Klopt breien, fluitketel op het gasfornuis, dat is misschien nog wat goedkoper wat energie betreft. Toch maar eens over nadenken. Weet alleen niet of de katten het lawaai kunnen waarderen. Plus: koffie moet je met 90 graden zetten, en groene thee met 80 graden. dat is met een fluitketel nog wel een dingetje. Met mijn waterkoker kun je de temperatuur instellen.
Klopt breien, fluitketel op het gasfornuis, dat is misschien nog wat goedkoper wat energie betreft. Toch maar eens over nadenken. Weet alleen niet of de katten het lawaai kunnen waarderen. Plus: koffie moet je met 90 graden zetten, en groene thee met 80 graden. dat is met een fluitketel nog wel een dingetje. Met mijn waterkoker kun je de temperatuur instellen.
Maar het water moet wel eerst gekookt hebben, dan minuut af laten koelen.
Persoonlijk heb ik niets met voetbal. Verwende multimiljonair die na ieder seizoen voor nog meer geld van club wisselen.
Dat gezegd hebbende, wanneer ajax verliest vind ik dat altijd wel vermakelijk.
Maar het water moet wel eerst gekookt hebben, dan minuut af laten koelen.
En dan voor de volgende opgietronde herhalen. Anders is het water te ver afgekoeld. De watertemperatuur om goede koffie te zetten komt erg nauw. Iets boven de 90 graden is optimaal.