Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Wij hebben 3 plantenbakken besteld bij de firma Waldo via Combifit. De beloofde levertijd zou 2 weken bedragen en het gehele factuurbedrag moest bij bestelling al worden voldaan. Echter, 14 weken later nog steeds niets geleverd en als je dan contact opneemt met deze firma, dan beloven ze snel met een leverdatum te komen. Helaas laten ze gewoon weer niets van zich horen. Onze tuin kunnen wij niet afmaken en dat is heel vervelend. Als ik de reviews lees van deze firma, dan blijkt dit een structureel probleem te zijn.
Ik ben benieuwd of hier meer mensen ervaringen kunnen delen?
Ik ben benieuwd of hier meer mensen ervaringen kunnen delen?
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Wil je soortgelijke ervaringen (waar je niet echt verder mee komt) of tips?
Ik zou ze schriftelijk aangeven dat ze binnen een termijn van 14 dagen (oid) alsnog moeten leveren, en dat je anders de koop ontbindt.
Ik zou ze schriftelijk aangeven dat ze binnen een termijn van 14 dagen (oid) alsnog moeten leveren, en dat je anders de koop ontbindt.
alfatrion
vindt dit leuk
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Wel zo eerlijk van Combifit. Ook zij laten de slechte beoordelingen gewoon zien.( zoals het hoort )
https://www.combifit.nl/waldo-plantenbak-100-x-100-x-40
https://www.combifit.nl/waldo-plantenba ... er-reviews
Had je deze niet gezien voor de aankoop ?
https://www.combifit.nl/waldo-plantenbak-100-x-100-x-40
https://www.combifit.nl/waldo-plantenba ... er-reviews
Had je deze niet gezien voor de aankoop ?
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Op www.juridischloket.nl/aankopen-en-garan ... aan-maken/ staat hoe je een aankoop kan ontbinden. Dan moet je je geld terug krijgen.
Als je geld niet terug krijgt, neem contact op met je creditcard maatschappij (indien daarmee betaald), rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder. Je moet zelf overwegen hoeveel moeite je wilt insteken om je geld terug te krijgen.
Als je geld niet terug krijgt, neem contact op met je creditcard maatschappij (indien daarmee betaald), rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder. Je moet zelf overwegen hoeveel moeite je wilt insteken om je geld terug te krijgen.
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
TS wil gewoon weten 'waar is Waldo?'
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Koop ontbinden, bedrag binnen 24 uur terug laten storten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 okt 2021 12:44
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Ik heb ook bakken besteld per 1 september , ook nog steeds niets ontvangen. Telefonisch zijn ze vandaag niet te bereiken, alleen via de mail, dat heb ik gedaan. Ik heb aangegeven dat mocht de levering niet binnen 30 dagen geregeld zijn, dan kan je het geld terugvragen Staat bij hun op de site.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 nov 2021 21:22
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Ik heb 5 augustus 2021 rechtstreeks bij Waldo Plantenbakken, 2 plantenbakken besteld die nog steeds moeten worden geleverd.
Toen ik ze kocht had ik natuurlijk ook alle reviews gelezen, maar zij gaven aan dat ze het eerst deden via een tussenpersoon (Combifit) en daarmee gingen de leveringen niet goed en nu deden ze het rechtstreeks. Het zou helemaal goed komen en ze konden zeker tijdig leveren. De leveringsdatum zou zijn rond 5 september 2021.
Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en ik 2 plantenbakken besteld.
Op 5 september geen levering. Wanneer je vervolgens belt dan zeggen ze sorry en garanderen je telefonisch dat ze alsnog binnen 2 weken zullen leveren en bevestigen dat ook nog even per mail. Ook dat wordt niet nagekomen en heb ik nog steeds geen plantenbakken.
