Onvolledige evering bestelling 745311145.
De bestelling is niet volledig geleverd. Krijgen alleen maar mails terug van klantenservice met de opmerking dat eea aan postnl is aangeboden op 23 1 2022.
Bij postnl is de zending nog niet bekend en dus ook geen geplande bezorgdatum bekend.
Enkel contact mogelijk via webformulier en per mail. Krijg alleen maar standaard antwoorden terug en krijg geen tevreden antwoord. Er wordt nog steeds verwezen naar brexit, dat het aangeboden is aan post en dat je geduldig moet wachten.
Slechte communicatie, inhoudelijk worden mails nauwelijks gelezen en krijg je dezelfde antwoorden
Weten nu niet waar we aan toe zij en hoe lang het nog duurt voordat we het bestelde en betaalde product gaan ontvangen.
Zijn er meer consumenten met deze teleurstellende ervaringen??
Tip: niet online bestellen bij dit bedrijf. Super slechte service. Het is maar de vraag of je je bestelde product ooit gaat ontvangen.
Kan RADAR hier weer aandacht voor vragen als er opnieuw veel consumenten de dupe zijn?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onvolledige levering bestelling JD Sports
-
Harald van Pijkeren
Onvolledige levering bestelling JD Sports
Laatst gewijzigd door Radar op 04 feb 2022 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Typfout verbeterd
Reden: Typfout verbeterd
Re: Onvolledige levering bestelling JD Sports
De webwinkel is verantwoordelijk voor de levering.
Indien betaald met je creditcard neem dan met hun contact op en doe een beroep op aflevering garantie.
In andere gevallen kan je contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. In een uiterste geval zal je naar een deurwaarder kunnen gaan, zodat je naar de rechter toe kan gaan.
Indien betaald met je creditcard neem dan met hun contact op en doe een beroep op aflevering garantie.
In andere gevallen kan je contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. In een uiterste geval zal je naar een deurwaarder kunnen gaan, zodat je naar de rechter toe kan gaan.
Ook ik heb bijzonder slechte ervaringen met JDSports. Bij mij werd uit een via DPD geleverde zending een trainingsjack van een compleet trainingspak gestolen. DPD gebeld en deze volstaat met de mededeling dat er een incident intern wordt vastgelegd. Over een verzekering wordt in het geheel niet gerept. Verder hoor je niets meer.
JD veelvuldig gemaild en tot vervelens toe nietszeggende invulformulieren ingevuld en gemaild welke niet leken aan te komen. Afhandeling van " klachten" blijkt overigens in Engeland ter zitten waardoor men zich " veilig" voelt om niet te reageren.
Vervolgens per gewone- en aangetekende brief meerdere malen gereclameerd. Daarna gedreigd om allerlei instanties in te schakelen...........geen reactie. Bij diverse filialen in Nederland en België persoonlijk deze zaak aangekaart. Beloven van alles maar er gebeurt niets!! Ze nemen zelfs inBreda de telefoon niet op. Naar Engeland gebeld en dan doen ze of ze gek zijn....
Uiteindelijk, na een hele lange tijd, een mailtje ontvangen dat ik niet tijdig op hun invulformulier(en) zou hebben gereageerd (niet waar) en dat dit een reden is om de zaak als definitief afgedaan te beschouwen. Helaas gebruikte ik toen nog niet mijn credit-card want dan was deze onverkwikkelijke zaak wellicht al lang opgelost geweest.
Aan mij zullen ze nog geen schoenveter meer verkopen.
JD veelvuldig gemaild en tot vervelens toe nietszeggende invulformulieren ingevuld en gemaild welke niet leken aan te komen. Afhandeling van " klachten" blijkt overigens in Engeland ter zitten waardoor men zich " veilig" voelt om niet te reageren.
Vervolgens per gewone- en aangetekende brief meerdere malen gereclameerd. Daarna gedreigd om allerlei instanties in te schakelen...........geen reactie. Bij diverse filialen in Nederland en België persoonlijk deze zaak aangekaart. Beloven van alles maar er gebeurt niets!! Ze nemen zelfs inBreda de telefoon niet op. Naar Engeland gebeld en dan doen ze of ze gek zijn....
Uiteindelijk, na een hele lange tijd, een mailtje ontvangen dat ik niet tijdig op hun invulformulier(en) zou hebben gereageerd (niet waar) en dat dit een reden is om de zaak als definitief afgedaan te beschouwen. Helaas gebruikte ik toen nog niet mijn credit-card want dan was deze onverkwikkelijke zaak wellicht al lang opgelost geweest.
Aan mij zullen ze nog geen schoenveter meer verkopen.
Als u op Klacht.nl had gekeken had u daar niets gekocht.
bupaul
vindt dit leuk