Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Op 9 januari heb ik 6 maatwerkgordijnen besteld bij de Kwantum en deze zouden op 15 februari worden bezorgd. Vrije dag genomen en de avond van te voren mails ontvangen van Kwantum en bezorgbedrijf dat de gordijnen tussen 2 en 4 bezorgd zouden worden. Niks bezorgd, alleen een telefoontje van de bezorger dat bedoeld was voor een andere klant waarin me werd meegedeeld dat mijn bestelling niet was aangekomen (?). Geen reactie van Kwantum gehad.
Lang verhaal kort: in maart zijn 2 van de 6 gordijnen bij mij bezorgd en sindsdien zijn de andere 4 'kwijt'. Ik heb precies 1 mailtje en 1 telefoontje van Kwantum ontvangen dat ze zo spoedig mogelijk worden bezorgd. Om de twee weken bel ik en krijg dan vooral heel geïrriteerde medewerkers aan de lijn. "We zijn er mee bezig mevrouw en het helpt niet als u daar steeds over belt" is zo ongeveer de strekking.
Geen verontschuldiging, alleen de mededeling dat ze ermee bezig zijn. Terwijl uit hun reacties blijkt dat ze geen idee hebben waar mijn gordijnen zich bevinden.
Vorige week heb ik maar een mail gestuurd waarin ik aangaf Radar in te schakelen en opeen was er binnen notime reactie. -Uw gordijnen zijn overgedragen aan de bezorger!-
We zijn een week verder, de bezorger weet van niks, ik heb geen gordijnen en de wederom geïrriteerde medewerker van Kwantum geeft ook toe dat ze gordijnen niet zijn overgedragen aan bezorger.
Schiet mij maar lek!
Wat me vooral heel erg stoort is dat Kwantum geen enkele verantwoordelijkheid neemt/voelt..... hun irritatie op mij richten. Hoezo??
Ik hoef mijn geld niet terug, ik wil gewoon gordijnen!
Lang verhaal kort: in maart zijn 2 van de 6 gordijnen bij mij bezorgd en sindsdien zijn de andere 4 'kwijt'. Ik heb precies 1 mailtje en 1 telefoontje van Kwantum ontvangen dat ze zo spoedig mogelijk worden bezorgd. Om de twee weken bel ik en krijg dan vooral heel geïrriteerde medewerkers aan de lijn. "We zijn er mee bezig mevrouw en het helpt niet als u daar steeds over belt" is zo ongeveer de strekking.
Geen verontschuldiging, alleen de mededeling dat ze ermee bezig zijn. Terwijl uit hun reacties blijkt dat ze geen idee hebben waar mijn gordijnen zich bevinden.
Vorige week heb ik maar een mail gestuurd waarin ik aangaf Radar in te schakelen en opeen was er binnen notime reactie. -Uw gordijnen zijn overgedragen aan de bezorger!-
We zijn een week verder, de bezorger weet van niks, ik heb geen gordijnen en de wederom geïrriteerde medewerker van Kwantum geeft ook toe dat ze gordijnen niet zijn overgedragen aan bezorger.
Schiet mij maar lek!
Wat me vooral heel erg stoort is dat Kwantum geen enkele verantwoordelijkheid neemt/voelt..... hun irritatie op mij richten. Hoezo??
Ik hoef mijn geld niet terug, ik wil gewoon gordijnen!
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Ik zou maar even naar die winkel en gewoon mijn geld terugeisen. Die 2 die wel bezorgd zijn, komen ze maar ophalen.
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Dien daar uw beklag in.
JHFranke
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1034
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Dat u uw gordijnen wilt is begrijpelijk, maar dit lijkt op een gebed zonder end. U kunt een ultimatum stellen waarin de gordijnen bezorgd moeten zijn (Kwantum kan immers zo nieuwe gordijnen laten maken in het atelier), maar aangeven dat u er klaar mee bent is ook niet zo vreemd. Wat hebt u aan het willen van gordijnen als die niet komen? Maar ja, bij een andere verkoper komt u ook weer in de wachtrij te staan.
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Maar dan komt de omzet wel terecht bij een winkel die je de omzet gunt.NeoDutchio schreef: ↑02 mei 2022 19:21Maar ja, bij een andere verkoper komt u ook weer in de wachtrij te staan.
NeoDutchio
en 16again
vinden dit leuk
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
..en heeft u betaald?
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Stuur hun een mail en geef aan dat,
je hun 14 dagen de tijd geeft om tot een oplossing te komen
Anders de koop ontbinden. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat een stappenplan.
Daarna kan je hulp vragen aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen of naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... uiswinkel/ voor een bindend uitspraak.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor hulp of advies.
je hun 14 dagen de tijd geeft om tot een oplossing te komen
Anders de koop ontbinden. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat een stappenplan.
Daarna kan je hulp vragen aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen of naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... uiswinkel/ voor een bindend uitspraak.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor hulp of advies.
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Dankjewel, hier ga ik wat mee doen! Het is vooral de manier waarop Kwantum reageert (niet of geirriteerd) die me dwars zit. En dat gaat niet anders worden vrees ikSeinhuis schreef: ↑03 mei 2022 01:01Stuur hun een mail en geef aan dat,
je hun 14 dagen de tijd geeft om tot een oplossing te komen
Anders de koop ontbinden. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat een stappenplan.
Daarna kan je hulp vragen aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen of naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... uiswinkel/ voor een bindend uitspraak.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor hulp of advies.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Niet meer bellen ! Zelf zou ik deze op maat gemaakte en betaalde gordijnen nu binnen 14 dagen willen hebben.
Annuleren schiet niet op , kun je misschien weer maanden wachten.
Ik zou een mail en aangetekende brief op poten sturen naar het hoofdkantoor :
---De Katsbogen , Belle van Zuylenstraat 10 , 5032 MA Tilburg.---
--- E-mailadres : [email protected]
Veel succes !!!
Annuleren schiet niet op , kun je misschien weer maanden wachten.
Ik zou een mail en aangetekende brief op poten sturen naar het hoofdkantoor :
---De Katsbogen , Belle van Zuylenstraat 10 , 5032 MA Tilburg.---
--- E-mailadres : [email protected]
Veel succes !!!
Anneke C
vindt dit leuk