Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Lady1234

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

scharrelschipper schreef:
27 dec 2021 23:51
Lady1234 schreef:
27 dec 2021 22:41
@scharrelschipper

En welk voormalig ziekenhuis is dat quarantainekamp dan wel? En haar echtgenoot zou sowieso alleen thuis zijn, als zij in het ziekenhuis is opgenomen.
In verband met de privacy ga ik dat niet vertellen.
En haar echtgenoot was eerst dus bij haar in het ziekenhuis waar ze geopereerd is,daar was plaats genoeg.
Was een soort dependance bij het ziekenhuis waar plaats was voor dit soort gevallen.

Dus eerst een ziekenhuis waar ook een niet-zieke echtgenoot werd opgenomen omdat er genoeg plaats was? En dat in deze tijd? En daarna is de patiënte 100 km verder overgebracht naar een quarantaine kamp in een oud ziekenhuis?

En dat gelooft u allemaal zelf?

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

3e prik zit erin en ik ben er blij mee :)

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
28 dec 2021 10:20
16again schreef:
28 dec 2021 09:59
Jablan schreef:
28 dec 2021 09:30
Als voorbeeld de mensen, die bijna 2 jaar geleden er heilig van overtuigd waren, dat het virus uit een laboratorium was 'ontsnapt'. Pas na drie grote varianten worden deze stemmen stiller, omdat de ontsnappings-theorie niet de dominante varianten verklaart. Hier haalt de natuur zelf elk bewijs voor de andere theorie onderuit.
Deze 3 volzinnen overtuigen mij niet
In mijn beleving ging Koopmans voor onderzoek naar China, maar bleven deuren dicht.
Typerende manier van discussiëren. Je reacties zegt inhoudelijk letterlijk helemaal niets over wat Jablan schrijft.
Jablan maakt mij op geen manier duidelijk dat het virus niet uit een lab afkomstig is.
En omdat deuren bij onderzoek gesloten bleven plaats ik , m.i. terecht, vraagtekens bij juistheid.
Doorgaans is Jablan goed geinformeerd, toelichting zie ik graag tegemoet.
En dat lijkt me zinvoller dan het hebben over discussie maniertjes.

Techneut71

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Maar 16again, dit is toch volstrekt de omgekeerde wereld?
Mensen stellen zonder enig bewijs dat het virus ontsnapt is uit een lab. Die mensen hebben dat niet aannemelijk kunnen maken, alleen stellen ze dat China het onder de pet houdt.
En nu moet Jablan bewijzen dat het NIET ontsnapt is? Bewijs dan eerst maar dat het WEL ontsnapt zou zijn.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Op zich heeft 16again een punt. Dat China de deuren gesloten hield is geen goed teken. Dan stinkt er iets. Maar het is geen bewijs dat het virus uit een lab ontsnapt is.

Techneut71

Ongelezen bericht door Techneut71 »

China en openheid gaan gewoon in geen enkel opzicht samen. Dus ook niet over dit virus.
Ook niet over het aantal doden door Corona dat daar is gevallen, ook niet over - neem maar eens een off-topic issue - Peng Shei.

joopverhoeven

Ongelezen bericht door joopverhoeven »

Wat mij echt deed verbazen was het bericht dat ik op Linkedin tegenkwam. We houden de "essentiële winkels" open waaronder bijvoorbeeld de snoepwinkels als een Yamin, maar de sportscholen en andere zaken die allemaal bijdragen aan de persoonlijke gezondheid moeten sluiten?

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Techneut71 schreef:
28 dec 2021 11:01
Mensen stellen zonder enig bewijs dat het virus ontsnapt is uit een lab. Die mensen hebben dat niet aannemelijk kunnen maken, alleen stellen ze dat China het onder de pet houdt.
En nu moet Jablan bewijzen dat het NIET ontsnapt is? Bewijs dan eerst maar dat het WEL ontsnapt zou zijn.
Dit is nou een goed voorbeeld voor complot theorieën. Het zijn van beide kanten theorieën, geen feiten, alleen de ene wordt complot genoemd en de andere niet. Zo worden complot theorieën. Terwijl de andere kant zegt, dat kan niet, ook niet gebaseerd op feiten. Diegene die beweerd dat het een complot theorie vind niet het altijd naar bewijzen. Kijk naar bv area 51, de Amerika die feit en vrouw bestuurd werd, terwijl er een mannelijke president was een gezin er zo nog maar een paar. Sommige komen uit, sommige nooit.
Het is en blijft een grappig fenomeen.

kuklos

Onkruid71 schreef:
28 dec 2021 11:23
Kijk naar bv area 51, de Amerika die feit en vrouw bestuurd werd, terwijl er een mannelijke president was een gezin er zo nog maar een paar.
Sorry, maar ik heb echt geen idee wat hier gezegd wordt.

