Gek word ik van die gasten in Den Haag. Voor de zoveelste keer werkt mijn DIgi D code niet. Wat voor zooitje werkt daar in hemelsnaam in Den Haag. Heb niks veranderd. Code precies hetzelfde en ineens werkt die niet meer.
Ben bovendien ICT'er ik maak dit soort fouten niet. Ligt echt aan die gasten daar.
Zeg dat tegen de ICT'er op het werk. Die maakt continue fouten, die wij weer mogen oplossen. Nu mogen wij (want hij zal zijn eigen fouten natuurlijk niet kunnen oplossen) het morgen gaan oplossen.
Ik gok dat als het elke keer bij jou fout gaat, dat de fout bij jou ligt. Ik heb er nooit problemen mee namelijk.
Gek word ik van die gasten in Den Haag. Voor de zoveelste keer werkt mijn DIgi D code niet. Wat voor zooitje werkt daar in hemelsnaam in Den Haag. Heb niks veranderd. Code precies hetzelfde en ineens werkt die niet meer.
LIgt zeker niet aan mij. Die code is gewoon goed. Ligt wel degelijk aan dat zooitje in Den Haag.
Ben bovendien ICT'er ik maak dit soort fouten niet. Ligt echt aan die gasten daar.
Ik ben ook ICT'er en ook ik maak dit soort fouten. Soms tik ik zelfs wel een mijn codes verkeerd in. Ook een ICT'er is maar een mens. Overigens van DigID ben je een gebruiker en deze reacties (Het ligt niet aan mij, ik doe alles goed, het is een zooitje) zijn typisch voor gebruikers. Heel normaal want voor gebruikers moet alles gewoon werken
Wat een reacties weer, ik kan mij de frustratie goed begrijpen als het niet werkt en zo te lezen is er een stroring geweest en lag het dus niet aan TS.
Het kan best zijn dat TS de DigD code op dat moment nodig had en niet kan wachten tot de dag erna. Tegenwoordig is de DigiD voor een hoop zaken nodig zoals het opvragen van een QR code, inloggen bij de overheid, inloggen bij de diverse pensioenfondsen, inloggen bij de zorgverzekeraar enz. Bijvoorbeeld naar de film gaan lukt dus niet als DigiD niet werkt en je hebt een QR code nodig.
Wellicht dat TS wat overtrokken reageert maar heeft ergens wel gelijk want als DigiD niet werkt kun je een aantal zaken simpelweg niet regelen. Het is de overheid die ons steeds meer richting DigiD stuurt en dan dient dezelfde overheid ervoor te zorgen dat het goed functioneerd.
Indien men de QRcode nodig heeft had men maanden de tijd gehad op de app te installeren en op te vragen.
Wie zijn wij om te bepalen wanneer iemand zij QR code gaat opvragen. Misschien is TS pas sinds kort gevaccineerd of heeft deze de QR code niet eerder nodig gehad.
Feit is dat de overheid ons een DigD code opdringt en deze niet werkt wanneer TS deze nodig heeft,
Gek word ik van die gasten in Den Haag. Voor de zoveelste keer werkt mijn DIgi D code niet. Wat voor zooitje werkt daar in hemelsnaam in Den Haag. Heb niks veranderd. Code precies hetzelfde en ineens werkt die niet meer.
Fijn dat je even je frustraties geuit hebt, maar qua hulpvraag kunnen we hier natuurlijk niets mee.
Wat voor melding krijg je?
Feit is dat de overheid ons een DigD code opdringt en deze niet werkt wanneer TS deze nodig heeft,
Klopt. Maar de vraag is waar dat aan ligt.
Mijn vrouw kon van de week ook niet bij haar zorgverzekeraar inloggen middels DigID. Kon zij niets aan doen, kon de overheid ook niets aan doen: Vodafone had een storing waardoor smsjes niet aankwamen. Was wel een mooie reden om te doen wat ze al lang had moeten doen: de DigID-app activeren
Nou, er is eigenlijk geen vraag.
Buren vandaag moeten naar het buitenland reizen voor een bruiloft. Je zal maar in willen checken en de QR code doet het niet wegens storing. Mag Schiphol je wel laten reizen zonder vertoon van de QR code? Alleen is het onmacht helaas en niemand te vewijten.
Gek word ik van die gasten in Den Haag. Voor de zoveelste keer werkt mijn Digi D niet. Wat voor zooitje werkt daar in hemelsnaam in Den Haag. Heb niks veranderd. Code precies hetzelfde en ineens werkt die niet meer.
Plak de losstaande D eens aan de voorafgaande i en het ICT probleem zal opgelost zijn.
LIgt zeker niet aan mij. Die code is gewoon goed. Ligt wel degelijk aan dat zooitje in Den Haag.
Ben bovendien ICT'er ik maak dit soort fouten niet. Ligt echt aan die gasten daar.
Ook een ICT'er kan weleens per ongeluk de Caps Lock aan hebben staan, dat gebeurt niet alleen bij domme blondjes
Sterker nog: juist de bias die TS hier toont, kan makkelijk tot blindheid voor eigen fouten leiden.
Inderdaad.
Gebeurt ons allemaal weleens dat de Caps Lock aanstaat en dat je denkt "****, ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord invoer, hoe kan dat nou".
En ik ben nog blond ook, dus misschien gebeurt het mij vaker dan een ander