Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Vanaf volgend jaar doet de Sovjet Unie mee.
Dat er ooit een universiteit was weet ik. Maar die is er al lang niet meer. Dus nog steeds de verbazing dat de universiteit van Harderwijk nu ontdekt zou hebben dat de dinosauriërs uitstierven in april.
Daar werkte een hele beroemde professor, Fetze Alsvanouds.
-
Moneyman
vindt dit leuk
Iets leuks? Ellende volgen in Oekraïne.
-
Gijzelnemer in Amsterdam is nu overleden. 27 jaar én had al een strafblad.
Waarom moest deze man zo keihard worden aangereden?
Met een mogelijk op scherp staande bomgordel had de boel kunnen exploderen.
Ik praat niet goed wat ie heeft gedaan, uiteraard niet , maar ik vind dat de politie , in een aantal gevallen, niet goed is toegerust om te de-escaleren.
Ook bij " verwarde " mensen zie je dit : zo iemand wordt met 5-6 man stevig vastgepakt en zelfs op geschoten.
Is de politie niet in staat om gericht in bv een been te schieten of te taseren?
Ik praat niet goed wat ie heeft gedaan, uiteraard niet , maar ik vind dat de politie , in een aantal gevallen, niet goed is toegerust om te de-escaleren.
Ook bij " verwarde " mensen zie je dit : zo iemand wordt met 5-6 man stevig vastgepakt en zelfs op geschoten.
Is de politie niet in staat om gericht in bv een been te schieten of te taseren?
Welja, nou doet de politie het weer fout. Prima dat ze hem aangereden hebben. Jammer voor hem dat hij dat niet overleefd heeft.
De politie kan het niet snel goed doen hè.moederslink schreef: ↑24 feb 2022 12:47Gijzelnemer in Amsterdam is nu overleden. 27 jaar én had al een strafblad.
Misschien eens met professionele mensen praten die in soortgelijke situaties hebben moeten handelen, dan zie je het van de andere kant.
kuklos
vindt dit leuk
Ik denk dat er gewoon een agent achteraan had moeten rennen met de vraag om even stil te staan zodat die de taser even kan gebruiken..
-
Op deze manier belast hij in iedergeval niet de staatsbegroting.
Was gister al bekend dat hij is overleden. Vond het een fantastische actie van die DSI man. Mogen ze van mij vandaag nog richting de 'verwarde' Poetin en cs sturen.moederslink schreef: ↑24 feb 2022 12:47Gijzelnemer in Amsterdam is nu overleden. 27 jaar én had al een strafblad.
-
Ik zal dat in ieder geval niet zeggen. Hulde voor de politie van mijn kant. Maar er zal straks wel weer een advocaatje opgezet worden om een eis te formuleren tegen de nederlandse staat. En Sylvana zal hier ook zeker en vast een mening over hebben.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Het blijkt dat mijn onderstaande reactie niet klopt. Ik meende dat de gijzelnemers Bulgaars was maar het bijkt dat de gijzelaar Bulgaars was. Om de reacties hierop begrijpelijk te houden laat ik mijn reactie wel staan maar met deze disclaimer.
"Iets snap ik niet. Deze persoon was een Bulgaar met een strafblad. Waarom is deze persoon niet direct na uitzitten van de straf niet uit ons land gezet als ongewenst vreemdeling?
We hebben zelf criminelen genoeg waarom moeten we criminele vreemdelingen uit andere EU landen toelaten.
Ik heb helemaal niets tegen niet criminele vreemdelingen maar dit soort hoef ik hier niet."
"Iets snap ik niet. Deze persoon was een Bulgaar met een strafblad. Waarom is deze persoon niet direct na uitzitten van de straf niet uit ons land gezet als ongewenst vreemdeling?
We hebben zelf criminelen genoeg waarom moeten we criminele vreemdelingen uit andere EU landen toelaten.
Ik heb helemaal niets tegen niet criminele vreemdelingen maar dit soort hoef ik hier niet."
Laatst gewijzigd door juliomariner op 24 feb 2022 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij was de gijzelaar een Bulgaar.
De gijzelaar was een Bulgaar; de dader had een strafbladen was geen Bulgaar.juliomariner schreef: ↑24 feb 2022 13:36Iets snap ik niet. Deze persoon was een Bulgaar met een strafblad.
Marie Antoinette zou zeggen: dan eten ze maar cake.
Dat is echt het belangrijkste gevolg van de grote ellende daar. :
Dat is echt het belangrijkste gevolg van de grote ellende daar. :
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 24 feb 2022 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik fout zat. De gijzelnemer was geen Bulgaar maar de gijzelaar. Ik zal mijn reactie dan ook zo proberen aan te passen.
-
Deze gijzelnemer, mét strafblad, waarom zat hij niet vast????