Ook ik sta al jaren ingeschreven in het bel me niet register en laatste jaar is het echt extreem hoevaak ik gebeld wordt door energie maatschappijen.
Doordat ik vaak door artsen en of ziekenhuizen kan worden gebeld (die bellen vaak anoniem) moet ik wel opnemen maar ik wordt gewoon door die bellers gestalkt paar keer per dag heb ik ze an de telefoon, boos worden helpt niet dus ik bleef beleefd tot aantal weken geleden en ik zei dat die gene mij niet moest stalken of lastig vallen ( ik verhief mijn stem een beetje) nou daar was mijnheer niet van gediend en hoe ik het durfde zo tegen hem te praten en dat hij daar niet van gediend was
![🤔](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f914.svg)
ik vertelde toen dat ik niet gediend was van hun gestalk en dat dit moest stoppen.
De dag erna werd ik zo trouw als ze zijn weer gebeld en kreeg een jongeman aan de telefoon die mij eens ging uitleggen hoe het werkte, er zitten een X aantal energiebedrijven in de strijd zeg 30 en ik zit bij Eneco en die zit qua goedkoopste op de 18de plek wat inhoud dat er nog 17 goedkoper zijn en dus blijven ze net zolang bellen dat ik bij de eerste 3 goedkoopste kom... dus ik zei dus eigenlijk wordt ik gechanteerd!?! Want zolang ik bij nr 18 blijf blijven jullie mij bellen en als ik naar nr 1 ga stoppen jullie
![🤔](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f914.svg)
het is toch gewoon crimineel gedrag dit.
Tot nu heb ik nog dagelijks last.. was heel even rustig maar afgelopen week was het echt extreem!!!! En nu ik radar heb gezien snap ik waarom bij een bonus te winnen van 100.000 euro. Geef mij die maar als emotioneel schade vergoeding
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)