Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Gefeliciteerd, Lady`!
Opa en oma van vaderszijde zijn verheugd over de aanwinst en gaan vanavond op bezoek. Ik denk dat opa en oma van moederszijde al wel geweest zullen zijn, want daar was eerste achterkleinzoon even gestald.
Hartelijk gefeliciteerd Lady!
Lady1234
vindt dit leuk
Ik lees het nu pas, gefeliciteerd Lady1234. Wat leuk toch weer hè.
Lady1234
vindt dit leuk
Ja, het blijft een wonder, vind ik.
Dat is het, een wonder. Van harte gefeliciteerd!
Lady1234
vindt dit leuk
-
Heel bijzonder, nu weer een kindje bij je kleinkind, overgrootmoeder ben je, Lady ! Wow!
Lady1234
vindt dit leuk
Ja, meer dan 32 jaar geleden was zijn vader, mijn kleinkind dus, een of twee dagen in de week bij mij/ons, als zijn moeder dienst had, maar voor mijn gevoel is dat nog als de dag van gisteren. Nu is hij twee meter en moet echt bukken om me te zoenen. En de nieuweling is net zo’n knappe baby als zijn vader was.
moederslink
, Erthanax
, sjohie
, Moneyman
en Lisa29
vinden dit leuk
-
grapje....reageer maar niet hoor 4 generaties, dan moet jij, Lady, dik in de 80 zijn en dan nog zo scherp van geest !
reggie2
vindt dit leuk
Dat moet wel als je op het Radar forum zit.
Volgende maand wat minder, dan een stuks of veertig aangiften inkomstenbelasting. Mijn hobby.
Volgende maand wat minder, dan een stuks of veertig aangiften inkomstenbelasting. Mijn hobby.
moederslink
en Moneyman
vinden dit leuk
moederslink schreef: ↑03 feb 2022 21:01grapje....reageer maar niet hoor 4 generaties, dan moet jij, Lady, dik in de 80 zijn en dan nog zo scherp van geest !
-
Ik kwam hier even omdat ik een vraag heb en zodoende las ik het heugelijke feit nu pas.
Maar proficiat met de nieuwe wereld burger Lady.
Dan nu mijn vraag;iemand hier die verstand van ( valse) munten heeft?
Heb er hier een van 2 euro met Dante erop,Italiaan?
Ziet er net zo uit als een andere ,staan ook netjes lettertjes in de rand,maar het middenstuk is NIET goudkleurig maar gewoon zilverkleurig net als de buitenrand.
Wie o wie lost dit raadsel op?
Lady1234
vindt dit leuk
Hm... klintk als een vervalsing van de speciale Vaticaan-editie ter ere van Dante Alighieri.scharrelschipper schreef: ↑04 feb 2022 17:24Dan nu mijn vraag;iemand hier die verstand van ( valse) munten heeft?
Ziet er net zo uit als een andere ,staan ook netjes lettertjes in de rand,maar het middenstuk is NIET goudkleurig maar gewoon zilverkleurig net als de buitenrand.
https://www.knm.nl/vaticaan-2-euro-dant ... uct/13068/
https://www.eurocoinhouse.com/nl/bijzon ... 2021-dante
-
Deze is een italiaan,dat is niet vaticaans toch?Moneyman schreef: ↑04 feb 2022 17:28Hm... klintk als een vervalsing van de speciale Vaticaan-editie ter ere van Dante Alighieri.scharrelschipper schreef: ↑04 feb 2022 17:24Dan nu mijn vraag;iemand hier die verstand van ( valse) munten heeft?
https://www.knm.nl/vaticaan-2-euro-dant ... uct/13068/
https://www.eurocoinhouse.com/nl/bijzon ... 2021-dante
Waar ligt Vaticaanstad ook alweer?
Ook de Italiaanse 2-euromunt is tweekleurig en heeft het portret van Dante.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Ja, maar de tekst zal Italiaans zijn.
-