Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Biden doet niets, heeft nietszeggende wollige slappe speeches en zijn populariteit is ernstig gedaald.
Niet één Amerikaan heeft er, vlg mij, zin in om wéér een oorlog ingezogen te worden.
Dit is Europa , een eeuwenoud continent itt Amerika.
Wij staan er alleen voor.
En wordt het een kernoorlog dan is het nagenoeg exit Planet Earth.
Wat ik ook wél zorgelijk vind is straks het schietgrage Vreemdelingenlegioen , zij willen dolgraag en hebben toch niets te verliezen.

Techneut71

Ongelezen bericht door Techneut71 »

En terecht dat Biden vindt dat Europa maar eens zijn eigen boontjes dopt. We schuilen al heel lang achter de VS, en geven al heel lang structureel minder uit aan defensie dan afgesproken mbt de Navo.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
03 mar 2022 15:00
breien schreef:
26 feb 2022 21:55
Zóó week 7
Om S-10 in het 🌞 te zetten.
https://youtu.be/dRA9DKPASzs
Nog maar een keer dan, maar nu met het officiele nummer.
https://www.youtube.com/watch?v=v2m-MGSys0k&t=143s
Ach, ongeacht wie er mee doet, Oekraïne wint dit jaar. Al zetten ze daar een krijsende kip op het podium.

moederslink

Mijn idee :D Oekraïne gaat winnen....als ze al meedoen :wink:

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

beter gezegd, als dat land dan nog bestaat.

Nijogeth

moederslink schreef:
03 mar 2022 15:57
Biden doet niets, heeft nietszeggende wollige slappe speeches en zijn populariteit is ernstig gedaald.
Dat die ook maar weg blijft. De Amerikaanse inmenging in de wereld heeft overal voor grotere problemen gezorgd. Daar moeten we zo min mogelijk mee te maken hebben.

Door Amerikaans ingrijpen is het midden Oosten van een redelijk stabiele regio verandert in een regio waar oorlog na oorlog plaatsvindt. En dat allemaal omdat ze vinden dat iedereen democratisch moet zijn, want de VS heeft bepaald dat dat een foutloos systeem is, of omdat er iets te halen is (olie, wapens, weet ik het waar die gasten allemaal wild van worden).

moederslink

Exact, voor Amerika zal er nu niets te halen zijn.
Maarrrrr, wanneer Poetin het in z'n harses haalt om Litouwen te annexeren dan komen de Amerikanen wél.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

En zo dom is de Kremlin-mafia dan weer niet.

juliomariner

Jablan schreef:
03 mar 2022 15:44

. hij verschijnt alleen zittend in beeld, bij voorkeur achter een bureau.
Ons lijkt een tia of beroerte waarschijnlijker, zeker gezien de verandering in houding en uitlatingen, die wijzen op een verandering in het karakter.
Het is inderdaad opvallend dat hij alleen zittend is te zien. Ook opvallend vind ik de houding van zijn handen. Hij houd met zijn linkerhand bijna constant het tafelblad vast.
Ook heeft hij een veel dikker hoofd dan vroeger (Pretnison?)

moederslink

Zijn sterrenbeeld is nb weegschaal, bij uitstek geschikt als bemiddelaars en wars van conflicten. 🤔

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

We waren in 1940 anders maar wat blij met de hulp van de VS. Trouwens met wat latere hulp van de Russen ook.

Is een zeer bekende bijwerking van prednison. Moon face.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Techneut71 schreef:
03 mar 2022 15:59
En terecht dat Biden vindt dat Europa maar eens zijn eigen boontjes dopt. We schuilen al heel lang achter de VS, en geven al heel lang structureel minder uit aan defensie dan afgesproken mbt de Navo.
Tsja, aan de andere kant, de VS heeft de ook vrij onzalige gewoonte, om NAVO leden mee te trekken in de meest onzalige oorlogen, die WMD's in Irak gaan we denk ik niet meer vinden, en de vluchtelingen gevolgen te dragen van hun matige buitenlandse beleid, zie Syrië. Dus we hebben ook wel wat van 'm tegoed vind ik.

Verder zijn die cijfers best tricky, de EU draagt bijvoorbeeld bases bij, en logistieke support, die niet in die 2% berekening zit. Niet dat we daarmee ons straatje schoon vegen, we lopen inderdaad achter qua percentage, maar dat kan je ook weer op meerdere manieren berekenen.

Frappant genoeg heeft Putler het voor elkaar gekregen om heel west-Europa te verenigen op een manier die de VS nooit is gelukt, dus dat is mooie bijvangst.

moederslink

Ben toch wel benieuwd naar wat Trump in deze had gedaan.
Ik was beslist geen fan van Trump, maar hij en Poetin waren toch een soort vriendjes?

reggie2

Ongelezen bericht door reggie2 »

sjohie schreef:
03 mar 2022 16:29

Frappant genoeg heeft Putler het voor elkaar gekregen om heel west-Europa te verenigen op een manier die de VS nooit is gelukt, dus dat is mooie bijvangst.

Die bijvangst heeft wel een hele vieze smaak.

Vind het dieptriest.

juliomariner

moederslink schreef:
03 mar 2022 16:25
Zijn sterrenbeeld is nb weegschaal, bij uitstek geschikt als bemiddelaars en wars van conflicten. 🤔
Laten we deze pseudo wetenschap hier aub niet bij betrekken.
Stel Poetin is inderdaad ziek (opvallend dik gezicht en dat met zijn handen), wat zal er gebeuren als Poetin door ziekte definitief wordt uitgeschakeld, wie krijgt dan de macht?

moederslink

Opvallend veel protesten onder de Russische bevolking.
Dit is niet wat zij willen. Ook zij lijden onder sancties en willen van Poetin af.
De protestgroepen worden massaal opgepakt , maar de groep groeit wél.
Ik weet niet of Poetin ziek is, er gaan idd geruchten , maar het zal hem niet doen stoppen.
Dit zal dan zijn laatste grote daad zijn en dan heeft ie geschiedenis geschreven, eeuwige roem😰.
Laatst gewijzigd door moederslink op 03 mar 2022 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Protestanten?

moederslink

:lol: autocorrectie....

Nijogeth

moederslink schreef:
03 mar 2022 16:30
Ben toch wel benieuwd naar wat Trump in deze had gedaan.
Ik was beslist geen fan van Trump, maar hij en Poetin waren toch een soort vriendjes?
Trump (die ik verder totaal idioot vind) zijn hele buitenlandbeleid was het voorkomen van oorlogen en extreme kosten voor de VS. Die had deze oorlog kunnen voorkomen, daar waar Biden niets wilde toegeven aan de Russen.

We lachen vaak om Trump, maar hij was de enige president in mijn bestaan die oorlogen probeerde te voorkomen, slechte relaties probeerde te verbeteren met andere landen en zijn buitenlandbeleid was echt wel top, wat dat betreft. Alleen bij China liep dat wat minder.

Logisch ook. Trump is een zakenman. Zaken doen is makkelijker als de banden goed zijn.

En heel eerlijk gezegd, de koude oorlog is nooit helemaal verdwenen. Er zijn altijd grootmachten geweest die de anderen wilden overtreffen. De VS voorop.

Nijogeth

juliomariner schreef:
03 mar 2022 16:32
wat zal er gebeuren als Poetin door ziekte definitief wordt uitgeschakeld, wie krijgt dan de macht?
Poetout

Plaats reactie