En over de AOW en over het slecht behandelen van kinderen. Het is de huiskamer.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Klopt. In het centrum heeft de Hema 2 etages, dus ook een roltrap en belangrijk, een toilet.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Een roltrap in Barneveld? ![😲](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f632.svg)
Dat weet ik wel zeker. Ik vergis mij echt niet. Ik heb er vorige week nog gebruik van gemaakt en onlangs in Arnhem ook.
We krijgen nu toch hopenlijk geen lijst van Hema’s die ook een roltrap hebben? ![😁](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f601.svg)
Lisa29
vindt dit leuk
Misschien is er wel iemand heel hard op zoek naar een lijst van HEMA's met roltrap, wie weet
In mijn woonplaats ken ik 3 filialen waarvan 1 met roltrap. Die andere 2 zijn gelijkvloers dus geen idee waar die roltrap dan naar toe zou moeten gaan......
En Ajax is landskampioen. Gefeliciteerd aan alle fans zeg ik met een beetje jaloezie. Maar het is jullie gegund.
In mijn woonplaats ken ik 3 filialen waarvan 1 met roltrap. Die andere 2 zijn gelijkvloers dus geen idee waar die roltrap dan naar toe zou moeten gaan......
En Ajax is landskampioen. Gefeliciteerd aan alle fans zeg ik met een beetje jaloezie. Maar het is jullie gegund.
-
De Hema in Veenendaal heeft één roltrap: omhoog. Naar beneden kan, hoe decadent, met de lift. Het liftje, wel te verstaan.
En ja, er is ook een gewone trap.
En ja, er is ook een gewone trap.
Zelfs TWEE roltrappen in Barneveld! Bij de Hema! Ongelooflijk! Kom daar eens om bij de Action!
Lisa29
vindt dit leuk
-
Sorry, maar waar gaat dit over?
-
Dit gaat over roltrappen bij de Hema. Koffie?
juliomariner
vindt dit leuk
-
Met een beetje zout graag want vind dit alles een beetje flauw.
-
Ik kijk nooit reclame dus hoef ik me er ook niet aan te ergeren
Lekker toch, met zo'n vette druipende rookworst over de roltrap heen en weer stuiteren. Al ben ik al in geen jaren meer bij een HEMA geweest en is dit meer de herinnering die ik als kind bij de HEMA heb.
-
Roltrappen? Dat mag toch niet meer, dat is toch niet woke....
En koffie zal ook wel binnenkort gecanceld worden...
De Action in Capelle a/d IJssel (Koperwiek) heeft 2 roltrappen en een lift. En dat terwijl de winkel maar uit 1 verdieping bestaat (wel op de eerste verdieping
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Maar al deze informatie is natuurlijk vrij nutteloos omdat iedereen die er regelmatig komt dit wel weet en iedereen die er niet komt deze informatie ook niet nodig heeft
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
Ik zal een vers bakkie voor je zetten, want ik krijg de indruk dat de koffiezetter ontkalkt is, zonder hem daarna goed door te spoelen.juliomariner schreef: ↑12 mei 2022 08:43Met een beetje zout graag want vind dit alles een beetje flauw.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)