LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spullen Amazon.de beschadigd
Spullen Amazon.de beschadigd
ik heb op 13 april online wat gekocht bij Amazon.de.
bij het openen vd doos was een deel beschadigd.het waren knutselspullen sequin art
Amazon.de gemaild geen reactie
Amazon.nl gemaild geen reactie.
wat is de volgende stap die ik kan nemen zonder extra kosten?
bij het openen vd doos was een deel beschadigd.het waren knutselspullen sequin art
Amazon.de gemaild geen reactie
Amazon.nl gemaild geen reactie.
wat is de volgende stap die ik kan nemen zonder extra kosten?
-
- Berichten: 12782
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
is Amazon ook de verkoper en heeft u al betaald?
Sowieso hebt u herroepingsrecht en kunt u zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen terug sturen.
Sowieso hebt u herroepingsrecht en kunt u zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen terug sturen.
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
U moet "gewoon" contact zoeken met uw leverancier, Amazon.de of wie het dan ook geleverd heeft. Lukt het u niet om contact te krijgen wordt het lastig iets te bespreken. Hebben ze geen telefoon of chat?
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
vreemd verhaal geen contact kunnen krijgen want zowel amazon.nl als .de hebben een prima werkende chat waar je binnen enkele minuten iemand te spreken hebt.
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
Dat is ook mijn ervaring, met name die chatfunctie werkt heel goed, je kunt zelfs om een transcript van je chatsessie vragen. Contact met een aanbieder kan wel eens iets langer duren, maar ook dat werkt in mijn geval altijd goed. Heb zelf totaal geen klachten over de klantenservice van zowel amazon.de als amazon.nl. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het wel eens verkeerd kan gaan.
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
Ik zou u adviseren om via de chatfunctie contact met ze te zoeken, dat werkt bij mij altijd perfect. Dan kunt u rechtstreeks chatten met een medewerker.
-
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 28 okt 2018 13:27
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
De verkoper een mail sturen met een foto van het beschadigde en wanneer je het gekocht hebt en wanneer je het hebt ontvangen etc etc . Doe zoveel mogelijk bewijzen erbij middels ook foto's . Vaak in het Engels doen
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
Waarom in hemelsnaam in het Engels? Je bestelt bij een Duits bedrijf. DN lijkt het me handiger om in het Duits te communiceren.lubeckdave schreef: ↑09 jun 2021 14:18De verkoper een mail sturen met een foto van het beschadigde en wanneer je het gekocht hebt en wanneer je het hebt ontvangen etc etc . Doe zoveel mogelijk bewijzen erbij middels ook foto's . Vaak in het Engels doen
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
[/quote]Waarom in hemelsnaam in het Engels? Je bestelt bij een Duits bedrijf. DN lijkt het me handiger om in het Duits te communiceren.
[/quote]
Aangezien er tegenwoordig ook een amazon.nl is denk ik dat het zelfs in het Nederlands mag.
[/quote]
Aangezien er tegenwoordig ook een amazon.nl is denk ik dat het zelfs in het Nederlands mag.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Spullen Amazon.de beschadigd
We konden het nog terugsturennaar amazon.de in Oss
Bedankt voor de reacties
Bedankt voor de reacties