haal even de achternaam uit de correspondentie
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Logisch ook, en een terecht standpunt. Stop gewoon met energie stoppen in de partij waar je niet moet zijn.
Principes kosten geld, je zit er schijnbaar mee in je maag en dus ja ik zou door gaan. Het toestel is duur genoeg.Kolkp00 schreef: ↑07 mei 2021 09:14Ik ga toch contact opnemen met de geschillencommissie. In het thuiswinkel waarborg certificaat staat bij punt 5: Bij bol.com weet je precies wat je koopt. Maar dit toestel is Amerikaans, de garantie is maar 1 jaar. Op de site van bol.com staat 2 jaar.
Het toestel kan niet op een draadloze oplader. Dit had de verkoper m.i. moeten vermelden op de site van bol.com.
Ook heeft bol.com vanaf het begin aangegeven achter de verkoper te staan. Alleen omdat onze eigen sim kaart even in het toestel heeft gezeten. Ondanks alles wat ik aangeleverd heb.
Nooit heb ik antwoord gekregen waarom dit toestel geleverd wordt met Sim en beschadiging.
Er valt bol.com heel wat te verwijten.
Of toch verspilde energie?
Heeft overweging 13 van de Richtlijn je bovenstaans opvatting doen veranderen in de zin dat een handelaar ook iemand anders kan zijn dan de verkoper?
Wat dacht u van het beperken van het aantal annuleringen, teveel annuleringen door klanten levert strafpunten op. In de toekomst mogelijke strafpunten als er teveel producten retour komen. Dat zijn zaken waarop een ondernemer, in negatieve zin voor consumenten, op kan sturen om maar vooral zaken te kunnen blijven doen met Bol.com.