Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lilili
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 jun 2011 21:26

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door lilili »

Dries248 schreef:
12 feb 2021 19:14
Aldi en Lidl reclames staan elke week in en folder, waarbij twee zien opvallen:
1: de aanbiedingen zijn geldig van maandag tot en met zondag, behalve..
2: de aanbiedingen die op een bepaalde dag pas beschikbaar komen.
Wij zijn 66 en 67 jaar, en leven in een bubbel om elk risico met betrekking tot corona te vermijden.
We gaan dan ook meestal op een dag, of maandag, of dinsdag, of woensdag, of donderdag, boodschappen doen.
Dan zijn dagen dat het niet zo druk is in de supermarkten.
Echter als je van de aanbiedingen van Aldi en/of Lidl gebruik wil maken dien je meerdere dagen naar naar deze winkels te gaan,
zeker met de aanbiedingen van alleen zaterdag en zondag, de drukste dagen in deze winkels ?

Wij vinden dat dat tegen de coronaregels in gaat, en hebben daar veel moeite mee.
Enkele weken geleden hebben we van beide organisaties de klantenservice een email gestuurd, maar geen reactie.
Wat vind een ander hiervan, heeft die hier ook moeite mee?
Wij vinden dat een (ijs)koude douche nog te warm is voor deze winkelketens.
Kunt u aangeven waar u woont, in welke stad of dorp. Mocht ik in de buurt wonen wil ik voor u door boodschappen wel doen.

Wat een rot reacties hier allemaal, niemand begrijpt dat er mensen zijn die t geld niet hebben om zomaar van alles te kopen en op de aanbiedingen moeten leven, niet iedereen is even rijk in dit land.
U heeft wel degelijk gelijk. Alle winkels, restaurants etc dicht maar de supermarkten veroorzaken zo een enorme drukte op die aanbiedingsdagen.
Er zouden zolang Corina heerst inderdaad strengere regels moeten gelden voor de supermarkten Coronatijd. En mensen zouden iets schappelijker kunnen reageren

Seinhuis
Berichten: 2387
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik erger mij ook aan supermarkten.

Een cafe kreeg een boete omdat er mensen buiten stonden. Ik moet elke keer buiten wachten bij supermarkt.

De meeste supermarkten hebben te veel winkelwagentjes, waardoor er te veel mensen binnen zijn

Er zijn nog steeds geen looproutes, amper stickers op de grond terwijl andere winkels dit wel verplicht waren (toen ze open mochten)

Supermarkten vergroten hun aanbod aan non food spullen (al ontkennen hun dat)

Tja, niks aan te doen.

Om terug te komen naar de aanbiedingen, supermarkten hopen dat je zo vaak mogelijk langs kom, en elke keer iets anders mee neem. Ik ben jong en gezond maar met mijn werk onmogelijk om elke dag langs te gaan.

Een kleine tip, veel vroeg in de ochtend of laat in de avond is het rustig. Op google maps is een drukte kaart. Hier kan je per uur zien hoe druk het gaat worden. Selecteer je supermarkt en onderaan de pagina staan blauwe (en soms rode) balken.

Verder, niks aan te doen.
Laatst gewijzigd door Seinhuis op 21 feb 2021 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.

ateurlings
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:14

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door ateurlings »

Ik ben alweer 52 jaar en mis elke dag aanbiedingen van de Aldi, Lidl, Jumbo, Plus, Spar, Konmar, Dirk en weet ik nog hoeveel andere winkels.

BedeVe
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 feb 2011 09:51

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door BedeVe »

Geneuzel om nix . Maar gelukkig is er elke doordeweekse dag een oudjes en zwakkeren uurtje zodat u als allereerste de aanbiedingen binnen kunt halen. Tel uw zegeningen

Lapsang
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Lapsang »

Het vervelendste vind ik dat ze ons als klanten voortdurend proberen te manipuleren, terwijl ze zonder ons niets zijn.

crazyritten
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2017 12:11

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door crazyritten »

Wat jammer van een hele hoop kinderachtige reacties, zoals het ook al is vermeld dat deze mensen kinderachtig zijn.
Als deze mensen er problemen mee hebben dan mogen ze dat gewoon uiten.
Het is me vaker hier opgevallen dat er mensen (veelal dezelfde) die vaak vinden dat mensen zeuren, zeuren, kinderachtig zijn, niet zo moeilijk moeten doen bla bla bla.
Zelfs als er een vraag is gesteld hebben ze wat te zeuren. Ik vermoed dat deze mensen niets anders te doen hebben dan de hele dag andere naar beneden te halen omdat ze zelf zo onzeker zijn dat ze het normaal vinden.

