LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 2)

Moneyman

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 2)

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
29 jun 2021 19:44
Moneyman schreef:
29 jun 2021 15:41
Lady1234 schreef:
29 jun 2021 14:05
Dat hele artikel ging alleen maar over de zorg.
Door de onzorgvuldige formulering van de NOS was dat nu juist niet meer het geval.
Misschien lees ik dan een andere link, maar in elke alinea gaat het over de zorg. Niet over de KLM of andere steunontvangers.
De bewuste passage van de nos gebruikt een omschrijving die zich -anders dan de originele tekst- niet beperkte tot alleen de zorg, maar door z’n generieke omschrijving op álle steunpakketten slaat.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

angel1978 schreef:
29 jun 2021 19:42
scharrelschipper schreef:
29 jun 2021 19:11
angel1978 schreef:
29 jun 2021 16:13

Als je na 12 min onderweg naar huis onderuit gaat is dat je eigen schuld. Niets ongelukkig geformuleerd, dat is wat het is.
het is je eigen keuze om voor die 15 min weg te gaan. Was je blijven zitten, dan had je nooit na 12 min onderweg onderuit kunnen gaan. Dus hoezo ongelukkig geformuleerd?
Wat een onzin weer!
die 15 min is ook maar een idee,je moet toch wat om de mensen min of meer gerust te stellen?
Dus als je braaf 15 min blijft zitten kan er niets meer gebeuren?
Dat is de vraag die ik natuurlijk ook niet kan beantwoorden.
Er is een marge ingebouwd van 15 minuten om heftige allergische reacties op te vangen.
Je wordt gevraagd om 15 minuten te blijven zitten. Als je ervoor kiest om binnen die 15 minuten weg te gaan en je krijgt toch zo'n reactie, dan is het dus je eigen schuld. Je hebt het advies zelf in de wind geslagen en er is nu niemand van de GGD of EHBO die je nu snel kan helpen.

Ik zeg nergens dat je na 15 minuten niets meer kan gebeuren. Dat verzin je er volledig zelf bij.
Nee,dat verzon ik niet,dat vroeg ik.
???weet je wel?
Goed lezen helpt om beter te reageren.
Hoewel ik onmiddelijk toegeef dat ik ook wel eens mis ben.

reggie2

Ongelezen bericht door reggie2 »

Je kletst uit je nek @snellie.
Als je corona hebt, moet je je hond of kat niet knuffelen of dicht bij je hebben

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

In principe kunnen alle pelsdieren in huis besmet raken. Nertsen, fretten, cavia's, konijnen, kerels met een gezonde speklaag, honden, katten, wasberen, marters ...

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Mijn zoon heeft vandaag zn 2e Pfizer gekregen, ging heel goed! Geen prikpijn o.i.d .
Ik ben meegegaan om stempels te laten zetten .
De gele boekjes waren net deze week binnen, dus er is gestempeld ook .
Nu volledig gevaccineerd en afwachten......de Deltavariant rukt op......veel besmettingen tijdens het afgelopen feestweekend....maar ernstig ziek zullen we, denk ik, nu niet meer worden. :wink:

reggie2

moederslink schreef:
01 jul 2021 20:12
...de Deltavariant rukt op......veel besmettingen tijdens het afgelopen feestweekend....maar ernstig ziek zullen we, denk ik, nu niet meer worden. :wink:
Moet je nog maar afwachten, of je er wel of niet ziek van wordt.
Als je ziet hoe de mensen zich nu gedragen, dan is het vragen om moeilijkheden. (,Al snap ik best dat ze meer willen).

reggie2

https://www.hartvannederland.nl/coronav ... -bedreigen

Wordt steeds gekker in ons land. Wat een tuig!

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Terechte aangifte, daar begint de vervolging mee.

Kort praktisch: als je zoiets tegenkomt, maak een screenshot, het liefste met de datum en tijd erin. Dat is het eerste bewijs.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou inderdaad, er komen steeds meer malloten , agressie-bedreiging-grote b****- Echt vreselijk!
Wat mankeert dat soort mensen toch?! :(

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Cluster B

reggie2

Wappies, malloten echt tuig van de laagste richel als je bedreigingen uit.
Als mensen zich niet willen laten vaccineren, andere gedachten en ideeën hebben, prima....maar dit moeten ze meteen aanpakken.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

reggie2 schreef:
01 jul 2021 21:39
Wappies, malloten echt tuig van de laagste richel als je bedreigingen uit.
Als mensen zich niet willen laten vaccineren, andere gedachten en ideeën hebben, prima....maar dit moeten ze meteen aanpakken.
Ja, hard aanpakken. Taakstrafje van 80 uur, dat zal ze leren !

reggie2

Dat is Nederland ja, helaas!

