Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
artikel was misschien meer dan 10 jaar oud, om dat nu off-line te halen is zacht gezegd merkwaardig. Onwelgevallige info denk ik dan.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Ik schreef dat gisteren al. Zout in de pap dat gesprek.moederslink schreef: ↑24 dec 2021 12:34Wie heeft gisteren ook Robbert Dijkstra gezien? Interview met Matthijs van Nieuwkerk.
Deze Dijkstra is een wetenschapper pur sang.
Hij legt het een en ander zeer helder en begrijpelijk uit.
Ik vond het een zeer interessant betoog.
Kijk nog maar eens.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Waarom doe je alsof je dat voor het eerst leest? Is al vaak genoeg langsgekomen, zomaar een linkje
https://www.bnr.nl/podcast/vraag-het-go ... vaccinatie
En wat lezen we in die podcast?
Opnieuw geen hard bewijs dus.We hebben het idee dat de natuurlijke weg beter werkt, omdat die nog complexer is dan de afweer die opgewekt wordt door vaccins.
Wel uit de mond van een OMT lid.
Zowat tijdens de hele pandemie volgt de meerderheid slaafs het OMT, en dat zonder hard bewijs van hun beweringen. Waarom vraag je nu ineens wel om bewijs?
Nijogeth
vindt dit leuk
-
Inderdaad geen hard bewijs,naar twee kanten dus niet.
Dus meer onderzoek afwachten lijkt mij.
Als het wel zo is lijkt me dat overigens positief.
En we zijn hier niet bezig om iets wat positief zou kunnen zijn de kop in te drukken toch?
Ja, maar uit iets positiefs komt iets negatiefs, namelijk dat de overheid en het OMT het weer fout hebben (wat door steeds meer mensen wordt voorspeld, elke keer dat ze weer wat te melden hebben over corona). En ja, er is niets ergens dan commentaar kunnen hebben op de almachtige overheid, die niets fout kan doen.scharrelschipper schreef: ↑24 dec 2021 16:48Als het wel zo is lijkt me dat overigens positief.
En we zijn hier niet bezig om iets wat positief zou kunnen zijn de kop in te drukken toch?
Ondertussen spreken ze zichzelf constant tegen, zo erg dat ze zelf niet meer weten of ze nu de ziekenhuisbezetting volgen of de besmettingen. Want Mark, waar sturen we nu precies op?
https://www.dumpert.nl/item/100015687_274fd284
16again
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Stuurloos, denk ik dan
-
-
nou,dat soort onzin filmpjes zegt genoeg.Bob Schurkjens schreef: ↑24 dec 2021 20:52Goed filmpie
https://twitter.com/i/status/1472288775741059076
Don't be a prick
-
O,ja,vergat ik te vermelden,grappig is het wel.
-
De boostercampagne maakt vaart. Vanaf vandaag is iedereen van 1973 of ouder aan de beurt.
Ik heb het idee dat het met de uitnodigingsbrieven om een afspraak te maken niet helemaal goed gaat. Waar ze blijven, geen idee, maar mijn broer en zus van 70 en 72 jaar hebben vorige week de 3e vaccinatie gehaald, maar nog steeds geen uitnodigingsbrief ontvangen.
Dat klopt idd: https://www.nu.nl/coronavirus/6174782/u ... asten.htmlLowieze schreef: ↑25 dec 2021 11:52Ik heb het idee dat het met de uitnodigingsbrieven om een afspraak te maken niet helemaal goed gaat. Waar ze blijven, geen idee, maar mijn broer en zus van 70 en 72 jaar hebben vorige week de 3e vaccinatie gehaald, maar nog steeds geen uitnodigingsbrief ontvangen.
-
O vandaar. Ik heb de brief ook nog niet gehad, maar moest uit de media vernemen dat mijn geboortejaar aan de beurt was.
Cornelis7
vindt dit leuk
Ik blijf voorlopig nog bij mijn besluit deze niet nodig te hebben. Op het moment dat ik hem nodig ga hebben (voor bijvoorbeeld reizen naar het buitenland), dan neem ik m alsnog.
Cornelis7
vindt dit leuk
Kan kloppen Ik heb tot op heden ook nog geen brief gehad. Ik hoorde via de radio dat mijn bouwjaar zich kon melden en toen online een afspraak gemaakt en inmiddels dus al voorzien van de booster.
Verder wil ik iedereen, voor of tegen, een hele fijne kerst wensen.
Verder wil ik iedereen, voor of tegen, een hele fijne kerst wensen.
De cijfers gaan momenteel wel weer heel hard de juiste kant op.