Dan lezen ze het niet. Tijd creëert mijn geest door gedoseerd te reageren, want veel dingen gaan niet in minder woorden dan ik nu gebruik.
Yeah.
Deze serie Zondag Met Lubach vind ik vrij tam.PeterPeters1966 schreef: ↑23 feb 2021 22:27Je onderschat ZML. Het is niet de eerste keer dat een uitzending van ZML een flinke impact heeft gehad.
Gecondoleerd. Of heeft de kliko nu ineens sociaal contact met andere kliko's?
Dat blijft moeilijk als je klein behuisd bent of in het precovidium thuis vooral een plek was om te slapen.
Avondklok:
Cassatie is een logische stap, want waar de rechterlijke macht diametraal beslist, moet de Hoge Raad als Steen der Wijzen optreden.witte angora schreef: ↑26 feb 2021 11:56Een dreigende dijkdoorbraak kun je soms al dagen van tevoren aan zien komen, waarmee je dus voldoende tijd hebt om maatregelen te treffen. Sterker nog: die kun je op voorhand al treffen. Kijk maar eens naar de Waalkade in Nijmegen. Overigens gaan de wappies in cassatie; maar ik vermoed zo dat ze ook dat gaan verliezen.
Bijwerking van Sildanefil?
En of je wilt of niet, Corona beheerst nog steeds alles, veel andere dingen zijn er niet.
Slechte organisatie, want de bijwerkingen of reacties op het vaccin zijn bekend. AstraZeneca geeft na de 1e, BionTech en Moderna geven na de 2e prik de sterkste reactie en daarom was het advies om niet al het personeel tegelijk te laten vaccineren, maar in groepen, liefst voor een paar vrije dagen ...Nijogeth schreef: ↑27 feb 2021 18:38Haha, de zorg in Frankrijk ligt aardig op zijn gat. Hebben daar het zorgpersoneel ingeënt met AstraZeneca en die zitten nu veelal ziek thuis. Daar moest toch wel een lachje vanaf na alle opmerkingen vanuit de overheden dat de meeste mensen niets zouden merken van de bijwerkingen.
Mijn zusje werd overigens ook flink ziek van AstraZeneca, terwijl ze al corona heeft gehad.