Nu heb ik vorige week een mail ontvangen (2 november 2021), dat ze niet kunnen leveren omdat zij niet de grondstoffen (schaarste in staal) ontvangen die benodigd zijn en grote problemen hebben om alle bestellingen tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben ze een grote productieachterstand, die ze proberen weg te werken, doordat ze een nieuwe leverancier hebben gevonden die wel tijdig de staal kan leveren.
ik word binnen 9 werkdagen door EEN LEIDINGGEVENDE gebeld. 2 november 2021 is deze mail verstuurd. Het is vandaag de 11de november 2021. Ze hebben nog tot en met maandag om mij te bellen.
Ik verwacht hier niet veel van. In augustus bestellen en nu mij een mail sturen als eerste informatie, het voelt voor mij alsof ik word opgelicht door Waldo Plantenbakken.
Toen ik ze kocht had ik natuurlijk ook alle reviews gelezen, maar zij gaven aan dat ze het eerst deden via een tussenpersoon (Combifit) en daarmee gingen de leveringen niet goed en nu deden ze het rechtstreeks. Het zou helemaal goed komen en ze konden zeker tijdig leveren. De leveringsdatum zou zijn rond 5 september 2021.
Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en ik 2 plantenbakken besteld.
Op 5 september geen levering. Wanneer je vervolgens belt dan zeggen ze sorry en garanderen je telefonisch dat ze alsnog binnen 2 weken zullen leveren en bevestigen dat ook nog even per mail. Ook dat wordt niet nagekomen en heb ik nog steeds geen plantenbakken.
Nu heb ik vorige week een mail ontvangen (2 november 2021), dat ze niet kunnen leveren omdat zij niet de grondstoffen (schaarste in staal) ontvangen die benodigd zijn en grote problemen hebben om alle bestellingen tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben ze een grote productieachterstand, die ze proberen weg te werken, doordat ze een nieuwe leverancier hebben gevonden die wel tijdig de staal kan leveren.
ik word binnen 9 werkdagen door EEN LEIDINGGEVENDE gebeld. 2 november 2021 is deze mail verstuurd. Het is vandaag de 11de november 2021. Ze hebben nog tot en met maandag om mij te bellen.
Ik verwacht hier niet veel van. In augustus bestellen en nu mij een mail sturen als eerste informatie, het voelt voor mij alsof ik word opgelicht door Waldo Plantenbakken.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 nov 2021 21:22
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Ik heb 5 augustus 2021 rechtstreeks bij Waldo Plantenbakken, 2 plantenbakken besteld die nog steeds moeten worden geleverd.
Toen ik ze kocht had ik natuurlijk ook alle reviews gelezen, maar zij gaven aan dat ze het eerst deden via een tussenpersoon (Combifit) en daarmee gingen de leveringen niet goed en nu deden ze het rechtstreeks. Het zou helemaal goed komen en ze konden zeker tijdig leveren. De leveringsdatum zou zijn rond 5 september 2021.
Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en ik 2 plantenbakken besteld.
Op 5 september geen levering. Wanneer je vervolgens belt dan zeggen ze sorry en garanderen je telefonisch dat ze alsnog binnen 2 weken zullen leveren en bevestigen dat ook nog even per mail. Ook dat wordt niet nagekomen en heb ik nog steeds geen plantenbakken.
Nu heb ik vorige week een mail ontvangen (2 november 2021), dat ze niet kunnen leveren omdat zij niet de grondstoffen (schaarste in staal) ontvangen die benodigd zijn en grote problemen hebben om alle bestellingen tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben ze een grote productieachterstand, die ze proberen weg te werken, doordat ze een nieuwe leverancier hebben gevonden die wel tijdig de staal kan leveren.
ik word binnen 9 werkdagen door EEN LEIDINGGEVENDE gebeld. 2 november 2021 is deze mail verstuurd. Het is vandaag de 11de november 2021. Ze hebben nog tot en met maandag om mij te bellen.