Wat is het probleem van jullie dat jullie mensen moeten afzeiken. Dat jullie er geen problemen mee hebben dat de Aldi en de Lidl dit zo doen dat snap ik, ik ook niet maar empathie is hier blijkbaar niet te vinden.
Dat er mensen ouder zijn dan de TS heeft er niets mee van doen.
Misschien zijn deze mensen chronisch ziek, kunnen niet meer fietsen of wandelen oid.
Maar ook daar wordt niet aan gedacht. Nee joh, ga gewoon de TS belachelijk maken dat ze niet zo moeilijk moeten doen.
Hun hebben het er moeilijk mee en dat mag blijkbaar niet hier.

Jullie weten het allemaal zo goed blijkbaar. Als je je niet in kan leven in een ander ga dan in een forum zitten waar het niet nodig is.
Nu de 1 na de ander TS belachelijk maakt, oh wat leuk, tot dat het jezelf gebeurt, dan is het lijden en last.

Ik vind dat zo triest dat er op zulke mensen met iets wat hun dwars zit, zo wordt gereageerd bah bah.

Ik zal wel weer diezelfde mensen over me heen krijgen, kom maar op. Ik reageer en kijk bijna nooit meer naar de reacties.
Ben wel wat gewend, scheld maar een eind raak, (oh nee, er is niet gescholden, dus gaan ze daar weer over zeuren), zeur maar over mij dat ik bla bla bla, vul zelf maar in, ben.
Het boeit me niet. Ik snap deze mensen .

@gosewijn, denk eerst ff na voordat je een aanname doet terwijl je niet eens weet of die klopt.
Ga zelf maar op je duim zuigen, misschien helpt het.

Dries248, Ik snap uw punt helemaal. Het is ook niet leuk. Helaas is dit al jaren het geval bij de Aldi en de Lidl. Is het misschien een idee iemand anders te laten gaan om het op te halen?
Een email sturen zal niet veel helpen, ze geven of geen antwoord, of sturen een standaard email terug.
Hopen dat de Corona regels voor jullie snel versoepelt. Sterkte.

Lady1234
Berichten: 27279
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@crazyritten

Het is werkelijk diep triest. Ik heb er maar een doos tissues bij gepakt.

Beter terug naar vroeger, toen de supers helemaal niet op zondag open waren. Mis je ook geen aanbieding.

gosewijn
Berichten: 2895
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door gosewijn »

Lees de Op nog eens goed door. Ts kan elke dag boodschappen doen , echter wil dat op zondag doen , maar dan is het te druk . Helaas voor ts . Ik noem dat zeuren . u mag er anders over denken .

Nijogeth
Berichten: 10123
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik vind persoonlijk ook dat ze alle aanbiedingen die dat jaar gaan komen al op 1 januari moeten aanbieden en dit het hele jaar volhouden, zo mis ik zeker geen aanbieding en als ik dan niet op 5 januari mijn boodschappen wil doen, dan kan ik gewoon op 14 april diezelfde aanbiedingen halen.

juliomariner
Berichten: 4922
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan maar kinderachtig en bot maar vind het hele topic van gezeur en gezever aan elkaar hangen.
Ipv overal het negatieve van inzien denk eens positief, kijk naar wat er allemaal wel kan niet niet wat er niet kan. Maakt het leven een stuk leuker. We zijn met zijn allen een stelletje azijnpissers geworden en moeten de andere ook nog zielig vinden.

Arma
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 okt 2020 18:33

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Arma »

Die meneer weet geloof ik geen raad met zijn vrije tijd -, moet wat te doen hebben, wij zijn beiden over de tachtig en hebben geen probleem met die aanbiedingen van aldi en of lidl, gewoon op een rustig moment je boodschappen doen , komt toch steeds weer terug en dan op een ander tijdstip!

