LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

Jaja vervangend vervoer, opeens met zo'n lokale charter-nooit- van-gehoord, nou ik liever niet. En dan opeens met van die waardeloze vluchttijden want ja dat toestel start niet in nederland maar ergens anders.
Idd je komt er wel maar de vraag is natuurlijk met wie en hoe???!!!

[email protected]

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door [email protected] »

ja inderdaad is dat erg kl.ote om zo een reis te moeten beginnen maar wat zou jij doen dan als je 2 maal 1300 euro voor je reis mexico hebt betaald???????
zou jij thuisblijven????

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

Nee tuurlijk niet. Maar zo op vakantie? Ik wens jullie toch een prettige vakantie.

hitchie

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door hitchie »

ja dank je wel ik hoop ook van harte dat het begin maart een beetje op orde is maar op dit moment zijn er veel mensen die hard sparen voor hun vakantie gewoon genoodzaakt om te gaan ik heb geen geld om te zeggen oke prima ik boek iets anders je krijgt ook geen geld terug omdat ze een alternatief aanbieden.
en al die mensen hier op het web die praten over eigen schuld moet je maar niet met zon maatschappij vliegen of bij neckerman boeken
ik hoop dat jullie je zaakjes wel goed geregeld hebben in dit leven,maar ik dacht bij een goeie reisorginisatie geboekt te hebben hoor.
ik ga met mijn xenos loontje 3 keer per jaar op vakantie door hard te sparen en geld opzij te zetten en ik ga bijna altijd met neckermann en nu voor het eerst een onzekere ervaring........

pietertje1

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door pietertje1 »

TUI heeft als ANVR lid gewoon de plicht haar klanten te vervoeren. En dat doen ze ook. Dat is heel wat meer dan dat je van Thomas Cook kunt zeggen: afgelopen zondag hebben ze gewoon 150 geboekte klanten naar Brazilië LATEN STAAN. Niet gevlogen dus, terwijl de HXL voldoende plek hadden. TUI vliegt keurig door, zoals het hoort voor een onderdeel van TUI, het grootse reisconcern ter wereld. Belachelijk idee om geen Arke of Holland International meer te boeken!!!

andreasy

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door andreasy »

als jullie nou ff elkaar moed toespreken en succes wensen ipv te zeuren over de maatschappij of de manier hoe je er komt.
dat komt wat medelevender over dan te zeggen ik hoef niet op die manier waarschijnlijk kan jij niet eens........en vind je t leuk hier andere mensen op te jutten nou wat een medemens zeg.....

en voor al de reizigers met of zonder exel heel veel plezier met een paar coctails en witte palmstranden tegen een azuur blauwe zee ben je al snel de reistijd vergeten hoor

enne de maatschappijen die vliegen zijn zonder meer betrouwbaar dat zal ff mooi wezen dat ze je met een half gaar toestel vervoeren...
mensen kom op hoor

rakkie

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door rakkie »

Op teletekst gelezen, dat alle verre reisbestemmingen met vele honderde euro`s verlaagt worden.
Ik heb gelijk naar Holl. Int. gemaild en gevraagd of de prijzen van de reeds geboekte vakanties ook omlaag gingen.
Ik kreeg als antwoordt dat deze gelijk bleven en daar kon ik het mee doen als trouwe klant.[/b]

tk

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door tk »

Stel: je koopt een jas die je erg graag wilt hebben, 2 maanden later is die jas in diezelfde winkel in de uitverkoop. Ga je dan ook alsnog korting vragen????

ana

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door ana »

nou ja ehhhhh nee heb je ja kun je krijgen.
het was te proberen denk! :D

stress kip

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door stress kip »

Hallo mede reisgenoten,

Veel leed over de reizen van Thomas Cook/ Neckermann op dit forum.
Reistijd verleging van uren is normaal.
Ik durf bijna niet meer te zuren over onze 8 uren extra in de bus.
Tijdens het zoeken op het internet kwamen wij op deze site terecht en wat bleek meerdere mensen zijn pas een dag van te voren op de hoogte gesteld van het eerdere of latere vertrek van hun vakantie, met de bij behoorde extra reistijd. Ze dwingen je nu om het (omslachtige) alternatief wel te aanvaarden, wat je niet verplicht bent. Volgens de voorwaarden waren ze te laat met dit alternatief,omdat ze vrijdag 4 feb de samenwerking met Exel al hadden opgezegd. Ze hadden ons zaterdag al moeten bellen, in hun voorwaarden is zaterdag nl. ook een werkdag. Hadden we geweten bij het boeken dat de totale reistijd richting de 20 uur ging, had ik natuurlijk nooit geboekt!

