Anders dan u schrijft was het mij al volkomen duidelijk.
Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
-
Dat blijven zitten is niet voor het genoegen van de GGD.
-
Kennelijk is het afgeschaald van 15 naar 10 minuten. Als een compromis. Er werd gepleit door huisartsen om het helemaal af te schaffen. Maar fijn dat het je is gelukt WA. Toch wel geruststellend om straks het nieuwe jaar mee te beginnen.
witte angora
vindt dit leuk
Bij ons was het nog gewoon een kwartier blijven zitten na de prik en veel mensen deden dat ook.
Dat praatje doen ze om mensen te laten ontspannen, sommige mensen zijn zo vreselijk gespannen dat ze de naald met moeite in de arm krijgen.
Dat praatje doen ze om mensen te laten ontspannen, sommige mensen zijn zo vreselijk gespannen dat ze de naald met moeite in de arm krijgen.
Dat was in juni bij mij al niet dat je werd gedwongen te blijven zitten. Ik mocht gewoon opstaan en weglopen als ik wilde, niemand die het bij hield. Er waren alleen te weinig stoelen.
Nijogeth
vindt dit leuk
Hoezo? Was u van plan om in Belgie naar de bioscoop te gaan?
kuklos
en witte angora
vinden dit leuk
Wat is daar precies zo prachtig aan?
De lockdown is "disproportioneel en berust niet op adequate motieven", aldus het hoge rechtscollege dat wetgeving toetst.
Naar mijn inschatting had je een tegengestelde uitspraak liever gezien.
Maar zie je dan liever een disproportionele lockdown, welke niet op adequate motieven berust?
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
-
Hele slechte uitspraak, maar heel fijn voor de corona-vluchtelingen uit Nederland.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Nee,voor zover ik begreep een gerechtelijke uitspraak,maar dat kan ik mis hebben.
Maar indien juist kun je het ermee oneens zijn,maar dat veranderd niets aan de uitspraak.
En zoals U ook wel weet is het meerendeel van de forumleden het eens met gerechtelijke uitspraken.
Deze niet dus?
Heb veel Belgische vrienden en ze zijn lang niet zo dom als de gemiddelde nederlander denkt.
Maar,oke, dit is ook off topic.
In Belgie ken ik de weg niet, maar hoort de uitspraak hier te staan?
http://www.raadvst-consetat.be/
http://www.raadvst-consetat.be/
Ik vroeg jou niets, ik vroeg José iets. En dat doe ik omdat ik graag háár argumenten hoor waarom dit prachtig is. Ik kan het wel gaan invullen, maar er is al teveel ruis.scharrelschipper schreef: ↑28 dec 2021 22:16MM,dat valt me van je tegen.
Ik kan me niet voorstellen dat je echt zo dom bent dat je dit niet snapt of ben je nu echt aan het trollen?
Oftewel: houd je aannames en je insinuaties maar gewoon voor je.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 28 dec 2021 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
angel1978
, Lady1234
, Erthanax
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
De maatregel (sluiting) is geschorst en er is voorlopig over geoordeeld.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
-
We zouden toch niet meer op de man/vrouw spelen? daar heb jij dus wat moeite mee zo blijkt.Moneyman schreef: ↑28 dec 2021 22:56Ik vroeg jou niets, ik vroeg José iets. En dat doe ik omdat ik graag háár argumenten hoor waarom dit prachtig is. Ik kan het wel gaan invullen, maar er is al teveel ruis.scharrelschipper schreef: ↑28 dec 2021 22:16MM,dat valt me van je tegen.
Ik kan me niet voorstellen dat je echt zo dom bent dat je dit niet snapt of ben je nu echt aan het trollen?
Oftewel: houd je aannames en je insinuaties maar gewoon voor je.
Denk niet dat wij " vriendjes" gaan worden