Dat werd bij WNL verteld. Uhm goede morgen Nederland was het.
3 ministeries waren dat aan het onderzoeken.
Dat werd bij WNL verteld. Uhm goede morgen Nederland was het.
Bronvermelding, bronvermelding, bronvermelding...Jose2501 schreef: ↑21 dec 2021 10:10Wat is reden dat u iedere keer reageert op een bericht dat u blijkbaar niet interesseert? Of al lang weet? De moderatie heeft al paar keer gezegd: als je niets aan de discussie hebt toe te voegen reageer dan niet.moederslink schreef: ↑20 dec 2021 22:08Wat is de reden dat je keer op keer met hele stukken komt die wij dan kunnen lezen ( of misschien wel moeten lezen van je) ?Jose2501 schreef: ↑20 dec 2021 21:26Rogier Rumke is gastauteur op het blog van Maurice. Vandaag plaatste hij een kritisch artikel over de lockdown en de maatregelen die nu gelden.
Punt voor punt analyseert hij de voorgestelde maatregelen. En dat is niet mis. In 1 maand lockdown een verlies van miljoenen Qualy's "kwaliteit van levensjaren" plus een enorme economische schade. 115 miljard euro.
Maar voor wie is geïnteresseerd lees maar: https://www.maurice.nl/2021/12/20/hoeve ... nnenstreek
Ik ga er van uit dat we er zelf na bijna 2 jaar wel het nodige van weten of niet misschien.
Wat is je doel toch?
Waar wil je ons van overtuigen ?......
.....
Wat is uw doel om met dit bericht zo op de persoon te spelen? Als ik bij u een gevoelige snaar raak dan is dat onbedoeld. Ik ken u niet en heb nooit het doel om op dit forum mensen persoonlijk te beledigen of anderszins.
En of ik obsessief met dit onderwerp bezig ben? Misschien wel, maar daar heeft niemand zich op dit forum mee te bemoeien. Dat is mijn persoonlijke probleem dan.
En als vervolg op de cijfers rondom omicron: in Amerika is binnen 1 maand tijd 73 procent van de nieuwe besmettingen de omikron variant.
In België wordt verwacht voor 1 januari 2022 dat Omicron het volledig heeft overgenomen van Delta variant.
In Israel, waar al in augustus is begonnen met boosteren lopen de besmettingscijfers weer op. Wetenschappers daar denken dat de bescherming van de boosterprik het tempo van verminderde bescherming van de vaccins gaat volgen. Enz. Enz.
Volg de bekende liveblogs maar daar kun je dit lezen.
Persoonlijk ben ik blij dat er toch ook mensen en organisaties zijn zoals Artsencollectief en Maurice de Hond en Rogier Rumke die tegenwicht geven aan wat Rutte en de Jonge en RIVM verkondigen.
En door deel te nemen aan dit RADAR forum en zo nu en dan iets te delen uit berichtgeving die ik belangrijk vind geef ik alleen mijn mening. En dat mag toch op een openbaar forum?
Uiteraard weer geen bron. Alhoewel ...Jose2501 schreef: ↑21 dec 2021 10:10En als vervolg op de cijfers rondom omicron: in Amerika is binnen 1 maand tijd 73 procent van de nieuwe besmettingen de omikron variant.
In België wordt verwacht voor 1 januari 2022 dat Omicron het volledig heeft overgenomen van Delta variant.
In Israel, waar al in augustus is begonnen met boosteren lopen de besmettingscijfers weer op. Wetenschappers daar denken dat de bescherming van de boosterprik het tempo van verminderde bescherming van de vaccins gaat volgen. Enz. Enz.
Ninefornews, Niburu, Willem Engels site en dergelijke sites bedoel je?
Juist blijven doen.witte angora schreef: ↑21 dec 2021 09:22Maar schrijf maar niet over de corona-gerelateerde dingen die je in het leven meemaakt
En ook daar wordt weer om geld gebedeld.Onkruid71 schreef: ↑21 dec 2021 10:21Volgens mij klopt die 73% wel.
https://www.npr.org/sections/coronaviru ... 3-of-cases
Bij de kranten ook vaak. Maar ja, iedereen moet toch geld verdienen. Of wil je daar mee zeggen dat het dan niet zo geloofwaardig is?Lady1234 schreef: ↑21 dec 2021 10:27En ook daar wordt weer om geld gebedeld.Onkruid71 schreef: ↑21 dec 2021 10:21Volgens mij klopt die 73% wel.
https://www.npr.org/sections/coronaviru ... 3-of-cases
Ik denk dat er meer lezers dan baggergooiers zijn hoor WA. Ik lees je beschrijvingen in ieder geval altijd wel. Soms herken ik het, soms niet, soms reageer ik erop, soms niet. Maar laat je door een paar baggergooiers niet weerhouden.witte angora schreef: ↑21 dec 2021 09:22Maar schrijf maar niet over de corona-gerelateerde dingen die je in het leven meemaakt, want gegarandeerd krijg je door de weinigen die het lezen bagger en/of verwijten over je heen. Terwijl het topic onder andere juist voor dat soort dingen bedoeld was.
Ik vond de vraag van Moederlink anders een welkome toevoeging op de discussie. Er is niets mis mee om een prominente speler in het spel eens te spiegelen op hoe die speler overkomt. Wellicht zou die speler er nog wat van kunnen leren - mis die bereidheid er is, natuurlijk.
Maar waarom zou iemand niet op uw posts mogen reageren en wel op die van anderen?witte angora schreef: ↑21 dec 2021 09:22Exact. Maar schrijf maar niet over de corona-gerelateerde dingen die je in het leven meemaakt, want gegarandeerd krijg je door de weinigen die het lezen bagger en/of verwijten over je heen. Terwijl het topic onder andere juist voor dat soort dingen bedoeld was.
moederslink schreef: ↑20 dec 2021 23:14
Geen zorgen, Reggie, ik sta erg stevig op mijn pootjes .
Alleen steeds opnieuw deze stukken van José onder ogen krijgen , en dan met name het aanprijzen van Maurice de Hond , valt mij niet mee.
Ik vraag me serieus af wie hij en waarom hij ons wil overtuigen van allerlei bevindingen van M de Hond.
Maurice is een opiniepeiler , geen viroloog, geen internist, geen intensivist, geen epidemioloog.
Ik lees ook kranten, volg ook alles en heb gelukkig mijn eigen realistische kijk op dit beleid en dit Coronagedoe en ben het zeker niet altijd 100 % eens met de Nederlandse aanpak.
Maar n.m.m helpt het niet echt om steeds te horen hoe andere landen het doen of hoe Maurice erover denkt.
Vandaar mijn vraag( vragen) aan José.
( ik denk dat José een ' hij ' is )
Zo kom je vanzelf op een punt dat niemand hem/haar/het meer serieus neemt. Als we dat punt niet al lang gepasseerd zijn.