Ik had het specifiek over Corona. jij wil het schijnbaar in het corona topic over ME hebben. Nogmaals, open daar dan een apart topic voor.Onkruid71 schreef: ↑30 nov 2021 22:43Volgens mij is ME onbehandelbare, maar ik ben benieuwd als dat in het ziekenhuis te verhelpen is.kuklos schreef: ↑30 nov 2021 22:40Aanvulling: als ze NIKS zouden weten over deze ziekte zouden ze je ook in een ziekenhuis niet kunnen behandelen. Maar dat kunnen ze juist wel. Niet elke behandeling is succesvol. Helaas. Maar kunnen wel degelijk mensen die besmet raken met corona en bij het misgaat in het ziekenhuis behandelen.kuklos schreef: ↑30 nov 2021 22:32
Ook deze uitspraak weer. Ik zou bijna willen schreeuwen: hou daar nou eens mee op. Ze weten niet NIKS. Ze weten wel degelijk wat, redelijk wat zelfs. maar ziektes, zeker nieuwe zijn weerbarstig. zelfs kanker wat we al vele milennia kennen, is een ziekte (meerdere eigenlijk) waar we nog steeds kennis over opdoen.
Corona is behandelbaar. In een aantal gevallen. Maar niet in alle gevallen, want er zijn mensen aan overleden.
ME? Ik weet er te weinig van, maar algemene medische kennis zegt dat als het "onbehandelbaar" is we het nog niet kunnen behandelen. Zoals veel ziektes. Er is nog te weinig kennis hetzij voor een adequate behandeling in alle gevallen of hetzij voor een genezing. Doch in dit topic gaat het over corona.