Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Voor mij geen probleem, kreeg een sms van iemand dat dit onderdeel is van de ' grote verwarring en onrust ' wereldwijd....
tja, als je je complottheorieën niet meer via de 'normale' kanalen kwijt kan, moet je terugvallen of iets anders ( in dit geval sms ).
Nog even en de kettingbrief komt ook weer terug.
Nog even en de kettingbrief komt ook weer terug.
-
-
https://www.nu.nl/binnenland/6160632/wi ... ekort.html
Kunnen WA en consorten naar hartelust gaan jagen.
Een eikeltekort? Rondkijkend in de maatschappij van vandaag de dag zie ik vooral een overschot.
Lowieze
, lievemarie
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Lijkt verdacht veel op eenoenzonderpoen?
scharrelschipper
en Lowieze
vinden dit leuk
eenheldzondergeld schreef: ↑05 okt 2021 13:23hahahah deze grap is goed!!!
Ik ben trouwens hier nieuw!
Alweer??
-
Met dank aan Rien Poortvliet
Moneyman
, Lady1234
, Erthanax
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
En ik ben nummer zoveel die je direct herkende.eenheldzondergeld schreef: ↑05 okt 2021 13:23hahahah deze grap is goed!!!
Ik ben trouwens hier nieuw!
En jouw grap dat je nieuw bent heeft intussen een baard van hier tot ergens in het Androïdenstelsel.
Wat een held!
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
Lowieze
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Moneyman
vindt dit leuk
Op twitter was een leuk draadje van grote bedrijven die even lol hadden. Twitter bestelde 50 miljoen kipnuggets, MCDonalds antwoordde of dat afhalen of bezorgen was, en zo gingen nog wat bedrijven meedoen. Wel grappig op een digitale manier.moederslink schreef: ↑04 okt 2021 22:13Whatsapp ligt plat, FB ligt plat.
Wereldwijd grote storing.
Is dit de grote verwarring/ onrust?
Peter Pannekoek vroeg bij gebrek aan whatsapp of hij nog wat mee moest nemen, omdat hij naar de supermarkt ging. Zaten ook leuke reacties tussen.
Weinig van gemerkt, zoon miste alleen Instagram.
*
Hij zit er in!
Niet de vulling in een tand, niet een heipaal in de grond. Gewoon, veel simpeler.
De nieuwe voordeur.
Ruim twee jaar nadat we op het idee kwamen en bijna twee jaar nadat we een handwerker hadden gevonden. Na vertraging door een bestelfout, Corona, vertragingen in de levering van de deur, vertraagde productie van het kozijn, vertraagde levering van het glas ging de Wet Van Murphy tot het einde toe op. De leverancier had er een te kort slot bij meegeleverd, geen rekening met het veiligheidsbeslag gehouden.
Het verschil merken we direct. Het is boven nu twee graden warmer, terwijl het nog niet eens echt koud weer is.
*
Hij zit er in!
Niet de vulling in een tand, niet een heipaal in de grond. Gewoon, veel simpeler.
De nieuwe voordeur.
Ruim twee jaar nadat we op het idee kwamen en bijna twee jaar nadat we een handwerker hadden gevonden. Na vertraging door een bestelfout, Corona, vertragingen in de levering van de deur, vertraagde productie van het kozijn, vertraagde levering van het glas ging de Wet Van Murphy tot het einde toe op. De leverancier had er een te kort slot bij meegeleverd, geen rekening met het veiligheidsbeslag gehouden.
Het verschil merken we direct. Het is boven nu twee graden warmer, terwijl het nog niet eens echt koud weer is.
-
Sowieso vind ik het faunabeheer hier in Nederland om op te schietenlievemarie schreef: ↑05 okt 2021 12:00https://www.nu.nl/binnenland/6160632/wi ... ekort.html
Sorry, onbekend voor ons.
Alsjeblieft. Duivelse Zaken. Als deze link niet werkt, dan kun je het hier proberen. Mag dit? Het is gratis leesvoer, denk het wel.
-
Nou... ik vond die eendensnavel wel heel erg krokant, eerlijk gezegd.breien schreef: ↑05 okt 2021 21:21Wie heeft hier eens gegeten?
Deens restaurant Noma opnieuw beste restaurant ter wereld - https://nos.nl/l/2400505
-
Het is me alleen niet helemaal duidelijk of je er met een QR code naar binnen kan. En weet het personeel wel mijn Nederlandse ID-kaart te ontcijferen?
Wij nog niet, al zouden we het wel willen. We hebben het tot nu toe, tot toentertijd nr. 16 op die lijst, Piazza Duomo in Alba, geschopt. En daar een tafel bemachtigen was al meer geluk dan wijsheid. Dat zijn echt ervaringen waar we het jaren later, nog over hebben.breien schreef: ↑05 okt 2021 21:21Wie heeft hier eens gegeten?
Deens restaurant Noma opnieuw beste restaurant ter wereld - https://nos.nl/l/2400505
Het beste uitzicht ooit heb je volgens mij bij Au Petit Cuchet in Combloux: de Mont Blanc.