wintershoppen.nl
wintershoppen.nl
Iemand ervaring met wintershoppen.nl
Helaas moet ik bekennen dat ik er in gestonken ben.
Product (airfryer) gekocht, betaald, maar nooit geleverd.
Helaas moet ik bekennen dat ik er in gestonken ben.
Product (airfryer) gekocht, betaald, maar nooit geleverd.
Re: wintershoppen.nl
Klinkt als een dropshipper.
Wanneer heb je het gekocht, wanneer heb je betaald en wat was de beloofde levertermijn?
Wanneer heb je het gekocht, wanneer heb je betaald en wat was de beloofde levertermijn?
wintershoppen.nl bestaat al niet meer dus denk geld foetsie
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
https://webshopchecker.nl/shop/wintershoppen-nl/
Webshopchecker herkent deze shop wel. Maar inderdaad, de site lijkt niet (meer) te bestaan.
Webshopchecker herkent deze shop wel. Maar inderdaad, de site lijkt niet (meer) te bestaan.
Indien betaald met je creditcard, neem dan contact op met je creditcard maatschappij voor aflevering garantie.
Neem anders contact op met www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen je advies geven wat je kunt doen.
Dat de website uit de lucht is is geen goed teken. Meestal ben je je geld kwijt.
Neem anders contact op met www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen je advies geven wat je kunt doen.
Dat de website uit de lucht is is geen goed teken. Meestal ben je je geld kwijt.
-
- Contacteer:
Als je geen Track & Trace hebt gekregen is het foute boel.
U kunt aansluiten bij de lange rij, maar ik vrees dat u naar de airfryer kunt fluiten
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/w ... 1a2ca973b8
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/w ... 1a2ca973b8
-
- Contacteer:
Je had hem beter bij een Mediamarkt kunnen kopen en afhalen..
Of Blokker of Bol.
-
Kortom: gebakken lucht
-
De winter komt er weer aan, niet uit te sluiten valt dat deze site weer even online komt. Een gewaarschuwd mens (m/v/l/h/b/t/q) telt voor twee.
-
Ik koop veel vinyl in de UK en USA. Werkelijk nog nooit een t&t code gehad. Wel altijdirene.van-houte-valkenburg schreef: ↑09 jan 2022 01:30Als je geen Track & Trace hebt gekregen is het foute boel.
de platen ontvangen. En de aankopen zijn bij grote bedrijven dus niet bij Ebay handelaar of particulier.
-
Niet uit te sluiten is dat deze dropshipper onder vele andere namen al lang actief is. En natuurlijk gaan ze geen oude koeien uit de sloot halen. Wel aardig onnodig om een oud topic weer nieuw leven in te blazen.J. Deltoer schreef: ↑16 nov 2022 23:36De winter komt er weer aan, niet uit te sluiten valt dat deze site weer even online komt. Een gewaarschuwd mens (m/v/l/h/b/t/q) telt voor twee.
Ben je je aan het vervelen, Jules, dat je al die ouwe ellende aan het oprakelen bent?J. Deltoer schreef: ↑16 nov 2022 23:36De winter komt er weer aan, niet uit te sluiten valt dat deze site weer even online komt. Een gewaarschuwd mens (m/v/l/h/b/t/q) telt voor twee.
Lowieze
vindt dit leuk
-
Nee, ik waarschuw slechts. Met de donkere gure wintermaanden en black friday op komst verwacht ik weer veel nepshops en topics van mensen die er weer in zijn getrapt.