Huiskamer
Re: Huiskamer
Is er niet ergens een BBS met een zelfhulpgroep voor diginostalgici?
Moneyman
, sjohie
, Jablan
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
We moeten van BBB Normaal met "de boer dat is de keerl" op het lijstje zetten, van Matthijs en Leo iets van de Golden Earring ivm George Kooymans, en om Peter R. de Vries te eren, Procol Harum met Whiter shade of pale. Heb ik verder nog iets gemist?
Niet dat dit me er niet van zal weerhouden om zeker de helft van de plekken te vullen met Bruce Springsteen.
Breien wilde geloof ik ook dat Dire Straits er veelvuldig in voorkwam
Erthanax
vindt dit leuk
Dus het gaat niet zozeer om de liedjes maar meer om de symboliek waarmee bepaalde personen geëerd worden?sjohie schreef: ↑29 nov 2021 13:54We moeten van BBB Normaal met "de boer dat is de keerl" op het lijstje zetten, van Matthijs en Leo iets van de Golden Earring ivm George Kooymans, en om Peter R. de Vries te eren, Procol Harum met Whiter shade of pale. Heb ik verder nog iets gemist?
Niet dat dit me er niet van zal weerhouden om zeker de helft van de plekken te vullen met Bruce Springsteen.
Persoonlijk ben ik meer van Metallica en de Heideroosjes maar geloof dat dat niet echt bij radio 2 past
Even wat anders. Het komt nogal eens voor dat iemand hier een vraag stelt en daarop een concreet antwoord of een paar goede tips krijgt. Hoe het dan verder gaat, wordt vaak -- helaas! -- niet gemeld. Jammer, want nu blijf ik in tergende onzekerheid zitten met de vraag of het jojo'en nu wél lukt.
Moneyman
, moederslink
, Nijogeth
, witte angora
, sjohie
, Meiklokje
en Meiklokje
vinden dit leuk
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:
(en: als de jojo-tips gelezen, bekeken én getest zijn, komt er een vervolg)
(en: als de jojo-tips gelezen, bekeken én getest zijn, komt er een vervolg)
Erthanax
, moederslink
en Meiklokje
vinden dit leuk
Nou, geweldige hits als Damclubhooligan, Ze smelten de Paashaas en Lekker belangrijk horen toch zeker in de top 2000 als je het mij vraagt. Metallica is zelfs heel erg veel vertegenwoordigd.Lisa29 schreef: ↑29 nov 2021 16:54Dus het gaat niet zozeer om de liedjes maar meer om de symboliek waarmee bepaalde personen geëerd worden?sjohie schreef: ↑29 nov 2021 13:54We moeten van BBB Normaal met "de boer dat is de keerl" op het lijstje zetten, van Matthijs en Leo iets van de Golden Earring ivm George Kooymans, en om Peter R. de Vries te eren, Procol Harum met Whiter shade of pale. Heb ik verder nog iets gemist?
Persoonlijk ben ik meer van Metallica en de Heideroosjes maar geloof dat dat niet echt bij radio 2 past
Nijogeth schreef: ↑29 nov 2021 18:22Nou, geweldige hits als Damclubhooligan, Ze smelten de Paashaas en Lekker belangrijk horen toch zeker in de top 2000 als je het mij vraagt. Metallica is zelfs heel erg veel vertegenwoordigd.Lisa29 schreef: ↑29 nov 2021 16:54Dus het gaat niet zozeer om de liedjes maar meer om de symboliek waarmee bepaalde personen geëerd worden?sjohie schreef: ↑29 nov 2021 13:54
We moeten van BBB Normaal met "de boer dat is de keerl" op het lijstje zetten, van Matthijs en Leo iets van de Golden Earring ivm George Kooymans, en om Peter R. de Vries te eren, Procol Harum met Whiter shade of pale. Heb ik verder nog iets gemist?
De Heideroosjes hebben zelfs nieuwe liedjes die wat mij betreft ook in de top 2000 mogen, weet niet of het nog politiek correct moet?
Breng die blender maandag maar is alleen als titel al geweldig
Erthanax
vindt dit leuk
-
Moneyman
vindt dit leuk
Ik wacht nu rustig op de filmpjes
Moneyman
vindt dit leuk
Het schijnt dat er in Azië zelfs wereldkampioenschappen jo-jo’en worden gehouden.
Dus zet hem op.
Dus zet hem op.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Ook gelezen?? Schurft is booming.....
Toch te weinig afstand gehouden ?
Toch te weinig afstand gehouden ?
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Nou, het zou er best wel eens mee te maken kunnen hebben: https://www.bd.nl/binnenland/corona-ver ... ~a2b247ac/
moederslink
, Erthanax
en reggie2
vinden dit leuk
-
Haha, maar zo bedoelde ik dat niet. Echt besmettelijke nare schurft op en in je huid
Ik krijg er spontaan jeuk van dit artikel gaat over waarom je schurft moet hebben aan schurftmoederslink schreef: ↑29 nov 2021 23:41Haha, maar zo bedoelde ik dat niet. Echt besmettelijke nare schurft op en in je huid
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/d ... ~a2e984eb/
-
En dan is er ook nog takkenschurft.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Ik krijg de schurft als ik er aan denk.
Aan takkenschurft is niets te doen; de coniferen uitgraven is de enige oplossing.
Gewone schurft is gelukkig wel te behandelen, maar het idee alleen al dat er beestjes gangen graven in je huid. Brr!
Gewone schurft is gelukkig wel te behandelen, maar het idee alleen al dat er beestjes gangen graven in je huid. Brr!
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
witte angora
vindt dit leuk
-
Vergeet de vlooien niet die zo lekker met je huisdier mee naar binnen komen.