Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Prima groepje overigens.
-
Zullen we nu maar weer stoppen met deze onzin? De moderator heeft intussen wel voldoende informatie om tot een besluit te komen. De rest is alleen maar onnodig extra werk om te verwijderen.
Erthanax
, Lady1234
, Bob Schurkjens
, juliomariner
en Dorfje
vinden dit leuk
-
Heeft iemand anders ook al een week last van error 523 (dns) wanneer je het forum via Chrome opent?
Ik krijg de laatste paar dagen wel zo nu en dan een foutmelding, maar ik let er niet op welke. De pagina opnieuw laden lukt dan altijd wel. Tot een dag of wat geleden had ik daar eigenlijk nooit last van (Brave/Chrome op Android).
Ik krijg momenteel regelmatig na het op “verstuur” klikken een blanco pagina met de tekst “reactie kon niet geanalyseerd worden”. De reactie wordt dan ook niet geplaatst. Vaag, irritant en het roept vragen op.
Ik merk op mijn I-pad niets van genoemde problemen.
-
Dank voor de genomen moeite te reageren.
Het zal wel aan mijn instellingen liggen denk ik.
Het zal wel aan mijn instellingen liggen denk ik.
Bij het Organico Green Juice topic zijn alle reacties gemeld door TS en blind weggehaald door de moderatie. On topic reacties en de mods reageren gewoon blind op de meldingen. Dat de melding gewoon incorrect was wordt niet eens naar gekeken.
J. Deltoer
en Lowieze
vinden dit leuk
Ik heb daar in dit geval geen moeite mee. De vraag is duidelijk:
Als ik de indruk had gehad dat de OP zou zijn bedoeld om een kwakmiddeltje te promoten, zou ik beslist gereageerd hebben; dan zou er immers sprake zijn van een andere situatie.
De reacties die zijn blijven staan, gaan weliswaar ook niet over eigen ervaringen met het product, maar geven wel op een keurige manier inhoudelijk antwoord. Bovendien wordt er verwezen naar betrouwbare informatie. Prima toch?
Als ik de indruk had gehad dat de OP zou zijn bedoeld om een kwakmiddeltje te promoten, zou ik beslist gereageerd hebben; dan zou er immers sprake zijn van een andere situatie.
moederslink
vindt dit leuk
Ik heb wel de indruk dat er de laatste paar weken iets te fanatiek op de meldknop wordt gedrukt en daarna verschillende reacties worden weg gehaald. Reacties waarin gewoon antwoord op een vraag wordt gegeven, maar dat antwoord bevalt de vragensteller dan niet.
kuklos
vindt dit leuk
-
En mijn reactie was gelukkig niet gemeld
-
Nou dank je wél, snellie , wow!
Dus de TO mag inderdaad bepalen welk antwoord hem/haar bevalt en daarvoor de meldknop gebruiken. En de moderatie gaat daarin mee blijkbaar.
kuklos
en juliomariner
vinden dit leuk
Dat topicstarters invloed uit willen oefenen op de reacties, zegt veel over die starters.
juliomariner
en kuklos
vinden dit leuk
Lady1234
, juliomariner
en kuklos
vinden dit leuk
Er wordt in het bewuste topic toch niet gevraagd om uitsluitend reacties van jaknikkers en meelopers? Integendeel, er wordt ook expliciet gevraagd naar negatieve ervaringen.
Lady1234
vindt dit leuk
-
ik vind het van de zotte dat een TS kan bepalen hoe en door wie een vraag beantwoord mag worden
Ik ook. Daarom heb ik hier gereageerd op het weghalen. Wat voor forum krijg je als een topic starter mag zeggen "deze reactie wel, die niet, van die reactie alleen dat stuk" etc.?juliomariner schreef: ↑12 aug 2021 16:53ik vind het van de zotte dat een TS kan bepalen hoe en door wie een vraag beantwoord mag worden
Lady1234
, juliomariner
en NeoDutchio
vinden dit leuk