Dat is precies wat TS gedaan heeft. Het ziekenhuis wist nota bene dat TS niet in Nederland was.
Tsja... dan is die factuur natuurlijk volkomen onzinnig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het gaat me over de “normale” gang van zaken voor het maken van/door een afspraak met een ziekenhuis.
Ik "sta" niet onder controle maar het Erasmus verzamelt alle gegevens van mensen met een aneurysma. De mijne is zo klein dat ik pas 2025 weer een scan krijg.Lady1234 schreef: ↑02 apr 2021 10:30Als je onder controle bent bij het ziekenhuis voor het een of ander, krijg je van het ziekenhuis schriftelijk of per mail bericht wanneer je voor de volgende afspraak verwacht wordt. Daar staat ook in dat als die datum om de een of andere reden niet schikt, je verzocht wordt contact op te nemen.
Moet je wel je post lezen, of laten lezen.
U leest niet goed. Er is wél een scan gemaakt. En ik ben al sinds oktober aan het steggelen met Cannock. Deze week kreeg ik na 3 maanden antwoord op mij laatste "bewijs", mijn telefoonfactuur. Ook dit werd weer niet erkend, want het was het gesprek met de Röntgen afdeling en zij wilden bewijs dat ik had afgebeld.....moederslink schreef: ↑01 apr 2021 22:45Vandaar ook mijn reactie en vragen hierboven, gelezen?
Het klopt gewoon niet.
Geen scan gemaakt dus ook geen " telefonische " uitslag ......waar je ook zit.....
Een nota in oktober, nu pas een topic en geen verder gedoe met een incassobureau
Nmm is dit weer een ouwe bekende trol ....
Om u gerust te stellen.... we zijn eerder naar huis gekomen. 26 maart vlogen we terugmoederslink schreef: ↑01 apr 2021 23:32Maar ze vertrokken op 24 februari voor 6 weken dan ben je zo.n beetje begin april pas terug.
Maar goed, dat is verder niet belangrijk.
In 2017 is bij mij op een röntgenfoto longkanker geconstateerd in het IJsselland ziekenhuis, Daarna CT-scan aldaar en PET-scan in Delft. Tevens een MRI-scan in IJsseland om te controleren op uitzaaiingen in de hersenen. De neuroloog en longarts in IJsselland besloten in overleg om geen verdere actie te ondernemen m.b.t. het aneurysma maar de longtumor eerst te behandelen. De neuroloog gaf toen aan dat voor onze regio alle "aneurysma-gevallen" door het Erasmus werden verzameld en bestudeerd, bijgehouden.... zoiets.moederslink schreef: ↑01 apr 2021 23:46In welk ZH is dat aneurysma ontdekt ? En verder geen patiënt van Erasmus ? Maar wel daar de 2 jaarlijkse controle?ArieJol1979 schreef: ↑31 mar 2021 11:35Vorig jaar moest ik in februari voor een hersenscan naar het Erasmus. Deze heb ik verzet via het telefoonnummer in de brief naar begin februari ivm met onze vakantie op 24 februari voor 6 weken naar Amerika. Ik ben verder geen patiënt van Erasmus maar omdat er in 2017 toevallig een aneurysma is ontdekt wil met mij eens in de 2 jaar controleren.
Je hebt gelijk..... maar ja, soms wil je je familie wel eens zien en door de afstand maak je er dan een lange reis van.gustavo-woltmann schreef: ↑02 apr 2021 18:17Ik zou het afraden om op vakantie te gaan naar Amerika,
Blijf maar beter in de buurt, dus europa.
- Gustavo Woltmann
Zeer wel mogelijk. Erasmus MC is immers een academisch ziekenhuis. Kan dat dus inderdaad doen i.h.k. van nader onderzoek.ArieJol1979 schreef: ↑04 apr 2021 13:49In 2017 is bij mij op een röntgenfoto longkanker geconstateerd in het IJsselland ziekenhuis, Daarna CT-scan aldaar en PET-scan in Delft. Tevens een MRI-scan in IJsseland om te controleren op uitzaaiingen in de hersenen. De neuroloog en longarts in IJsselland besloten in overleg om geen verdere actie te ondernemen m.b.t. het aneurysma maar de longtumor eerst te behandelen. De neuroloog gaf toen aan dat voor onze regio alle "aneurysma-gevallen" door het Erasmus werden verzameld en bestudeerd, bijgehouden.... zoiets.moederslink schreef: ↑01 apr 2021 23:46In welk ZH is dat aneurysma ontdekt ? En verder geen patiënt van Erasmus ? Maar wel daar de 2 jaarlijkse controle?ArieJol1979 schreef: ↑31 mar 2021 11:35Vorig jaar moest ik in februari voor een hersenscan naar het Erasmus. Deze heb ik verzet via het telefoonnummer in de brief naar begin februari ivm met onze vakantie op 24 februari voor 6 weken naar Amerika. Ik ben verder geen patiënt van Erasmus maar omdat er in 2017 toevallig een aneurysma is ontdekt wil met mij eens in de 2 jaar controleren.