Ik verwacht hier niet veel van. In augustus bestellen en nu mij een mail sturen als eerste informatie, het voelt voor mij alsof ik word opgelicht door Waldo Plantenbakken.
Toen ik ze kocht had ik natuurlijk ook alle reviews gelezen, maar zij gaven aan dat ze het eerst deden via een tussenpersoon (Combifit) en daarmee gingen de leveringen niet goed en nu deden ze het rechtstreeks. Het zou helemaal goed komen en ze konden zeker tijdig leveren. De leveringsdatum zou zijn rond 5 september 2021.
Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en ik 2 plantenbakken besteld.
Op 5 september geen levering. Wanneer je vervolgens belt dan zeggen ze sorry en garanderen je telefonisch dat ze alsnog binnen 2 weken zullen leveren en bevestigen dat ook nog even per mail. Ook dat wordt niet nagekomen en heb ik nog steeds geen plantenbakken.
Nu heb ik vorige week een mail ontvangen (2 november 2021), dat ze niet kunnen leveren omdat zij niet de grondstoffen (schaarste in staal) ontvangen die benodigd zijn en grote problemen hebben om alle bestellingen tijdig te verwerken.
Hierdoor hebben ze een grote productieachterstand, die ze proberen weg te werken, doordat ze een nieuwe leverancier hebben gevonden die wel tijdig de staal kan leveren.
ik word binnen 9 werkdagen door EEN LEIDINGGEVENDE gebeld. 2 november 2021 is deze mail verstuurd. Het is vandaag de 11de november 2021. Ze hebben nog tot en met maandag om mij te bellen.
Ik verwacht hier niet veel van. In augustus bestellen en nu mij een mail sturen als eerste informatie, het voelt voor mij alsof ik word opgelicht door Waldo Plantenbakken.
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Het excuus, dat ze moeilijk aan staal kunnen komen, klopt. Desondanks: stel ze schriftelijk in gebreke.
-
- Berichten: 5206
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Ze kunnen wel aan staal kimen maar niet voor de prijs waarmee ze een kostprijsberekening hebben gedaan om de verkoopprijs te bepalen waarschijnlijk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 nov 2021 18:46
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Onbetrouwbaar bedrijf!!!
Helaas, na 3 maanden nog niets geleverd. Na annulering van de bestelling, (ondanks de schriftelijke en mondelinge toezegging) na 4 weken nog geen geld teruggezien! Voeren aan de telefoon iedere week een 'toneelstukje' op.
Helaas, na 3 maanden nog niets geleverd. Na annulering van de bestelling, (ondanks de schriftelijke en mondelinge toezegging) na 4 weken nog geen geld teruggezien! Voeren aan de telefoon iedere week een 'toneelstukje' op.
-
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Als dit de plantenbak divisie van Waldo van Dungen is, zou ik er niet te veel vertrouwen in hebben.
In de vorige eeuw runde hij een bedrijf, genaamd Waldolala, waar ook het nodige verkeerd ging. Ik heb er zelf destijds geen ervaring mee gehad, maar het haalde wel veelvuldig de televisie...
In de vorige eeuw runde hij een bedrijf, genaamd Waldolala, waar ook het nodige verkeerd ging. Ik heb er zelf destijds geen ervaring mee gehad, maar het haalde wel veelvuldig de televisie...
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 nov 2021 18:46
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Eerder melde ik dat we ons geld niet terugkregen. Meteen na de online klacht gedeeld te hebben werden we benaderd door Waldo en is het geld netjes overgemaakt. Daarnaast krijgen we als extra vergoeding een bak naar keuze. Blij mee!emmyendaan schreef: ↑19 nov 2021 18:50Onbetrouwbaar bedrijf!!!
Helaas, na 3 maanden nog niets geleverd. Na annulering van de bestelling, (ondanks de schriftelijke en mondelinge toezegging) na 4 weken nog geen geld teruggezien! Voeren aan de telefoon iedere week een 'toneelstukje' op.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 nov 2021 09:23
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Hierbij een exact gelijke klacht, levertijd bakken werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk in overleg met Waldo de order geannuleerd en per mail bevestiging gekregen dat mijn geld word terug gestort.
