Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
21 mei 2021 20:02
Op het werk had ik een discussie.
Het paard van Sinterklaas is overleden.

[...]

Wat denken de forumleden?
Verkeerd moment. Dit soort discussies horen na de begrafenis/crematie/slager gevoerd te worden. Niet als de overledene nog boven de grond is.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Wow, dat wordt straks veel wandelen om de calorieën er weer af te lopen😁

moederslink

Ik kijk naar het Songfestival ( rustig maar, het geluid staat superzacht 😁), maar hoe goed was Frankrijk!
Wat een mooi en goed gezongen song.
En Oekraïne, ook heel goed ,vond ik.
En opnieuw ben ik zwaar onder de indruk vd organisatie en de prachtige visuele effecten. Wat een schitterend knappe technici ! Dikke pluim! 👍👍👍👍
En het publiek gaat uit zn dak. Dat gejuich , heerlijk! En de presentatoren vind ik ook goed zeg!
Nederland laat 80 miljoen mensen een flink poepie ruiken . Yep! 🥳
En dan net Jeangu , wow, wat een krachtig lied! Goed gedaan en wat zal zn moeder in Suriname trots zijn!

witte angora

Morgen sta je in de krant, breien, met het hoogste alcoholpercentage ooit gemeten in menselijk bloed. Neem je wel je breiwerkje mee naar het ziekenhuis? ;)

moederslink

Superfijn dat dit Songfestival kon doorgaan, een feestje voor Rotterdam, de artiesten en al die honderden medewerkers. Voor Europa ook heerlijk , na ruim een jaar kl**** Corona.

moederslink

Op een mooie Pinksterdag
Als het even kon
Liep ik met mijn dochter aan het handje in het parikie te kuieren in de zon
Gingen we madeliefjes plukken, eendjes voeren eindeloos
.................etc etc .....uit 1970 van Andre van den Heuvel en Leen Jongewaard.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Heb heel even naar het songfestival gekeken. Als ik wat langer had gekeken had ik de mening kunnen vormen dat ik de laatste hetero in de wereld was....

witte angora

Bijzonder dat jouw conclusie niet je mening is geworden.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
23 mei 2021 00:39
Ik dacht dat iedereen zo laaiend enthousiast was over onze inzending?
Waarom dacht je dat? :wink:

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

O, radio 2 is “iedereen”. Nu snap ik het :D

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Prachtige lingerieshow. Leuke modellen 6 goede nummers de rest om te janken. Maar het volk heeft weer brood en spelen gehad dus is weer even stil 🤔

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Wij hebben een CDI met de Brandenburgse concerten in de CDI-speler gestopt (ouderwets hé) en van het concert, de hapjes en de drankjes genoten.
Kan me niet voorstellen iets aan het 'herrie' festival gemist te hebben en zo wel, nou jammer dan (maar niet echt). :oops: :wink:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Er schijnt een Italiaanse rockband te hebben gewonnen. Meestal houdt een rockband toch in dat men dus zelf muziek maakt, in plaats van een producer. Zoals bij die zingende kip en die vrouwelijke man. Dat is dan weer een vooruitgang.

Volgende 10 jaar sturen we Famke Louise, dan winnen we zeker. Zij heeft zoveel talent, daar kan niemand tegenop.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Nijogeth schreef:
23 mei 2021 14:19
Er schijnt een Italiaanse rockband te hebben gewonnen. Meestal houdt een rockband toch in dat men dus zelf muziek maakt, in plaats van een producer. Zoals bij die zingende kip en die vrouwelijke man. Dat is dan weer een vooruitgang.

Volgende 10 jaar sturen we Famke Louise, dan winnen we zeker. Zij heeft zoveel talent, daar kan niemand tegenop.
Jammer dat het alleen Europese landen mee mogen doen, anders zou Famke geen schijn van kans hebben tegen Zhao Wei !

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En dat ze dan op het podium een grote pul bier achterover giet. Wat kan ik van die vrouw genieten zeg, gewoon live voor publiek even een adtje trekken.

moederslink

Herstel :
er keken 180 miljoen mensen!

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Geen 200 miljoen kijkers? Er zijn een paar landen, die slecht scoren, onderaan eindigen en op een gegeven moment is de interesse minder. Zag kijkcijfers uit Duitsland: voor het eerst had een Samstagkrimi van het ZDF meer kijkers dan het ESC op twee ARD-kanalen.
J. Deltoer schreef:
23 mei 2021 01:07
Heb heel even naar het songfestival gekeken. Als ik wat langer had gekeken had ik de mening kunnen vormen dat ik de laatste hetero in de wereld was....
Het idee van het laatste heteroseksuele wezen op aarde heeft wat, weet je ook eens hoe het is om in de minderheid te zijn :mrgreen:

De show duurde vier uur en eigenlijk was de editie van dit jaar niet overdreven gay. Dat je onder het publiek wat meer niet-heteros ziet, komt door de maand, de tijdstippen en de prijzen. In mei zijn er niet zoveel gezinnen, die vrij hebben en even naar een ESC kunnen reizen. Op televisie krijg je alleen de avondshows en dat vertekent het beeld. In gewone jaren zitten tijdens de repetities 's middags vooral gezinnen in de zaal. 's Avonds is dat een stuk minder vanwege de tijdstippen (iets verder naar het oosten en het is een nachtprogramma). De toegangsprijzen zorgen ook voor een selectie: je moet het er echt voor over hebben.

Volgend jaar Turijn 2022. Dat wordt een autoshow.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat sluit ik inderdaad niet uit.

witte angora

breien schreef:
23 mei 2021 21:03
Volgens mij zijn Jan Smit en Chantal Jansen hetero.
Tegenwoordig is alles mogelijk. Kijk maar eens naar die Nikkie de Jager. :wink:

witte angora

Volgens mij geven bepaalde mensen hun privé-leven zelf open en bloot.

Plaats reactie