LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoop van producten via partners op bol.com

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
tttlocke

Re: Verkoop van producten via partners op bol.com

Ongelezen bericht door tttlocke »

Radar schreef:
17 feb 2020 19:42
N.B.: wij hebben de openingspost aangepast; de woordkeuze was te kort door de bocht. Reacties die specifiek daarop inhaakten hebben wij om die reden dan ook verwijderd. Excuses voor eventuele verwarring!

Radar ^KL
Misschien kunnen jullie 'm nog iets meer aanpassen:
Radar schreef:
17 feb 2020 17:04
Bol.com verkoopt steeds vaker producten via partners.[...] want zij zou de artikelen niet verkopen. [...]
Dit suggereert dat het mogelijk is dat Bol.com in die gevallen wél de verkoper is. Dat zijn ze niet. En dat weet Radar donders goed.
Insinuerend en misleidend. Maar ja, zonder deze fratsen heb je geen item voor de uitzending natuurlijk.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

Wie wordt de das omgedaan, Bol.com of de wederverkopers? Of allebei?

janlammers

Ongelezen bericht door janlammers »

bol doet wel meer rare dingen.
Vorig jaar kochten ze mijn airmiles voor 76 euro
Toen ik later met dat tegoed af wilde rekenen.
Was het tegoed opeens verdwenen.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Bolus . com?

deze winkel is naast hun eigen spullen nu ook een alternatief voor Marktplaats, dan weet je gelijk of je bij Bol of de Winkel zelf iets kreeg.

Maar de klagende winkels daar, zelf een pakje sturen als kleinere winkel is erg duur, net als een website die niet gevonden word,
Marktplaats is vaak dubieuze retour handel als nieuwe aanbieden... dus ook geen goede plek.
Kieskeurig.nl heeft ook kosten, dus gratis bestaat niet.

Ik weet wat de bezorgkosten zijn losse verkoop en via grotere aanbieders, dankzij de winst van bol.com is een lagere bezorgprijs mogelijk.

Het probleem bij een TV is dat 90% hier Ziggo is en die Ziggo geschikte komen niet uit restpartijen elders vandaan!
Ook helaas aanbieders die van NL site de info plukken om hun grijze import te verkopen, en dan hoeft een Importeur niets te doen
bij een garantie claim, Fam. Coronel was hiermee ook duidelijk in de uitzending!

Als te goedkoop, dan moet je maar afwachten of het ook een goed product is!
AH verkoopt hier goed mee, hun dochter Bol. Com draaide goed.
Wel is eigen spullen en wederverkopers duidelijker aangeven een pure Noodzaak, vooral als je via Bol kunt betalen, Factuur ontvangt en niet 't logo van Leverancier erbij kreeg!

Frans@

Ongelezen bericht door Frans@ »

Ik heb ook een Samsung tv pas gekocht,en geen problemen als je hem aan zet vraagt hij eerst de taal een kind doet de was een paar minuten en klaar.bij de apps kan je zo de gebruikshandleiding vinden Nederlands wat is hier nou moeilijk aan.
er zit ook nog een sat receiver in .

Jos van Wakeren

Ongelezen bericht door Jos van Wakeren »

Heel veel reacties op de aankoop TV via / bij Bol.com en haar partner TV-Online.
Zowel positief als negatief, maar daar moet je tegen kunnen.
Met Radar is door mij contact opgenomen omdat ik mij slecht behandeld voelde en als dat voor mij zo zou zijn zou dit ook voor andere consumenten gelden
Als consument hebben wij retourrecht binnen 14 dagen na aankoop op wat uitzonderingen na.
In mijn geval had de verkoper eigen verkoopvoorwaarden b.v. na 3 branduren geen recht van retour meer.
Ook Bol.com stelde deze verkoper in het gelijk en ik had geen retourrecht. Over en uit.
Nu ging en gaat het mij erom hoe zit dit nu precies in elkaar.
Radar heeft dit uitgezocht en heeft dit in haar programma laten zien.
Hieraan zal Radar nog meer aandacht gaan besteden en dat is goed voor iedere consument.
Hiermee staat het onderwerp op de kaart en dat was de bedoeling.

HansSchopen

Ongelezen bericht door HansSchopen »

Ik vind Bol.com maar een oplichter. Waarom? Ik kreeg van mijn energieleverancier Energiedirect een Bol.com- cadeaukaart t.w.v. €100,-
Aangezien ik niet direct iets nodig had, de kaart opgeborgen. Toen ik iets wilde bestellen bleek de kaart niet meer geldig. Op de kaart zelf staat geen geldigheidsdatum en ook geen bedrag. Reclameren bleek zinloos. Mijn advies: bestel niet meer bij dit meestal te dure bedrijf!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dus omdat jij niet checkt hoe lang je bon geldig is, en 'm bovendien in de la legt, is Bol.com een oplichter? Goed verhaal :lol:

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

HansSchopen schreef:
02 mar 2020 14:24
Ik vind Bol.com maar een oplichter. Waarom? Ik kreeg van mijn energieleverancier Energiedirect een Bol.com- cadeaukaart t.w.v. €100,-
Aangezien ik niet direct iets nodig had, de kaart opgeborgen. Toen ik iets wilde bestellen bleek de kaart niet meer geldig. Op de kaart zelf staat geen geldigheidsdatum en ook geen bedrag. Reclameren bleek zinloos. Mijn advies: bestel niet meer bij dit meestal te dure bedrijf!
Bol,com kaarten worden veelal online en in winkels verkocht. De geldigheidsduur is afhankelijk van wanneer deze geactiveerd wordt. Oplichting is nogal een sterk woord voor onduidelijk en slecht handelen van jouw kant.

Ipswich

Ongelezen bericht door Ipswich »

Ik heb ook 1 x software van een partner ( M.a.rkt ) gekocht. Niet de goedkoopste, maar wel het artikel wat ik wilde hebben.
Bij ontvangst bleek het een A-4 te zijn met wat codes met een verwijzing naar een duitse website i.p.v. een originele verpakking. Retour gezonden wat door verkoper werd geweigerd omdat het beschadigd en open retour was ontvangen. Na het nodige heen en weer te hebben gecorrespondeerd en gebeld te hebben met Bol.com heeft men mij gecompenseerd en nog eens voor 25 euro extra vergoed. Maar je hebt idd met de verkoop voorwaarden te maken van niet bol.com maar van de verkooppartner. Ik heb M.a.rkt ( M-a-rkt.nl ) wel aangemeld bij Consuwijzer omdat deze grappenmaker meer deze misleidingen heeft uitgehaald en op geen enkele mail of chat van mij reageerde. Voor mij heeft Bol het wel opgelost. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets van een verkooppartner.

Gesloten