Is dat zo? Of vind je dat?
Volgens de laatste bekende cijfers hebben 956.235 mensen in de leeftijd 50-54 een eerste prik gehad en 191.051 mensen een 2e prik.
Vallen deze dan onder de groep die niet wil of niet kan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Is dat zo? Of vind je dat?
Ik had begrepen dat de grootste groep oudere niet-gevaccineerden valt in de Biblebelt en in achterstandswijken.
Ik weet dat de moderatie het druk heeft, maar ik wist niet dat u als hulp-moderator aangesteld bent.
De laatste keer dat ik t checkte, was ik forumlid - en dat betekent dat ik kan reageren op bijdragen. Ook als ze de plank duidelijk misslaan.
Tja in Mokum laten ze de vaccinatie posten 2 dagen stil leggen, voor jawel .....een festivalmoederslink schreef: ↑06 jul 2021 17:03Toe maar.....lekker feesten overal!
Wel ruim 2000 nw besmettingen vandaag , 700 meer dan gisteren.
Dat testen en die groene vinkjes stelt ook geen bal voor.
Moneyman schreef: ↑06 jul 2021 17:30De laatste keer dat ik t checkte, was ik forumlid - en dat betekent dat ik kan reageren op bijdragen. Ook als ze de plank duidelijk misslaan.
Nou, ‘t is wat, laten we lekker op alle slakken zout gaan leggen.reggie2 schreef: ↑06 jul 2021 17:35Tja in Mokum laten ze de vaccinatie posten 2 dagen stil leggen, voor jawel .....een festivalmoederslink schreef: ↑06 jul 2021 17:03Toe maar.....lekker feesten overal!
Wel ruim 2000 nw besmettingen vandaag , 700 meer dan gisteren.
Dat testen en die groene vinkjes stelt ook geen bal voor.
https://www.at5.nl/artikelen/209865/vac ... e-locaties
belachelijk.
Ja, die hadden al lang de 2e prik kunnen hebben. Mijn collega van 44 is al aan de beurt voor de 2e prik morgen en die heeft echt niet haast gehad met een afspraak maken.
Onderbouw je even dat al deze mensen hun 2e prik geweigerd hebben?Ja, die hadden al lang de 2e prik kunnen hebben.
Nee hoor, deze mensen wilden wel gevaccineerd worden, maar geen Astra.
Dat moet ie wel gehad hebben aangezien het voor 44 jarigen pas op 29-5 begonnen is en het zaterdag pas 6 weken geleden is dat de 1e prik pas op zijn snelst gezet kan zijn.. met een interval van 6 weken moet die collega dus werkelijk meteen de 1e dag de prik gehad hebben en minder dan de voorgeschreven 6 weken interval aangehouden hebben.Nijogeth schreef: ↑06 jul 2021 19:28Ja, die hadden al lang de 2e prik kunnen hebben. Mijn collega van 44 is al aan de beurt voor de 2e prik morgen en die heeft echt niet haast gehad met een afspraak maken.