LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 aug 2019 23:10
My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Wij hebben twee vliegtickets geboekt vorig jaar naar Colombo twv €840eu.
Kon door Corona niet doorgaan, hun gaven aan een voucher te gaan geven echter nooit meer wat van hun gehoord. Geen werkend telefoon nummer op hun site en reageren niet op mails.
Kan iemand ons helpen??
Gr Kim
Kon door Corona niet doorgaan, hun gaven aan een voucher te gaan geven echter nooit meer wat van hun gehoord. Geen werkend telefoon nummer op hun site en reageren niet op mails.
Kan iemand ons helpen??
Gr Kim
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Lastig situatie, hopelijk is de oplossing heel eenvoudig. Ik ga vanuit dat hun de reis hebben geannuleerd, of dat de vlucht is geannuleerd?
Het eenvoudigste manier is om je creditcard maatschappij te bellen als je met je creditcard hebt betaald. Hopelijk is de aflevering garantie nog geldig (afhankelijk van de voorwaarden van jouw creditcard en de termijn wat is verstreken)
Anders, hopelijk heb je een rechtsbijstandverzekering. Neem dan contact met hun op. Zo niet dan kan je een deurwaarder inhuren. Het is (vermoedelijk) een Nederlandse bedrijf, wat de situatie iets makkelijker maakt. Als het bedrijf toch in het buitenland zit binnen EU, neem dan contact op met Europese Consumenten Centrum
Ook kan je een een klacht indienen bij de ACM. Hun moeten altijd bereikbaar zijn. ACM helpt jou niet, maar kunnen bedrijven boetes geven.
Het eenvoudigste manier is om je creditcard maatschappij te bellen als je met je creditcard hebt betaald. Hopelijk is de aflevering garantie nog geldig (afhankelijk van de voorwaarden van jouw creditcard en de termijn wat is verstreken)
Anders, hopelijk heb je een rechtsbijstandverzekering. Neem dan contact met hun op. Zo niet dan kan je een deurwaarder inhuren. Het is (vermoedelijk) een Nederlandse bedrijf, wat de situatie iets makkelijker maakt. Als het bedrijf toch in het buitenland zit binnen EU, neem dan contact op met Europese Consumenten Centrum
Ook kan je een een klacht indienen bij de ACM. Hun moeten altijd bereikbaar zijn. ACM helpt jou niet, maar kunnen bedrijven boetes geven.
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Trustpilot al gelezen Seinhuis ? Je schrijft maar wat over dit bedrijfje uit Verweggistan.
De topicstarter in elk geval wel.
Tsja, hoe kom je er bij om bij zo'n bedrijfje met zulke extreem slechte reviews te boeken Kimvanlune ?
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Misschien had ik dat niet neer moeten zetten. Het procedure te starten is best simpel (de specialist doet het werk), maar het geld daadwerkelijk terug krijgen kan soms snel, soms heel lang duren.
BL2
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3411
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
My trip he....bedankt voor de waarschuwing. Als ik een reis naar Colombo zou willen boeken zal ik hunnie zeker overslaan. Dat zal ze leren!
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
@deltoer
Die kunt u dus aan uw lijstje toevoegen.
Die kunt u dus aan uw lijstje toevoegen.
-
- Berichten: 3411
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Ik heb er een excel bestand van gemaakt, dan kan ik ook makkelijker sorteren. Inmiddels heb ik een offerte aangevraagd bij SAP.
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Bespaar je de moeite. Met jouw logica is het veel simpeler om gewoon nergens meer te bestellen. Lost het probleem zich nog mooi vanzelf op ook.
Re: My Trip laat niks meer horen jaar na boeking vliegtickets
Heb helaas iets dergelijks meegemaakt met My Trip, geboekt via Tripadviser en mijn rechtsbijstandverzekeraar Univé ingeschakeld. Die hebben slechts uitgevonden dat My Trip 2 kantoren heeft in Litouwen en ijsland maar op geen enkele manier met hen in contact kunnen komen. Dus spaar je de moeite en boek nooit meer bij zo een onbekende agent.