Ik heb het in het Coronatopic laten liggen, maar niemand houdt je tegen om erop uit te gaan. Probeer je in elk geval aan te melden voor een museum, als je daar heen wilt. Er zal vast een oplossing te vinden zijn.witte angora schreef: ↑16 apr 2021 21:50Sja, maar als ik wat anders wil krijg ik hier het halve forum over me heen.
*
Het snelle vertrek van een nieuw Kamerlid was voor school aanleiding om een uur aan MeToo en weerbaarheid te besteden. Onze jongen had er geen zin in en is weggelopen. Docent meldde zich vanavond bij ons. Conclusie: Lief bedoeld, maar verkeerd ingestoken. Het is veel simpeler als je het patroon kent.
Dader is zich nooit bewust van de eigen fouten en heeft ook niemand om zich heen, die hem op de fouten wijst, zolang hij over deze ontmoetingen zwijgt. Slachtoffer is overdonderd, realiseert zich pas achteraf, dat het verder ging dan gewenst of op dat moment goed was.
Wij hebben voor onze jongen een besloten groep met leeftijdgenoten gezocht en daar letten ze wel op elkaar, geven elkaar tips en trucs hoe ze dit type jagers op vers vlees herkennen en afserveren. Mocht dat niet lukken, dat zijn wij (of andere ouders) er ook nog.