LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe mobiel 3x weg voor reparatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Beppie2

Nieuwe mobiel 3x weg voor reparatie

Ongelezen bericht door Beppie2 »

Eind nov. heb ik bij Bel Company mijn abonnement van T-Mobile verlengd, en kreeg (met bijbetaling) een nieuwe mobiel Samsung X460. Het toestel kreeg begin dec. hele rare kuren, alsof het een eigen leven heeft. Zonder een toets aan te raken kreeg ik op mijn scherm: ####PPP//PO****### Ik kan dan ook niets meer doen. :(
Sluit ik het klepje, en doe het weer open om bv. een nummer in te voeren, dan springt de 0 direct op + en kan ik geen nummer intoetsen.

Ik dus terug naar de winkel, en het toestel werd opgestuurd voor reparatie. Begin jan. kreeg ik het terug, met de mededeling dat er niets gevonden was. Maar het toestel had nog steeds dezelfde kuren. Eind jan. weer terug, en het werd weer opgestuurd. In febr. kreeg ik het weer terug, nu met de mededeling dat er componenten vervangen/gerepareerd zouden zijn. Maar wat denk je? Het toestel heeft nog steeds dezelfde kuren. :x
Ik ben weer terug gegaan, en nu wordt het weer opgestuurd. Ik heb er een klachtenbrief bijgedaan, maar mijn vraag is: hoe lang moet ik dit accepteren? Heb ik geen recht op een nieuw toestel? Ik hoop dat iemand mij raad kan geven.

Alvast bedankt voor de moeite :lol:

Libel

Re: Nieuwe mobiel 3x weg voor reparatie

Ongelezen bericht door Libel »

Accepteren van reparatie van dezelfde klacht is in de meeste gevallen 3 maal voordat er over gegaan wordt naar een nieuw toestel.
In sommige gevallen wil het wel eens helpen om rechtstreeks met de toestel fabrikant contact op te nemen deze willen geen slechte berichten over toestellen van hun en gaan dan eerder over tot vervanging.

Sweef

Ongelezen bericht door Sweef »

Veel service providers geven uit coulance, na 3x, een nieuw toestel.
Hier kun je om vragen.

Knuffelbeer

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Niet de service providers zullen je een nieuw toestel geven, maar dit dient te gebeuren door de producent van het toestel, in dit geval Samsung. Wel kun je via de winkel waar je het toestel hebt gekocht een verzoek aan Samsung sturen om het toestel te vernieuwen (SWAP). Ik weet uit ervaring (werk zelf ook in de telecom bij een grote landelijke keten) dat het wel enig geduld vereist om Samsung zo ver te krijgen dat ze het toestel ook zullen ruilen o.i.d.

Gesloten