*
De eerste boeking is een feit. Even gebeld met de mensen en jawel, voorzichtigheid troef. Als alles weer dichtgaat, verschuiven we de boeking.
Dat bellen is leuk. Mensen reageren verrast, vinden het fijn, dat er een reactie komt op hun boeking. Gelijk misbruik van het moment maken en wat marketing loslaten.
'Let op met het vinkje van de annuleringsverzekering. Jullie komen over 5 weken aan en dan krijg je nu 40% terug, na volgende week 10% en de premie is al bijna 10% van de reissom.' Oeps, geld weggegooid, verzekering betaalt alleen als je Covid als diagnose krijgt, niet bij gesloten grenzen.
'Jullie boeken vaker via [site A]? Kijk eens rond op [site B]. Daar is de eis, dat de verhuurder Nederlands moet spreken.' Ze hadden voor een rondreis 3 huisjes geboekt, maar dat ging met veel pech en nul reactie gepaard. Onze hut was poging nummer 8 om iets te boeken. Tja ... na 16-17 maanden Corona is het weer wennen aan actuele kalenders, vlot reageren en de juiste prijzen.