Nog even extra info:
*We krijgen Condor Airlines aangeboden vanuit Koln
* Van onmacht is hier geen sprake, Exel vliegt nog, ze hebben zelf voor andere gekozen

* Van onmacht is geen sprake hier, immers de maatschappij vliegt nog

murcielago

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door murcielago »

Uiteraard kun je wel schade claimen bij TC nu ze er bewust voor hebben gekozen om reizigers te duperen.

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zouden op zaterdag 19 maart naar Punta Cana vliegen (geboekt bij Neckermann). Gisteren werden we gebeld: het werd de 17e en dan via Santo Domingo plus 3,5 uur in de bus (volgens mij is dat 195 km en ik wil nog wel eens meemaken dat je dat in een 3e wereldland in 3,5 uur kan doen).

Of kosteloos annuleren.

Niet zo'n moeilijke keuze dus...

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

En wat nu dan? Ander reisje zoeken voor die datum? Of thuis blijven?

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

IK heb t nog zo gezegd er gaan heel veel problemen komen in de reiswereld en ik denk nog steeds bij Tui en hun reizigers.
Niet boeken, want als ze vervangend vervoer voor u zoeken is t meestal een gebed zonder end en wie weet met wat voor 'enge' maatschappij.

Globetrotter

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Is het eigenlijk al bekend met welke maatschappij(en) de Tui van de zomer naar de Europese Zonbestemmingen vliegt?

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

In de gidsen (Arke en Holland International) van Tui staat niet vermeld met wie ze vliegen en Sudtours heeft bij bestemmingen staan: Dutchbird/Exel. Lekker dus.
Ik heb in ieder geval de touroperators die met Martinair en Transavia vliegen bovenop gelegd.

LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

Leg iets (nog) meer geld op tafel en vlieg met lijndienst. Dan ben je van te voren meer zeker van luchtvaartmaatschappij en zelfs vertrektijd.

Ik zeg m.n. nog meer geld omdat je waarschijnlijk al meer betaald met HV en MP dan met overige luchtvaartmaatschappijen. Laten we hopen dat er behoorlijke deuken in de arrogante attitude van de beide maatschappijen komt. Goed voor de prijzen !!

Zowel Arke als Holland International organiseren langer reizen dat de meest van ons oud zijn ! Ze weten wel waar ze mee bezig zijn.

Groeten,

L.J. Frankenstein

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

tjonge jonge jonge een enge vliegmaatschappij waar hebben we het nu over zeg.er is een telefoon nr beschikbaar bij neckermann en als je vliegt met een ander is dat heus geen dacota hoor.
denk je nu echt dat mensen dan accoord gaan lees eens op www.turbulentie.nl daar staan alle maatschappijen vermeld en zelfs met de allerslechtste maatschappijen die niet eens in nederland mogen vliegen of landen is de kans op neerstorten klein.
dus denk jij nu echt dat ze je met papoea airways komen halen hahahahahahahaha laat mij nie lachen :lol:

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

Heb vorig jaar zulke onbekende luchtvaartmaatschappijen geizen ter vervanging van de bekende, daar heb ik dus geen zin in.
Spaanse charters nou nee liever niet, en laten we internationaal maar niets meer zeggen. Ooit met Air India gevlogen? Nou ik wel i.p.v. de KLM nou dat is te ranzig voor woorden die maatschappij (Air India). Laat maar liever iets meer en meteen met een bekende maatschappij dan af te wachten waar iemand mij op de vlucht zet.

Gast

Re: Geen TUI reizen meer zolang ze zaken doen met Holland Excel?

Ongelezen bericht door Gast »

Het valt me op dat heel veel mensen die zeggen veel reiservaring te hebben, gelijk ook denken dat ze voor reisorganisatie kunnen spelen. Dit zijn vaak mensen die niet eens het verschil weten tussen reisorganisatie en reisbureau. De vliegtuigen die momenteel door het luchtruim vliegen mogen echt niet opstijgen als ze niet veilig zijn. Dat het beleid van service, personeel en inrichting van de toestellen bij diverse maatschappijen anders gevoerd wordt, dat is aan hen. Mensen ik kan alleen maar adviseren: wens je een duidelijk antwoord richt je dan tot mensen die er verstand van hebben. Dit zijn de mensen van uw reisbureau en/of van uw reisorganisator. Dit zijn de mensen die service hoog in het vaandel hebben staan en elke klant met een prettig gevoel op vakantie willen sturen. Niet voor de omzet, maar om iedereen de gelegenheid te geven te genieten en ervaringen op te laten doen in andere culturen.

Gesloten