Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wat gebit betreft ben ik het gemiddelde van mijn ouders: de een compleet en gaaf, de ander de mond vol kronen. Zelf heb ik nu een kroon en een mooie hoeveelheid amalgaam. Verder zit alles nog goed en probleemloos vast.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Vroeger dacht ik dat katten ook cariës ontwikkelen door inname van koolhydraten zoals mensen dat doen. Maar dat is niet zo.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

Het laden van de ark, Edward Hicks

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

elke diersoort had een eigen QR code. Per diersoort kon Noach er maar 2 inscannen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hij nam een takje, maakte daar een ruwe breinaald van, en degenen die er op bleven zitten mochten mee. :wink:

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Heb ook altijd mijn twijfels bij dat Noach verhaal,waar zijn de dino`s en hoe deed hij dat met de vissen?
o,nee,foutje dat hoefde natuurlijk niet,water genoeg.
Afgezien daarvan,vandaag weer genoten van het Hollandse landschap;varende van Mokum via Amsterdam-Rijn kanaal,Lek,Noord via Dordt,Dortsche Kil en Hollands diep naar Willemstad ( volkeraksluizen.
Mooie uitzichten,allerlei vlieg en zwem vogels waarvan de vliegende regelmatig even aan boord landen om te kijken of er misschien nog een graantje op te pikken valt (pas gerst gelost bij de bekende brouwer in het zuiden des lands).
Ze vochten ook nog een ruzie uit aan boord,kraaien (misschien kauwen?)
Nu weer kunstmest te vervoeren voor la France zodat ze weer gerst kunnen verbouwen die wij dan weer kunnen vervoeren enz.enz.
Morgen, een oud gezegde bezigend;wind en weder dienende,weer verder.

lievemarie

Ongelezen bericht door lievemarie »

scharrelschipper schreef:
02 okt 2021 20:41
Afgezien daarvan,vandaag weer genoten van het Hollandse landschap;varende van Mokum via Amsterdam-Rijn kanaal,Lek,Noord via Dordt,Dortsche Kil en Hollands diep naar Willemstad ( volkeraksluizen.

Wat leuk, dan ben je langs mijn vroegere woonplaats Wijk bij Duurstede gekomen denk ik. Daar kruist het A'dam Rijnkanaal de Lek immers. Wij noemden dat de rivierkruising. En die pont ging ik regelmatig over.

Het is trouwens toch ijs en weder dienende? Zover is het gelukkig nog niet :D

scharrelschipper

lievemarie schreef:
02 okt 2021 21:36
Wat leuk, dan ben je langs mijn oude woonplaats Wijk bij Duurstede gekomen denk ik. Daar kruist het A'dam Rijnkanaal de Lek immers. Wij noemden dat de rivierkruising. En die pont ging ik regelmatig over.
Daar ben ik gister langsgekomen op weg van St.Andries via de Waal naar Tiel en zo verder naar Ravenswaay en dan steken we de Lek/Nederrijn over naar inderdaad sluis Wijk zoals wii dat zeggen.
Mooi varen daar.

scharrelschipper

lievemarie schreef:
02 okt 2021 21:36
scharrelschipper schreef:
02 okt 2021 20:41

Wat leuk, dan ben je langs mijn vroegere woonplaats Wijk bij Duurstede gekomen denk ik. Daar kruist het A'dam Rijnkanaal de Lek immers. Wij noemden dat de rivierkruising. En die pont ging ik regelmatig over.

Het is trouwens toch ijs en weder dienende? Zover is het gelukkig nog niet :D
Tja,die ijs en weder dienende is er ook ,maar is dat niet iets meer voor de elfsteden comissie? IT GIET OAN!
(sorry voor mijn slechte Fries) ik ben een Zeeuw,vandaar :wink:

lievemarie

Ik probeer me nog wel eens een beeld te vormen bij de persoon achter de teksten. Bij jou zie ik een kapitein Iglo figuur (vergeef me als ik je beledig :D ), een grijze baard, met een pet op de kop, pijp in de mond en stuurwiel in de handen (dat klopt natuurlijk niet).

scharrelschipper

lievemarie schreef:
03 okt 2021 10:42
Ik probeer me nog wel eens een beeld te vormen bij de persoon achter de teksten. Bij jou zie ik een kapitein Iglo figuur (vergeef me als ik je beledig :D ), een grijze baard, met een pet op de kop, pijp in de mond en stuurwiel in de handen (dat klopt natuurlijk niet).
Behalve die grijze baard klopt er niets van :D
Nouja,een enkele keer dat stuurwiel,maar gewoonlijk met de "pin" zoals wij dat noemen (een soort joystick)
Beledigd? nee hoor,maar ik zou me wel onprettig voelen als ik er echt zo uitzag!

lievemarie

:lol: :lol: :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach breien, het is slechts weer. Meer is het niet.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

' slecht ' weer bestaat niet 😅.

BTW: wat een vreselijke foto ....dat hondje met die " plopogen " met dat item over een hondentompouce.
Dat moet écht verboden worden, het fokken met dit soort uiterlijkheden.
Zo zielig en zo pijnlijk en schadelijk!

moederslink

Regen is goed voor de natuur hoor...dappere stappers aan je voeten, zo.n plastic regenkapje op je hoofd en gaan.....😆
Maar goed dat wandelen! Ik doe je dat niet na 👍👍👍

moederslink

Een ervaren wandelaar sjouwt door, ook door de regen en idd met regenkapje en dappere stappers.
Ik ken ze onder vriendinnen.
Zelf ben ik beslist géén wandelaar, helaas :wink:

moederslink

Nee hoor, geen grootspraak , ze wandelen iedere week door weer en wind.
Niet bij méér dan 35 •.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Herfst, het grote sterven is weer begonnen. En het jachtseizoen, dat is dan wel weer lekker.

En ik heb eindelijk een fles metaxa "angels' treasure" op de kop weten te tikken, dus we hebben ook genoeg vloeibare open haard in huis.

moederslink

Whatsapp ligt plat, FB ligt plat.
Wereldwijd grote storing.

Is dit de grote verwarring/ onrust?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Eerder de grote rust. Wat is het probleem?

Plaats reactie