Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leuke autokeus, maar inderdaad een auto waarbij je scherp moet zijn omdat er veel kaf onder het koren zit. Zeker als je in het iets lagere segment shopt, kom je veel afgeragde auto's tegen. Ik weet niet of je een quattro versie wilt, zo ja dan kan een slecht exemplaar je een bak geld kosten. Vind je echter een goede, dan heb je heel veel lol want het rijdt fantastisch.

Heb in diverse versies (variërend van de oude 1.8T tot een dik getunede 3.2 quattro met een forse 400+ pk) heel wat kilometers in de Eifel mee achter de rug. Genieten!

Succes met je zoektocht, altijd leuk!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

En dan moet die ene paarse met oranje stippen die er is ook nog eens goed onderhouden zijn. Je weet wel spelden in hooibergen te verstoppen, breien.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

Dat is gewoon crazy.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar, 'inhoudelijk': het kopen van een tweedehands auto is vaak inderdaad een drama. Zeker in het budget-gebeuren.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Die is nog van de eerste generatie toch? Ik heb er ook aan gedacht om er eentje uit 2005 of 2006 te kiezen, maar met minder dan een ton op de teller zijn ze vrij zeldzaam en ongeveer even duur als de tweede generatie.

En eerlijk gezegd vind ik de tweede generatie qua uiterlijk een stuk mooier en die 2.0 TFSI is vrij makkelijk naar 250 pk te chippen voor een paar honderd euro, dus je krijgt ook flink wat power voor zo'n lichtgewicht auto.

Maar mijn zoektocht loopt voorlopig nog door. En ik sta ook open voor een ander merk of model, zolang het maar een lichtgewicht sportieve auto is en minder dan een ton op de teller heeft. Zo kwam ook de Peugeot RCZ bij me op, maar die 1.6 THP motor is ook zo'n probleemgeval, ook met de schraapveren. Alsof alles wat mijn interesse heeft een probleem motor heeft.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Gt86/brz is ook een fijne stuurmachine.

Lisa29

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Het praten over auto's klinkt voor mij altijd als een hele moeilijke buitenlandse taal😅
Heb recent wel behoorlijk wat uitzendingen gekeken van Rambam. Daar komt wel het beeld naar voren dat in vrijwel elke beroepsgroep er mensen zijn die een loopje nemen met de waarheid. Incassobureaus waarbij medewerkers zich uitgeven voor deurwaarders terwijl ze dat niet zijn. Ouderen die alarmsystemen en stoelen aangesmeerd krijgen voor veel te hoge prijzen. Loodgieters en slotenmakers die omdat ze bovenaan google staan hun geld over de rug van hun klanten terug verdienen via woekerprijzen.
Vind het knap dat je zelf al zoveel weet, anders zouden ze je zo onder de tafel kletsen. Succes met het vinden van een auto zonder motorproblemen.

Moneyman

fonsflons schreef:
08 jan 2022 17:10
Moneyman schreef:
08 jan 2022 15:32

Heb in diverse versies (variërend van de oude 1.8T tot een dik getunede 3.2 quattro met een forse 400+ pk) heel wat kilometers in de Eifel mee achter de rug. Genieten!

Ik heb de baseball uitvoering in de collectie!
Goeie keus :wink: Één van de meer begeerlijke, wat mij betreft. Mits een goed exemplaar.

Moneyman

fonsflons schreef:
08 jan 2022 22:42
Nadat ik wat minder actief in mijn bedrijf ben geworden heb ik mijn verzamel hobbie ook wat praktischer gemaakt door mezelf te trakteren op een mooi zeldzaam duits paardje met een 3.6 turbo uit de vorige eeuw.
Love it :D
Afbeelding

Moneyman

Nijogeth schreef:
08 jan 2022 18:15
En ik sta ook open voor een ander merk of model, zolang het maar een lichtgewicht sportieve auto is en minder dan een ton op de teller heeft.
Cabrio of coupé?

Nijogeth

Coupé. Cabrio is toch minder praktisch omdat ie toch ook als woon/werk wordt gereden. Overigens zijn bepaalde hot hatches ook niet helemaal afgeschreven, maar dan niet de types als een Golf GTI, die iedereen rijdt.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

breien schreef:
08 jan 2022 22:37
Een leuk licht sportief autootje
https://www.maserati.com/nl/nl/modellen/mc20
Auto van de zaak

(Voor mij persoonlijk te laag, al rijdt hij prima)

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Altijd lastig met verkeersdrempels, die lage dingen. Als het dan toch een Maserati moet zijn, dan liever een Quattroporte (het vorige model, de vijfde generatie). Maar, eerlijk gezegd, nog liever een Rover P5, een Morris Minor, een Peugeot 404, een Panhard Dyna Z, een Renault Dauphine, een Citroën 15/6 of zelfs een BX 4TC.

Erthanax

In een leuke Lincoln Continental 1948 heb je meer ruimte. Verkrijgbaar als convertible en als sedan. Heel betaalbaar in aanschaf.

Nijogeth

breien schreef:
09 jan 2022 14:19
Een ander leuk autootje
https://www.louwmanexclusive.nl/collect ... pen-white/
Inderdaad. Stuur mij even een PM met het adres, zodat ik de rekening van sponsoring kan sturen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

breien schreef:
09 jan 2022 15:37
Het leukste koekblik.
https://images.app.goo.gl/61R2tsCELwwFx7Vf6
"Snaakse mogelijkheden"
https://youtu.be/5kgFIv__S1s

Lisa29

Zag gisteren weer een reminder dat tegenwoordig de multipla juist helemaal "flex" is. De Bentley voor degenen die geen risico willen lopen:
https://youtu.be/c8VYGVMc_G0

Erthanax

Multipla, dat is toch "spuuglelijk" in het Italiaans?

Lisa29

Erthanax schreef:
09 jan 2022 19:42
Zou zomaar kunnen 😁
Hrt filmpje is vooral grappig omdat het de draak steekt met rappers die denken dat je pas wat voorstelt met een dikke auto en duur horloge etc.

Nijogeth

Erthanax schreef:
09 jan 2022 19:42
Ik dacht juist dat het "vetrol" betekende

Plaats reactie