Huiskamer
Re: Huiskamer
@fonsflons: dat ' ja maar, dit is anders ' is voor ons aanleiding het onderwerp uit de weg te gaan. Te vaak zo'n tirade gehoord en als we dan iets loslaten over onze achtergrond, dan is het ' ja maar jullie zijn anders '. Dat is niet waar, het enige anders is, dat zo'n iemand ons al kent voordat hij/zij wist van de route azc, ind, enz.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Nog niks. Moet de boel nog op het vuur zetten. Maar wat is het doel van je onderzoek?
Zuurkool met worst.
Groentensoep en hutspot. Was lekker.
Dat moet wel de ophaalchinees zijn.
moederslink
vindt dit leuk
-
Wij aten spruitjes. Er bleven zo.n 10 spruitjes over. Wat doet die ophaaldienst met kliekjes?
Wij hebben hier twee ophaaldiensten daarvoor. Bij daglicht met zwarte vleugels en bij maanlicht met een vacht.moederslink schreef: ↑25 feb 2022 20:56Wij aten spruitjes. Er bleven zo.n 10 spruitjes over. Wat doet die ophaaldienst met kliekjes?
*
Sorry, wil het even kwijt. President Selensky heeft Joodse voorouders en als je dit beseft, dan krijgt de uitspraak 'denazificatie' van Putin een totaal andere lading. Het is persoonlijk en een omkering of ontkenning van de geschiedenis.
Voor de rest hier geen beelden meer vandaag. Vluchtelingenstroom veroorzaakt flashbacks en de woede is machteloos.
*
Ovenschotel met acht verschillende groenten. Simpel recept: wat is er op voorraad, dat schoonmaken, in de schaal, olijfolie en kruiden erover en dan in de oven.
moederslink
vindt dit leuk
Ik reageer nu pas, maar bij mij was het ook spruitjes. Het blijft mijn favoriete groente.moederslink schreef: ↑25 feb 2022 20:56Wij aten spruitjes. Er bleven zo.n 10 spruitjes over. Wat doet die ophaaldienst met kliekjes?
moederslink
vindt dit leuk
Dat is nu een officieel nee geworden.
moederslink
vindt dit leuk
-
En daarom zijn ze er dit jaar niet bij.
Engelstalige persverklaring op https://www.ebu.ch/news/2022/02/ebu-sta ... ntest-2022
Op eurovision.tv vind je onder 'participants' de deelnemende landen en voor zover bekend de liedjes.
Engelstalige persverklaring op https://www.ebu.ch/news/2022/02/ebu-sta ... ntest-2022
Op eurovision.tv vind je onder 'participants' de deelnemende landen en voor zover bekend de liedjes.
-
Stel dat Oekraïne weer gewoon meedoet,dan gaan ze geheid winnen, om een statement te maken.
S-tien kan wel thuisblijven
S-tien kan wel thuisblijven
-
S-10 onze rappende Nederlandse deelneemster..
-
Wat dat betreft ben ik al afgehaakt na Corrie Brokken,of was dat een ander "liedjesfeest"?
reggie2
vindt dit leuk
S-10 nog nooit van gehoord.
En na de puntentelling in Turijn zijn we haar ook weer vergeten. Denk niet dat Oekraïne bij voorbaat wint. Er zijn jurypunten en mei is nog een flink aantal dagen weg, waarin van alles kan gebeuren.
*
Eigenlijk kom ik vanwege WA hier op terug. Gecombineerde audioaansluiting werkt lang niet altijd zoals het moet en ergens is het ergerlijk, dat je telkens weer moet aangeven wat je inplugt. Uitgaand geluid via de USB-aansluitingen wordt niet door elke app herkend of opgepakt.
Ondertussen is de vorige muis overleden, gelijk het hele muizenkerkhof in de lade geruimd en de nieuwe werkt via bluetooth. Dat speelt weer een aansluiting vrij.
Wel makkelijk te beheren is de combinatie van een datakabel en draadloze communicatie met andere apparaten.
En Windows11 is wat meer opgeschoven naar Android in het gebruik / beheer.
Jeugdsentiment is trouwens Windows 3. Of nog wat verder terug ... een babyfoto van mij, waar ik lig te slapen op een oer computer op het werk van mijn vader. Dat waren echt grote kasten.
*
Andere leuke, kleine dingen in het leven. We hebben net twee bezoekers de kamer uitgestuurd. Te verliefd, vergaten even waar ze waren. Wel leuk om die prille liefdes te mogen zien of andersom, we ervaren het als een compliment dat ze zich zo durven te gedragen bij ons.
*
Behuizing is stevig genoeg. Toetsenbord idem. Bestand tegen gamen en verlies-frustratie
+witte angora schreef: ↑09 feb 2022 10:56Dat is exact mijn punt. Ik heb minimaal 3 usb-poorten nodig: één voor de muis, één voor de printer, en één voor het overzetten van data, opladen van de telefoon en andere dingen. [...] Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in de ontwikkelingen wat bruikbaarheid betreft.
= Lekker snel, goed beeld en de koeling slaat maar zelden aan.
Eigenlijk kom ik vanwege WA hier op terug. Gecombineerde audioaansluiting werkt lang niet altijd zoals het moet en ergens is het ergerlijk, dat je telkens weer moet aangeven wat je inplugt. Uitgaand geluid via de USB-aansluitingen wordt niet door elke app herkend of opgepakt.
Ondertussen is de vorige muis overleden, gelijk het hele muizenkerkhof in de lade geruimd en de nieuwe werkt via bluetooth. Dat speelt weer een aansluiting vrij.
Wel makkelijk te beheren is de combinatie van een datakabel en draadloze communicatie met andere apparaten.
En Windows11 is wat meer opgeschoven naar Android in het gebruik / beheer.
Jeugdsentiment is trouwens Windows 3. Of nog wat verder terug ... een babyfoto van mij, waar ik lig te slapen op een oer computer op het werk van mijn vader. Dat waren echt grote kasten.
*
Andere leuke, kleine dingen in het leven. We hebben net twee bezoekers de kamer uitgestuurd. Te verliefd, vergaten even waar ze waren. Wel leuk om die prille liefdes te mogen zien of andersom, we ervaren het als een compliment dat ze zich zo durven te gedragen bij ons.
-
Ik had ook nog nooit van haar gehoord tót bekend werd dat zij naar het Eurovisie Songfestival gaat en toen heb ik haar gegoogeld .