Onkruid71

Area 51? Dat ken je toch wel? Nooit gehoord van de vrouwelijke president van Amerika? Dat zijn 2 voorbeelden complot theorieën. Die zo ff snel in mij opkwamen.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Techneut71 schreef:
28 dec 2021 11:01
Ik zie geen omgekeerde wereld. Ik zie meerdere theorien.
Markt volgestouwd met dieren, of een lab dat al onderzoek deed naar Coronavirussen, precies in de regio waar het begon.
Beide kan ik niet aantonen of ontzenuwen.
En nu vat ik bewering Jablan op, alsof zij de labtheorie kan ontzenuwen, danwel onwaarschijnlijk maken. Mag ik dan benieuwd zijn?

kuklos

@Onkruid71, het geschrevene is zo krom Nederlands dat er geen touw aan vast te knopen valt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Eerlijk gezegd interesseren verhalen over Area 51 mij niet. Ik ben vooral benieuwd waar dat voormalig ziekenhuis is dat is ingericht als quarantainekamp voor covidpatiënten; dat mysterie zal ook wel nooit worden opgehelderd, vrees ik.

Onkruid71

kuklos schreef:
28 dec 2021 11:40
@Onkruid71, het geschrevene is zo krom Nederlands dat er geen touw aan vast te knopen valt.
Omdat je er nooit van gehoord hebt? Als je nooit van area 51 gehoord hebt wat er over gezegd wordt kan bijna niet, van de vrouwelijke Amerikaanse president zou ik nog kunnen snappen. Maar er zijn meer voorbeelden te vinden van complot theorieën.

kuklos

Onkruid71 schreef:
28 dec 2021 11:45
kuklos schreef:
Omdat je er nooit van gehoord hebt?
Nee, omdat de zin die ik citeerde gewoon krom geschreven Nederlands is.

Onkruid71

kuklos schreef:
28 dec 2021 11:47
Onkruid71 schreef:
28 dec 2021 11:45
kuklos schreef:
Omdat je er nooit van gehoord hebt?
Nee, omdat de zin die ik citeerde gewoon krom geschreven Nederlands is.
Er zullen vaker wat fouten van mij in blijven en komen, niks aan te doen, dat is de brainfog. Maar met een beetje out of the box denken lijkt het me toch wel duidelijk wat ik bedoel.😁

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Erthanax schreef:
Eerlijk gezegd interesseren verhalen over Area 51 mij niet. Ik ben vooral benieuwd waar dat voormalig ziekenhuis is dat is ingericht als quarantainekamp voor covidpatiënten; dat mysterie zal ook wel nooit worden opgehelderd, vrees ik.
Ik vermoed dat het een verhaal van horen zeggen is en dat bij het doorvertellen steeds wat eigens toegevoegd/veranderd is. Uiteindelijk krijg je een verhaal wat niet meer klopt.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Erthanax schreef:
Maar ik begreep juist dat de mevrouw met die heupoperatie overgeplaatst was naar dat kamp.

Ook onzin natuurlijk.

Onkruid71

Ik vond nog wel een interessant iets.
Over welke problemen zouden kunnen ontstaan door een op eiwit gebaseerd vaccin.
Het is nog een voorlopige theorie. Maar is wel interessant.
Het is wel Engelstalig. Dus voor de liefhebbers.
https://youtu.be/kE9UUX7NV5Q
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 28 dec 2021 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

kuklos schreef:
28 dec 2021 11:05
Op zich heeft 16again een punt. Dat China de deuren gesloten hield is geen goed teken. Dan stinkt er iets. Maar het is geen bewijs dat het virus uit een lab ontsnapt is.
China is een gesloten land, dat is het op alle gebieden een conclusie aan hun normale gedrag verbinden is voorbarig.

Ook is geen bewijs dat het uit een lab is ontsnapt en er zijn meerdere wetenschappelijke redenen om aan te nemen dat Corona is ontstaan op een markt waar verschillende exotische diersoorten worden gehouden, echter of dit ook de plek van verspreiding is niet te bewijzen.

Gesloten