Dat heb ik namelijk niet gepost.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het is zeker een leuke instapper voor mensen die een beetje gaan surfen, mailen, tekstverwerken en foto's bekijken.Caveat Emptor schreef:Het enige wat ik aan deze discussie nog ga toevoegen is: Dat goedkope Apple doosje......... Ik weet t niet...
Dat heeft hij ook, en regelmatig beken ik dat ook in mijn repliekCaveat Emptor schreef:Michellangelo je hebt voor een deel gelijk in de punten die je inbrengt tegen unSOUND's redeneringen(maar geef toe unSOUND ook echt wel het gelijk aan zijn zijde op een paar punten)
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben een ervaren computergebruiker en Windows heeft voor mij nog maar weinig geheimen. Ik heb echter weinig ervaring met Apple waardoor Mac OS voor mij ook veelal een raadsel is. Als je het mij vraagt is de kennis van het OS gebonden aan de ervaring. Een computerleek zal in het prille begin met Mac OS even veel problemen in de omgang hebben als met Windows XP.persoonlijk ga ik echt voor apple. XP heeft zijn voordelen, alleen ik denk dat je voor windows iets meer kennis van computers moet hebben.
Nee hoor, Alt+F4 vanaf het bureaublad werkt ook. Je kunt ook veelal op de powerswitch drukken om het OS af te sluiten (instelbaar)windows logica "Druk op Start om af te sluiten"
Tip voor MithraMadness aangezien jij graag alles moeilijk lijkt te willen doen...gastewindows logica "Druk op Start om af te sluiten"
Nee hoor, Alt+F4 vanaf het bureaublad werkt ook. Je kunt ook veelal op de powerswitch drukken om het OS af te sluiten (instelbaar)