Huiskamer
Re: Huiskamer
Er is ook een Kids Vrij Abonnement. Kind moet dan wel begeleid worden door iemand ouder dan 12 jaar en moet zijn eigen ov chipkaart hebben.
https://www.ns.nl/abonnementen/kids-vrij.html
https://www.ns.nl/abonnementen/kids-vrij.html
Lisa29
en moederslink
vinden dit leuk
-
Alfatrion en Moneyman geven vaak juridische adviezen.
Seinhuis zal u verwijzen naar het juridisch loket.
Seinhuis zal u verwijzen naar het juridisch loket.
Nijogeth
vindt dit leuk
-
Ok misschien was het geen handige uitspraak maar om daar aangifte van te doen.....
De kans dat de aangifte in een diepe bureaula ligt en daar nooit meer uit komt is erg groot.
Ik zou dus wachten met stappen totdat u eventueel van de officier van justitie hoort (kans lijkt me erg klein)
Mischien is het wel handig om uw relatie met deze jeugdbeschermer te verbeteren. De eerste stap is dan misschien om uw excuses aan te bieden.
Daarna schrijf op wat hij volgens u verkeerd doet en laat hem dat lezen. Als u met hem in gesprek gaat kan het misschien weer escaleren.
De kans dat de aangifte in een diepe bureaula ligt en daar nooit meer uit komt is erg groot.
Ik zou dus wachten met stappen totdat u eventueel van de officier van justitie hoort (kans lijkt me erg klein)
Mischien is het wel handig om uw relatie met deze jeugdbeschermer te verbeteren. De eerste stap is dan misschien om uw excuses aan te bieden.
Daarna schrijf op wat hij volgens u verkeerd doet en laat hem dat lezen. Als u met hem in gesprek gaat kan het misschien weer escaleren.
Blijkbaar hebt u niet echt veel geleerd op die opleiding beveiliging. Zo’n uitspraak kan heel dreigend overkomen. Hij vroeg u toch niet op de koffie?
-
Volgens mij is onze Ridder weer terug in een nieuw jasje...
scharrelschipper
, juliomariner
en witte angora
vinden dit leuk
Niet voor het een of ander, maar bent u niet een oude bekende?
Nu ben ik heel benieuwd: hoe weten jullie dat dit Ridder is? Er zijn helaas meer mensen die hulpverleners bedreigen. Of die in de clinch liggen met degenen die beslissingen nemen over het contact met hun kinderen. Is het de woordkeuze, details van het verhaal of iets anders waardoor jullie denken dat het Ridder is? Ik bedoel dit niet beledigend, ben alleen heel nieuwsgierig
-
Het is én de woordkeuze én het type topic
scharrelschipper
, juliomariner
en Lisa29
vinden dit leuk
Steeds die déjà vu’s…..
Lisa29
vindt dit leuk
-
Een nieuwe die in meerdere topics schrijft en de schrijfstijl.
Ik miste alleen het beste mensen van het forum.
Heb bij mods gemeld om te beoordelen of dit onze vriend is of niet.
Ik miste alleen het beste mensen van het forum.
Heb bij mods gemeld om te beoordelen of dit onze vriend is of niet.
Lisa29
vindt dit leuk
Heeft zichzelf dus waarschijnlijk verraden door onderwerp- en woordkeuze...
Ik ben dan misschien ook wel 'verdacht' als relatieve nieuweling in de huiskamer
Ik ben wel benieuwd of de mods er achter komen of jullie vermoeden terecht is. Als het klopt zijn jullie goede detectives
Ik ben dan misschien ook wel 'verdacht' als relatieve nieuweling in de huiskamer
Ik ben wel benieuwd of de mods er achter komen of jullie vermoeden terecht is. Als het klopt zijn jullie goede detectives
scharrelschipper
vindt dit leuk
Lisa29
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Hij was er de vorige keer op attent gemaakt dat de aanhef van zijn topic al bekend voorkwam. Die aanhef heeft hij nu achterwege gelaten, maar het verhaal over het proces en zijn kind, plus baan maakt het duidelijk.
-
Hier nog een voor wie het al snel duidelijk was.
Een Ridder zonder poen...
Een Ridder zonder poen...
Lady1234
vindt dit leuk
Ook voor jou blijkt het
-
Ik vind het ook belangrijk, gelijke monniken gelijke kappen
Anders zou Stofkomkommerzuiger en Obelix ook terug moeten mogen komen.
Anders zou Stofkomkommerzuiger en Obelix ook terug moeten mogen komen.
scharrelschipper
vindt dit leuk