Ach so, dat kan natuurlijk ook. Ik heb een hok van een ding van mijn werkgever, en een wat fijnere privé.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik gebruik mijn vrouw al jaren als speeltje, zou ze daar ook kuren van krijgen?
Moet maar zien of ik ze ook als werktuig kan gebruiken.
Jongere vrouw is investeren voor je toekomst.
Is wel goede keuze geweest. Vasthouden.
Moet maar zien of ik ze ook als werktuig kan gebruiken.
Jongere vrouw is investeren voor je toekomst.
Is wel goede keuze geweest. Vasthouden.
Hoe was het ook weer:
In het verleden behaalde rendementen geven geen/nooit garantie voor de toekomst.
In het verleden behaalde rendementen geven geen/nooit garantie voor de toekomst.
En ooit vers van de moeder overgenomen.
Maar ja lief schoonmoedertje hoorde erij, toch (nog) geen spijt van!!!!
En inruilen voor 2 jongere is wel 2 schoonmoeders erbij, wil je dat dan?
Maar ja lief schoonmoedertje hoorde erij, toch (nog) geen spijt van!!!!
En inruilen voor 2 jongere is wel 2 schoonmoeders erbij, wil je dat dan?
Zal er aan liggen hoe die schoonmoeders eruit zien, natuurlijk.
Zo moeder, zo dochter
Ook een oplossing
Iets heel anders: wat is dat voor fake-verslag van een voetbalwedstrijd? Wel stadiongeluid, geen publiek?
Hier is de tv uitgezet, want drie van de vier ergeren zich aan het geluid en nummer vier interesseert het niet.
Iets heel anders: wat is dat voor fake-verslag van een voetbalwedstrijd? Wel stadiongeluid, geen publiek?
Hier is de tv uitgezet, want drie van de vier ergeren zich aan het geluid en nummer vier interesseert het niet.
Het was mij eerder niet zo opgevallen. Normaal zie ik alleen samenvattingen met ondertiteling, zonder geluid.
Deze manipulatie werkt zo vervreemdend, dat het niet meer de moeite waard is om te blijven kijken.
Deze manipulatie werkt zo vervreemdend, dat het niet meer de moeite waard is om te blijven kijken.
Stond Eddy PG niet op doel, dan?
We zijn er inmiddels achter waarom hij wel regelmtig voor de deur staat. De woorden stiefvader en stiefmoeder zijn gevallen. De echte ouders zijn uit elkaar gegaan, nog voordat hij 4 werd, allebei inmiddels nieuwe relatie, goed voor 3 zusjes erbij. Dus 2 nieuwe gezinnen, maar hij is nergens de hele week deel van het gezin, want om de zoveel dagen heeft de andere ouder 'recht' op hem.
We melden zijn moeder wanneer hij komt en gaat.
Dit zijn echt trieste gevallen hij zal in beide gezinnen dan ook altijd het stiefkind zijn en blijven.
En is er nu door de ouders gekozen: omdat zij "50% recht hebben op het kind" of hier dan echt voor het belang van deze jongen gekozen.
Je moet soms ook als ouder afstand kunnen nemen.
Hij zal zich helaas nooit ergens thuis voelen.
Wie zou dan de oorzaak van al die "probleem" kinderen die er eigenlijk niets aan kunnen doen dat ze in deze situatie terecht zijn gekomen?
Kinderen worden in principe allemaal onschuldig geboren.
En is er nu door de ouders gekozen: omdat zij "50% recht hebben op het kind" of hier dan echt voor het belang van deze jongen gekozen.
Wie zou dan de oorzaak van al die "probleem" kinderen die er eigenlijk niets aan kunnen doen dat ze in deze situatie terecht zijn gekomen?
Wat is daar triest aan? Er hoeft helemaal niets mis te zijn met co-ouderschap.
We lezen hier alleen de opvatting van Jablan.
We lezen hier alleen de opvatting van Jablan.
U vult wel heel veel zelf in terwijl u in feite helemaal niets weet van dit gezin.Smartje schreef: ↑25 mar 2021 14:40Dit zijn echt trieste gevallen hij zal in beide gezinnen dan ook altijd het stiefkind zijn en blijven.
Kijk in de wereld om je heen en let ook even op mijn vraagstelling in het bericht.
Maar uw vraagstelling mist volgens mij het een of ander. En u begint met van alles te stellen.