Heinvankooij
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2021 20:46

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Heinvankooij »

Ik kan mij best voorstellen dat ze bezwaar heeft tegen de acties op verschillende dagen van de week. Zeker in deze coronatijd zouden de winkels de aanbiedingen moeten laten gelden voor een gehele week om het onnodig te maken dat men meerdere keren in een week boodschappen moet doen om te profiteren van aanbiedingen. Om dan te stellen dat je dan niet gebruik moet maken van die acties is totaal belachelijk. Dan zou je andersom ook kunnen stellen dat de winkels helemaal geen aanbiedingen moeten doen.

aspera
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 jul 2008 01:49

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door aspera »

U hoeft helemaal geen gebruik te maken van zogenaamde aanbiedingen.
Bovendien is het in deze tijd niet zo’n goed idee om samen te gaan, dus waarom doet u dat? Dat staat ook overal: svp alléén boodschappen doen. Het is vrij ergerlijk dat velen zich daar niet aan houden en dan ook nog in de winkel veelal oeverloos over producten delibereren, of leuk praatgroepjes met deze en gene vormen, in de winkel of in/bij de ingang. Leuk wolken kleine en grote druppels en verspreiden die anderen niet kunnen omzeilen. Brrr, dát is riskant. Beangstigend en lastig voor de mensen die zich er wél aan houden en voor wie dit gedrag beangstigend kan zijn of is. Dus ik zou eerst maar eens uw eigen handelen nader bestuderen en bij voorkeur aanpassen voordat u kritiek op anderen heeft. Dan zijn winkels ook minder vol en dus veiliger.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Waarom maken ze niet alle boodschappen gratis? Dan kan niemand meer klagen over wel/niet en/of wanneer in de aanbieding. Je haalt gewoon wat je nodig hebt en lekker vindt. Houd je niet zo van gehakt dan haal je een kilo tournedos. Zo veel mensen zo veel smaken. Die kassa's staan ook maar in de weg. Kunnen ze die vervangen door luxe smulzuilen met allemaal lekkere dingetjes. Iedereen blij.

juliomariner
Berichten: 4922
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als echte Nederlanders zullen we ook daar wat over te zeuren hebben.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik heb collega's met kinderen in oa Frankrijk, België en Noord-Italië, toen die in de donkerste momenten van hun lockdown, waarbij de onze een scheet in een tornado is, een uurtje naar buiten mochten overdag, en als ze dat niet konden regelen met werk en zorg voor kinderen, geen eten in huis konden krijgen, begreep ik hun klachten en geklaag. Dit klinkt en leest als weer iets typisch Nederlands, dus iets waar een enorm probleem van wordt gemaakt, maar waar met een beetje inschikkingsvermogen en creativiteit, prima een mouw aan te passen valt.

Iedereen beleeft deze lockdown anders, en ik ben geen fan van al dat leed vergelijken om te zien wie het het zwaarst heeft, en wie eerder dan een ander (re groep) weer wat zou moeten mogen, maar als dit het grootste probleem uit deze pandemie is voor TS, durf ik wel te stellen dat er heul veul Nederlanders zijn, die maar wat graag zouden willen ruilen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, de meest eenvoudige maatregel die je zou kunnen nemen is om geen aanbiedingen meer te hebben. Al dan niet verplicht opgelegd. Maar in feite kun je die maatregel op individueel niveau ook al nemen en simpelweg de aanbiedingen negeren.

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, gratis boodschappen is leuk, maar ik vind het discriminerend dat ik een stuk verder van de winkel af woon dan anderen en dat ik dus meer tijd en geld kwijt ben om ze op te halen.

Ik vind dat alle winkels hier om de hoek moeten komen. En dan vooral de Aldi en de Lidl, want daar ging het topic over. ;)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Aldi en Lidl hebben dagacties. Maar Albert Heijn doet dit tegenwoordig ook met sommige aanbiedingen. Bijvoorbeeld een alleen op donderdag.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door mahadma »

Bakkers hebben ook vaste brood aktie dagen, daar zou je dan ook over kunnen vallen.

Gesloten