LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PrimeLine doet maar wat

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.

Wat vindt u van de handelswijze van PrimeLine?

Terecht, ik zou, wanneer het uitkomt, zo diensten afnemen van PrimeLine.
1
25%
Onterecht, dit bewijst eens te meer hoe onbetrouwbaar PrimeLine is.
3
75%

Totaal aantal stemmen: 4

in2daBox

PrimeLine doet maar wat

Ongelezen bericht door in2daBox »

Onlangs heb ik een aanvraag gedaan voor een Harense Smid Visa Card. Deze loopt via LaSerVisa een onderdeel van PrimeLine.
Eerst kreeg ik een brief om hun op de hoogte te stellen van mijn bedrijfsadres. Aan de hand hiervan en op grond van mijn persoonlijke gegevens en toetsing bij BKR hebben ze de aanvraag afgekeurd. Dit terwijl ik reeds diverse winkelpassen had lopen via Primeline. Ik heb hier om opheldering gevraagd te meer daar ik na de afkeuring van PrimeLine, bij Visa te Diemen een echte Visa Worldcard creditcard heb aangevraagd en welke de dag erop reeds is goedgekeurd met een bestedingslimiet die 6 maal hoger ligt dan die van de Harense Smid Visa Card. Helaas hebben ze hierop niet inhoudelijk gereageerd. Nog vreemder wordt het als ik enkele weken later een brief in de bus krijg van Primeline met het verzoek om met slechts 1 handtekening een gegarandeerde lening af te sluiten van maar liefst € 1.000,-. Hierop heb ik PrimeLine weer aangeschreven wat hier nu de bedoeling van is. Een creditcard aanvraag met een bestedingslimiet van € 1.500 afkeuren en dan een verzoek om toch even die doorlopende lening van € 1.000 af te sluiten welke ik dan direct op mijn bankrekening gestort krijg. Een zeer vreemde manier van zaken doen. Als reaktie op mijn schrijven heb ik vandaag een brief van PrimeLine ontvangen waarin mij werd verteld dat ik geen gebruik meer kan en mag maken van al mijn (winkel)passen die door PrimeLine zijn uitgegeven. Mijn vraag is nu, kan dit zomaar zonder dat er enige aanleiding qua betalingsgedrag voor is? Ik heb PrimeLine tot deze aktie nooit een opdracht gegeven.
En dat International Card Services (Visa te Diemen) zich zomaar leent om hun naam te grabbel te laten gooien door PrimeLine is op zijn minst gezegd heel opmerkelijk...

Gast

Re: PrimeLine doet maar wat

Ongelezen bericht door Gast »

je betaald zo ie zo woekerrentes die oplopen tot 24% bij de primeline (dochter fortis)

Gesloten