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Die Telegram-groep heb ik enige tijd geleden een paar dagen gevolgd, omdat ik open sta voor andere denk- en wereldbeelden. Ik ben ermee gestopt omdat ik er onpasselijk van werd. De domheid en de haat voor de rest van de wereld zijn verbijsterend; het is een manifestatie van het Kwaad.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

reggie2 schreef:
01 jul 2021 21:56
Dat is Nederland ja, helaas!
Een stel van die blokkerfriezen dachten er ook met "een taakstrafje" af te komen, maar die zitten allemaal nog werkeloos thuis, want die krijgen geen "verklaring omtrent gedrag" meer. Naja die krijgen ze wel, maar elke toekomstige werkgever die dat ding léést, wijst ze af.

Los daarvan is het eerste wat een HR stagiare doet, de naam van een sollicitant door google heen trekken, en de social media berichten eens doorpluizen om te kijken wat voor vleesch ze in de kuip hebben. Maar goed, ik geloof dat een hun welgezinde politieke partij al bezig is om een eigen zuil op te richten, dus die kunnen daar dan wel terecht verwacht ik.

PeterPeters1966

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

snellie schreef:
02 jul 2021 15:41
Forum voor Sukkels? :D
I.p.v. Sukkels is er ook een ander woord dat met een D begint dat ze kunnen gebruiken. Begint met D en eindigt met ielen. Dan hoeven ze de afkorting niet aan te passen en het dekt de lading nog beter dan de huidige naam. Die de lading eigenlijk helemaal niet dekt.

reggie2

Morganlefay schreef:
02 jul 2021 18:21
Wat ik zo erg vind bij veel van die antivaccers de motivatie waarom.
Van mij is niemand verplicht zich te laten vaccineren, alleen moeten ze geen onzin verhalen bedenken.

Iedereen maakt zijn/haar eigen keus , wel of niet.

scharrelschipper

Morganlefay schreef:
Heb er laatst een stil gekregen, motief was niet voldoende getest ja en die pilletjes die regelmatig slikt dan zijn die getest op de lange termijn gevolgen?? :twisted:
Waarom moet je een motivatie hebben om niet te vaccineren?
Er wordt m.i. ook niet aan de voorstanders van vaccinatie gevraagd wat hun motivatie is.
Ik wil geen prik,maar dat hoef ik toch niet aan jan en alleman te verklaren?
Dat is gewoon mijn beslissing,net als het de beslissing is van de diegene die wel een vaccinatie wil.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

02 jul 2021 19:43
Morganlefay schreef:
Heb er laatst een stil gekregen, motief was niet voldoende getest ja en die pilletjes die regelmatig slikt dan zijn die getest op de lange termijn gevolgen?? :twisted:
Er wordt m.i. ook niet aan de voorstanders van vaccinatie gevraagd wat hun motivatie is.
Dat is gewoon mijn beslissing,net als het de beslissing is van de diegene die wel een vaccinatie wil.
En toch schijnt dat bij dit clubje niet zo te werken.. het gaat niet om de motivatie om wel of niet te vaccineren.. Het gaat om de motivatie om anderen te bedreigen, verhalen te verzinnen en ga zo maar verder.
Als niemand hoeft te verklaren of ze wel of niet gevaccineerd willen worden zou er geen probleem zijn (dan weet namelijk niemand het van elkaar).

scharrelschipper

angel1978 schreef:
02 jul 2021 19:58
02 jul 2021 19:43
Morganlefay schreef:
En toch schijnt dat bij dit clubje niet zo te werken.. het gaat niet om de motivatie om wel of niet te vaccineren.. Het gaat om de motivatie om anderen te bedreigen, verhalen te verzinnen en ga zo maar verder.
Als niemand hoeft te verklaren of ze wel of niet gevaccineerd willen worden zou er geen probleem zijn (dan weet namelijk niemand het van elkaar).
Clubje? Welk clubje?
Ik ben zeker geen fan van dat volk die mensen bedreigen,uitschelden en "verhalen verzinnen"
Omdat een motivatie te noemen gaat mij even boven de pet.
En,inderdaad,als niemand hoeft te verklaren enz.maar je moet nu juist wel verklaren op allerlei plaatsen of je wel of niet gevaccineerd BENT.
Het een gaat niet zonder het ander.
Je hoeft dus inderdaad niet te verklaren of je wel of niet gevaccineerd wil worden,maar je moet wel verklaren of je gevaccineerd bent of niet.

Gesloten