Nu vele telefoontjes verder nog steeds mijn geld niet terug.
Toezeggingen dat ik word terug gebeld worden niet nagekomen, klantenservice kan me niet helpen en krijg geen direct nummer van de boekhouder.
Wat een negativiteit, ik heb een klacht ingedient bij de consumentenbond en gevraagd om jurisisch advies.
Wat een flut bedrijf! Wel reclame maken op RTL4 en black friday aanbiedingen maar service verlenen ho maar.
Jeroen Reiber.
Nu vele telefoontjes verder nog steeds mijn geld niet terug.
Toezeggingen dat ik word terug gebeld worden niet nagekomen, klantenservice kan me niet helpen en krijg geen direct nummer van de boekhouder.
Wat een negativiteit, ik heb een klacht ingedient bij de consumentenbond en gevraagd om jurisisch advies.
Wat een flut bedrijf! Wel reclame maken op RTL4 en black friday aanbiedingen maar service verlenen ho maar.
Jeroen Reiber.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 nov 2021 13:46
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Beste Jeroen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wegens drukte zijn er helaas een aantal dingen niet helemaal juist gegaan.
Het bedrag is inmiddels gecrediteerd.
M.v.g.
Waldo plantenbakken bv
Onze excuses voor het ongemak.
Wegens drukte zijn er helaas een aantal dingen niet helemaal juist gegaan.
Het bedrag is inmiddels gecrediteerd.
M.v.g.
Waldo plantenbakken bv
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 dec 2021 18:17
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Wij hebben in augustus plantenbakken besteld. Nadat de levertijd was verstreken, hebben we zelf contact opgenomen. Het zou later geleverd worden. Dit proces herhaalde zich meerdere keren. Er werd niet gecommuniceerd vanaf de zijde van Waldo. We hebben inmiddels meerdere malen ons geld terug gevraagd. Het zou gestort worden, een leidinggevende zou bellen etc. Je raad het al: geen geld terug en geen communicatie. Intussen maakt het bedrijf reclame en haalt nieuwe orders binnen, terwijl de gedupeerden blijven oplopen. Absoluut niet bestellen bij dit bedrijf. Het wordt tijd om zicht te krijgen en de gedupeerden zodat er gerechtelijke stappen ondernomen kunnen worden.
Absoluut niet bestellen! Blijf kritisch of positieve reacties wel kloppend zijn!
Absoluut niet bestellen! Blijf kritisch of positieve reacties wel kloppend zijn!
Re: Waldo-plantenbakken: 14 weken later nog steeds niets geleverd
Ook mijn plantenbak is nog niet geleverd. 8 juli al besteld en iedere keer bij het telefonische contact werd vermeld dat het binnen 3 weken komen en ik vooraf zou worden gebeld voor de levering. Ook de mail ontvangen dat er leveringsproblemen waren, maar ze een nieuwe leverancier hadden gevonden en ik binnen 9 dagen gebeld zou worden door een leidinggevende. de ‘leidinggevende’ heeft gebeld (5e telefonische contact) nadat ik nog steeds geen plantenbak had en zij gaf ook weer aan: binnen 3 weken. Na 5x mij beloofd te hebben binnen 3 weken ontvang je je plantenbak, was ik er wel klaar mee. Inmiddels heb ik begin december opnieuw contact opgenomen en de bestelling geannuleerd. Geld zou binnen enkele werkdagen op mijn rekening staan, maar nog steeds heb ik mijn geld natuurlijk niet terug. Veel loze beloftes van alle klantenservice medewerkers en zij doen gewoon leuk mee aan de frauduleuze praktijken van Combifit.nl. Dit bedrijf moet gestopt worden.