LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] at home 0900 nummers

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
johnny1
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 11:06

at home 0900 nummers

Ongelezen bericht door johnny1 »

Na installatie van een nieuwe modum deed deze het niet , 0900 nummer gebeld en in totaal zo''n 1.5 uur aan de telefoon gezeten .
Het betrof hun probleem en ik een 0900 nummer betalen.
Zij weigeren mij dit te vergoeden waarop ik opgezegd heb per 1 april en ik hun algemene voorwaarden , waar ze zo graag mee dreigen , nu onredelijk bezwarend ga laten verklaren.
Veel ellende met die at home in het verleden , u bent gewaarschuwd.

JAN4651

Re: at home 0900 nummers

Ongelezen bericht door JAN4651 »

IK HEB OOK WAT MEEGEMAAKT LEES MAAR IN DE FORUM.

@HOME KOMT AFSPRAKEN NIET NA.... JAN4651 STAAT IN DE LIJST...

johnny1
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 11:06

Re: at home 0900 nummers

Ongelezen bericht door johnny1 »

ja had ik gelezen, succes verder.

magikeven

Re: at home 0900 nummers

Ongelezen bericht door magikeven »

Een tijd geleden betaalde ik 45 Euro voor een at home abonnement.
Krijg ik ineens een email, dat ze het 2,95 Euro duurder gaan maken..zomaar..........plotsklaps.........zonder opgaaf van reden. Heerlijk moet dat zijn, zo'n monopoliepositie.
Oh ja. ze voegden er nog wel aan toe: "Maar de service blijft even goed." Nou ja, daar zakt je broek toch spontaan van af?????

johnny1
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 11:06

Re: at home 0900 nummers

Ongelezen bericht door johnny1 »

ik heb dus opgezegd nav. een nieuwe modum die veel problemen gaf en ik maar 0900 nummers bellen. Heb hen gevraagd voor restitutie , immers was niet mijn schuld. Weigeren ze nu, dus opzegging.
Nu meldden ze dat ik de Algemene Voorwaarden heb geaccepteerd alsmede de 0900 wist vooraf.
Nu, de AV , kunnen later onredelijk bezwarend verklaart worden .
Tevens heb ik nooit 0900 nummers geaceepteerd , de beginjaren waren 0800 nummers en dus gratis.
Ach , ik ben het zowieso zat met de home jongens.....

Gesloten