Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik geloof niet eens dat ik kleding met reclame bezit
Er stond ook iets in de voorwaarden dat je geen (sluik)reclame mag maken. Daar ben ik niet zo bang voor. Wel dat ik per ongeluk 'storend aanwezig" ben door bijvoorbeeld veel te hard te lachen. Of niet meer kunnen stoppen met lachen
Er stond ook iets in de voorwaarden dat je geen (sluik)reclame mag maken. Daar ben ik niet zo bang voor. Wel dat ik per ongeluk 'storend aanwezig" ben door bijvoorbeeld veel te hard te lachen. Of niet meer kunnen stoppen met lachen
Ik bedoelde het ook niet vervelend, u kunt niet weten wat er in de voorwaarden staat.
In de mail die we kregen als voorbereiding stond ook dat tassen groter dan een A4tje niet mee de studio in mogen. Dus ik heb even gebeld om dit na te vragen aangezien mijn handtas een redelijk formaat heeft. Zegt de dame aan de telefoon: handtassen mogen wel mee, het gaat er vooral om dat mensen niet met van die grote Jumbo tassen in beeld gaan zitten
Ik voel me een beetje een klein kind dat naar een pretpark gaat
Erthanax
vindt dit leuk
-
Maar ga je als publiek, Lisa? Dat is absoluut leuk om een keer mee te maken. Niet alleen dat je er bent, maar vooral om te zien hoe zo'n programma op wordt genomen.
Enne... als er hapjes en drankjes zijn beloofd, stel je daar van tevoren maar niet teveel van voor. Dan kan het alleen maar meevallen.
Enne... als er hapjes en drankjes zijn beloofd, stel je daar van tevoren maar niet teveel van voor. Dan kan het alleen maar meevallen.
Lisa29
vindt dit leuk
Jep, ik word klapveewitte angora schreef: ↑14 mei 2022 20:51Maar ga je als publiek, Lisa? Dat is absoluut leuk om een keer mee te maken. Niet alleen dat je er bent, maar vooral om te zien hoe zo'n programma op wordt genomen.
Ik ben echt groot fan van het programma dus het lijkt me superleuk om er bij te zijn.
Ik heb niks gezien of gehoord over drankjes dus stel me er inderdaad weinig bij voor. Als er dan toch iets te eten of drinken is telt dat voor mij als bonus
moederslink
vindt dit leuk
Haha, klapvee. Doet me denken aan dat nummer van de Heideroosjes met die titel.
Lisa29
vindt dit leuk
Ik ben erg benieuwd
Na morgen ga ik nog 4 keer naar de opnames van hetzelfde programma dus dat is 5 keer een leuke ervaring als het goed is
Als ik deze twee berichten lees:
Dat het een leuke ervaring wordt, weet ik wel zeker. Veel plezier!
Dan ligt de oplossing voor de hand: krentenbolletjes en een pakje Fristi of Chocomel mee
Dat het een leuke ervaring wordt, weet ik wel zeker. Veel plezier!
Lisa29
vindt dit leuk
-
Lisa29
vindt dit leuk
@Erthanax: ja ik heb al 1 pakje drinken in de koelkast liggen. En morgenvroeg boterhammetjes in de broodtrommel
Ik stuiter van alle kanten maar op een positieve manier
@Scharrelschipper: dank, heb het gevoel dat dat gaat lukken
Ik stuiter van alle kanten maar op een positieve manier
@Scharrelschipper: dank, heb het gevoel dat dat gaat lukken
-
Toch wel apart dat je er nu voor betalen moet. Vroeger kon je je aanmelden, en als er plek was, was je welkom. Alhoewel: de eerste twee of drie series van Maestro waren gratis, daarna moest je er geloof ik ook voor betalen. Of wat verderop in het seizoen, weet het niet meer zo precies eigenlijk. De allereerste serie, en dan de eerste afleveringen waren het mooiste om mee te maken. Juist omdat het splinternieuw was hadden de deelnemende kandidaten geen flauw benul waar ze aan begonnen waren. Later werd het allemaal wat meer gepolijst.
