemaal toe. Er is zelfs een kroeg in het nieuws geweest, waarna verschillende gemeentes het over hebben genomen.
https://www.ed.nl/de-peel/met-carnaval- ... ~aada3cc6/
Ik hoop van nietscontra schreef: ↑08 feb 2021 20:01En over een weekje ook het ijs rond de romp nog lossteken ?scharrelschipper schreef: ↑08 feb 2021 18:46
De maatregelen zijn soepeler geworden, kinderen mogen namelijk weer naar school.sjohie schreef: ↑09 feb 2021 08:04"En als hun inschatting klopt dat de maatregelen in februari weer enigszins soepeler worden, dan kan het wat hen betreft zeker volgens plan doorgaan"Nijogeth schreef: ↑08 feb 2021 20:14De kans is klein. De gemeente laat het allemaal toe. Er is zelfs een kroeg in het nieuws geweest, waarna verschillende gemeentes het over hebben genomen.
https://www.ed.nl/de-peel/met-carnaval- ... ~aada3cc6/
Wat denk je zelf?
Vertel... wat heb je er vandaag allemaal in gelezen?J. Deltoer schreef: ↑10 feb 2021 17:45De nieuwe wereldvertaling van de heilige schrift zou ook kunnen helpen.
Fan is een groot woord, maar ik heb het regelmatig aanstaan. Zeker in de auto, heerlijk!