Na ruim 2 jaar zijn er nog genoeg.
En gaan ze morgen grootschalig met corona het ziekenhuis in, dan maak je zelf weer een lockdown mee
Vooralsnog veranderen de vaccins niet mee. Wat te denken geeft.
Wie wil de griepprik van 2 jaar terug hebben?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Na ruim 2 jaar zijn er nog genoeg.
Vooralsnog veranderen de vaccins niet mee. Wat te denken geeft.
Ik snap je zin niet helemaal. Je zegt, ik ben helaas nog steeds niet gevaccineerd en op het eind zeg je, dat je blij bent dat je het niet gedaan hebt.
Simpel, ik wil ook veilig zijn maar niet ten koste van alles. En het is jammer dat ze het niet uitgezocht hebben. En ja achteraf ben ik blij dat het allemaal wel mee viel. Melle er eigenlijk niet veel van. Het had ook anders kunnen zijn.
Interessant. Van de week bij Ikea: die verkopen er nu ineens eentje die ook nog deel kan uitmaken van een tafeltje. Komt best wel een stroom lucht uit, is nog in te stellen ook. En dan komt de onvermijdelijke vraag: werken alle luchtzuiveraars even goed in het verminderen van besmettingen, of zijn er verschillen? En als er verschillen zijn, hoe kom je aan de nodige informatie? Wanneer is het zinvol om zo'n ding in te zetten?Jablan schreef: ↑19 apr 2022 21:08De laatste tijd valt mij wat anders op. Elke keer als ik buiten Nederland ergens ben, staan er luchtzuiveraars als aanvulling op de ventilatie. Ook die helpen het aantal besmettingen omlaag te krijgen. Voorbeeld: plek waar een vaste groep mensen komt en niemand anders. In Nederland onder Omikron BA.2 kun je erop wachten, dat ze allemaal een positieve zelftest melden en waar luchtzuiveraars staan, daar blijft het bij een enkeling. Prima virusremmer, wat mij betreft.
Doe ik. Reggie2 gooide het woord 'drammen' erin. Wel opletten wie je wat verwijt.
Er zitten filters in.
Nee, want dat continue gezeur over "speldenkussens" is zo lekker respectovol hé Reggie...reggie2 schreef: ↑19 apr 2022 21:49Ach @scharrelschipper....als mensen geen vaccinatie willen, dan hebben ze het maar te respecteren net zoals sommigen er 4 in laten jassen.
Alsnog hoor je dan geen uitspraken te doen over " hel en verdoemenis", als je dat dan terug krijgt....dram je
Lekker zo laten..
Erg zwart-wit verhaal. Onbenoemd blijft dat omikron variant mild is, dat is wellicht de belangrijkste factor voor de lege ziekenhuizen.
Het was mijn oma die kort voor haar dood in 1988 voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis moest, voor de zoveelste keer geprikt werd, en vervolgens verzuchtte: 'waarom al dat geprik, ik ben toch geen speldenkussen?'Moneyman schreef: ↑20 apr 2022 10:16Nee, want dat continue gezeur over "speldenkussens" is zo lekker respectovol hé Reggie...reggie2 schreef: ↑19 apr 2022 21:49Ach @scharrelschipper....als mensen geen vaccinatie willen, dan hebben ze het maar te respecteren net zoals sommigen er 4 in laten jassen.
Alsnog hoor je dan geen uitspraken te doen over " hel en verdoemenis", als je dat dan terug krijgt....dram je
Lekker zo laten..![]()
Dat is dan diep triest.witte angora schreef: ↑20 apr 2022 15:19
Ik denk dat de huidige generatie niet eens weet wat een speldenkussen is.
Onderliggende vraag: Wie stopt er nog sokken?reggie2 schreef: ↑20 apr 2022 16:19Dat is dan diep triest.witte angora schreef: ↑20 apr 2022 15:19
Ik denk dat de huidige generatie niet eens weet wat een speldenkussen is.