Maar, dat zag je ook bij Het Blok bijvoorbeeld. Het eerste seizoen was absoluut het mooiste, daarna kwamen er toch meer berekenende gelukzoekers in beeld.
Maar, dat zag je ook bij Het Blok bijvoorbeeld. Het eerste seizoen was absoluut het mooiste, daarna kwamen er toch meer berekenende gelukzoekers in beeld.
Lisa29
vindt dit leuk
Het kostte 5 euro per kaartje wat ik op zich wel mee vind vallen. Las ergens dat ze mensen soms laten betalen zodat de kans groter is dat mensen daadwerkelijk op komen dagen. Als het gratis is hebben mensen meer de neiging om niet te komen en dan hebben ze te weinig publiek.
Bij Even tot hier waren ze in het begin ook zoekende, met een ensemble en een musical. Toen dat door corona niet meer kon is het programma naar mijn idee alleen maar beter geworden. Tijdens seizoen 1 nodigden ze mensen op het einde van de aflevering nog uit om een opname bij te wonen. Dat kan nu niet eens meer want de kaartjes waren al in 1 dag uitverkocht. Zegt ook wel iets over de populariteit van het programma.
Bij Even tot hier waren ze in het begin ook zoekende, met een ensemble en een musical. Toen dat door corona niet meer kon is het programma naar mijn idee alleen maar beter geworden. Tijdens seizoen 1 nodigden ze mensen op het einde van de aflevering nog uit om een opname bij te wonen. Dat kan nu niet eens meer want de kaartjes waren al in 1 dag uitverkocht. Zegt ook wel iets over de populariteit van het programma.
Iemand nog zin in een leuk knutselprojectje?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... or-bodykit
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... or-bodykit
-
Ga er maar lekker van genieten, Lisa.
Lijkt mij een heel leuke ervaring!
Lisa29
vindt dit leuk
Stemmen via de officiële app is gratis. Voor het stemmen per telefoon of sms gelden per land andere tarieven.
De vakjury's uit Azerbaidzjan, Georgië, Montenegro, Polen, Roemenië, San Marino zijn gediskwalificeerd en de punten zijn vervangen door een gewogen gemiddelde uit een groepje vergelijkbare landen.
Het was een sterke editie dit jaar, maar de finale duurde te lang. 4 uur en een kwartier ... is langer dan de meeste opera's, films.
Wens voor volgend jaar: voor Nederland iets met meer tempo, dat goed blijft hangen en vrolijk klinkt.
Lijkt mij onjuiste info. Stemmen per app gaat direct via de internetverbinding, staat los van je telefoonnummer ... en in alle andere landen wordt bij de app juist gezegd, dat het gratis is. Je moet alleen je locatie opgeven in verband met het niet-stemmen-voor-eigen-land.
Aangezien we op de grens wonen, is het alleen wisselen van netwerk om die regel te omzeilen.
Diodato met Fai Rumore (Italië, 2020), Roemenië (WRS - Llámame) en Spanje (Chanel - SloMo) worden hier teruggehaald en nog een paar keer bekeken.
Aangezien we op de grens wonen, is het alleen wisselen van netwerk om die regel te omzeilen.
Diodato met Fai Rumore (Italië, 2020), Roemenië (WRS - Llámame) en Spanje (Chanel - SloMo) worden hier teruggehaald en nog een paar keer bekeken.
Ik zit lekker in de 1e klas van de trein nog helemaal na te gloeien van de geweldige dag vandaag
Geen idee of ik in beeld kom, ik vermoed eigenlijk van niet. Alwetende ben ik in ieder geval niet geworden, ik was al weg bij de 1e vraag
Ontzettend genoten, superleuk om mee te maken. En het is echt een aanrader om te kijken vanavond om 22.00 uur NPO1
Geen idee of ik in beeld kom, ik vermoed eigenlijk van niet. Alwetende ben ik in ieder geval niet geworden, ik was al weg bij de 1e vraag
Ontzettend genoten, superleuk om mee te maken. En het is echt een aanrader om te kijken vanavond om 22.00 uur NPO1
Erthanax
, scharrelschipper
en moederslink
vinden dit leuk
Was ik sowieso al van plan.
Lisa29
vindt dit leuk