Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
RichardVictor
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2021 12:22

Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Ongelezen bericht door RichardVictor »

Goedendag beste lezer!

Yellowbrick krijgt heel wat geld binnen op een onterechte wijze. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd deze parkeer firma te bereiken maar dat lukt op geen enkele wijze. Niet per telefoon, niet per mail, niet per WhatApp en ook niet via media zoals twitter.
Hieronder heb ik mijn ervaring samengevat en is dit verhaal per mail nog aan dit bedrijf gestuurd;
Ter verder overtuiging had ik zelfs mijn locatie melding historie van goolge maps toegevoegd.
Enfin, nooit meer iets van gehoord dus ik dacht aan het programma RADAR.

Hier is wat ik heb geschreven:
----
Op 14 oktober wilde mijn auto aanmelden voor parkeren in zone 14520
Amsteldijk 148 te Amsterdam.
Aanmelden ging niet goed [kreeg geen normaal contact door storing, blauw
scherm met de tekst "sorry iets ging niet goed met de verbinding']
Poging tijd van aanmelden:14:50
Moest op dat moment echter wel parkeren voor belangrijk gesprek.
Daarna nogmaals geprobeerd, leek geen succes.
Daarna nog voor de laatste keer gechecked voor het wegrijden op de tijd
van 16:30
Eenmaal thuis - na diner- nogmaals gekeken en wat bleek? Tijd was _wel_
ingegaan en de parkeertijd liep nog door ook! _Meteen_ afgemeld om
20:00.
Terwijl alle voorgaande keren alles wel steeds klopte is het dus nu niet
goed gegaan.
De bijbehorende kosten kan ik echter niet verantwoorden en claimen daar
deze niet terecht zijn door deze storing.

Mijn verzoek is dan ook deze:
Het kwijtschelden van de parkeertijd van 16:30 tot aan 20:00 - en de
daarbij aanverwante kosten [ berekening leg ik vooralsnog even in uw
handen]

Deze melding is ook in beknopte zin op uw website ingestuurd doch hierop
is nog niet gereageerd ook niet met een gespreksbevestiging, case nummer
of andere referentie.

Graag zien wij een antwoord op korte termijn over dit onderwerp
tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Richard

----
Natuurlijk krijg je dan wel een rekening toegestuurd met een veel te hoog bedrag.
En een Herinnering, en een Aanmaning, maar contact wil men niet!

Hoog tijd om dit aan te kaarten!
Graag jullie reactie en of dit verder u ook is overkomen?

Hartelijke groet!
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2021 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid en discussie

Jablan
Berichten: 6270
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Ongelezen bericht door Jablan »

Dit is het forum met behulpzame medemensen, niet de redactie van het programma. Wie kent een route om met deze dienstverlener in contact te komen en antwoord te krijgen?

H.F.
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2022 15:00

Re: Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Ongelezen bericht door H.F. »

Ik heb ook soortgelijke ervaring en heb mijn verhaal op dit forum gezet. Vandaag eindelijk iemand aan de tel gehad. Als iedereen nu stopt met betalen en alle onterechte bedragen terug laat storten als het per auto. incasso is en YB gezamelijk laat weten dat er meerderen zijn die ook frustraties hebben met hun beleid dan kunnen we wel hen aanklagen voor wanbeleid en on terechte facturen sturen en hen zelfs schadeloosstelling eisen...soort van smartegeld voor de frustraties en vergallen van de tijd om hen te kunnen bereiken.

Seinhuis
Berichten: 2399
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik begrijp helemaal niks van.

Neem eventueel contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Ongelezen bericht door sjohie »

Wanbeleid, terugvorderen, kwijtschelden, aanverwante kosten, best straffe termen in de reacties van RichardVector en H.F. Dan als antwoord op de vraag, ja dat is mij ook wel eens overkomen. Toen heb ik de telefoon opgeborgen, en heb ik het even geregeld bij de parkeerautomaat, en ben verder gegaan met mijn leven.

Jette57
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2022 19:44

Re: Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?

Ongelezen bericht door Jette57 »

Herkenbaar, heb ook een akkefietje met Yellowbrick en er is geen contact met ze te krijgen. Opgelost door account op te heffen en via een app van de concurrent verder gaan parkeren.
Pick your battles, luchtte mij enorm op

Gesloten