We kregen liters kado. Dus je gaat de volgende keer mee? Ze gaat een proefritje maken in de Performance. Verder moet ze wachten op de Nederlandse typegoedkeuring. Ik blijf thuis hoor.
Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ga er maar lekker van genieten, Lisa.
Lijkt mij een heel leuke ervaring!
Lisa29
vindt dit leuk
Stemmen via de officiële app is gratis. Voor het stemmen per telefoon of sms gelden per land andere tarieven.
De vakjury's uit Azerbaidzjan, Georgië, Montenegro, Polen, Roemenië, San Marino zijn gediskwalificeerd en de punten zijn vervangen door een gewogen gemiddelde uit een groepje vergelijkbare landen.
Het was een sterke editie dit jaar, maar de finale duurde te lang. 4 uur en een kwartier ... is langer dan de meeste opera's, films.
Wens voor volgend jaar: voor Nederland iets met meer tempo, dat goed blijft hangen en vrolijk klinkt.
Lijkt mij onjuiste info. Stemmen per app gaat direct via de internetverbinding, staat los van je telefoonnummer ... en in alle andere landen wordt bij de app juist gezegd, dat het gratis is. Je moet alleen je locatie opgeven in verband met het niet-stemmen-voor-eigen-land.
Aangezien we op de grens wonen, is het alleen wisselen van netwerk om die regel te omzeilen.
Diodato met Fai Rumore (Italië, 2020), Roemenië (WRS - Llámame) en Spanje (Chanel - SloMo) worden hier teruggehaald en nog een paar keer bekeken.
Aangezien we op de grens wonen, is het alleen wisselen van netwerk om die regel te omzeilen.
Diodato met Fai Rumore (Italië, 2020), Roemenië (WRS - Llámame) en Spanje (Chanel - SloMo) worden hier teruggehaald en nog een paar keer bekeken.
Ik zit lekker in de 1e klas van de trein nog helemaal na te gloeien van de geweldige dag vandaag
Geen idee of ik in beeld kom, ik vermoed eigenlijk van niet. Alwetende ben ik in ieder geval niet geworden, ik was al weg bij de 1e vraag
Ontzettend genoten, superleuk om mee te maken. En het is echt een aanrader om te kijken vanavond om 22.00 uur NPO1![😁](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f601.svg)
Geen idee of ik in beeld kom, ik vermoed eigenlijk van niet. Alwetende ben ik in ieder geval niet geworden, ik was al weg bij de 1e vraag
Ontzettend genoten, superleuk om mee te maken. En het is echt een aanrader om te kijken vanavond om 22.00 uur NPO1
Erthanax
, scharrelschipper
en moederslink
vinden dit leuk
Was ik sowieso al van plan. ![😁](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f601.svg)
Lisa29
vindt dit leuk
Hihi, de publieksopwarmer (leuk mens trouwens) zei al dat we er op ons best moesten uitzien want er kijkt een miljoenenpubliek![😄](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f604.svg)
moederslink
vindt dit leuk
Gefeliciteerd voor Antoinette!breien schreef: ↑15 mei 2022 18:46https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/a ... ward-2022/
GEFELICITEERD
Vanavond ga ik op zoek naar Lisa29 tijdens Even Tot Hier. Leuk programma
Ik ben benieuwd of u me vindt
-
Zal hier denk ik een ander progamma zijn,maar ik kan altijd nog uitwijken naar mijn laptop.
Mits het internet meewerkt hier in de grensstreek Frankrijk/Belgie.
U hebt geen schotel dan?
Het vorige seizoen scoorde een paar keer boven de 2 miljoen. Dat is echt hoog, maar tijdens corona lagen de kijkcijfers vaak hoger dan anders, en het was wat eerder op de zaterdagavond. Om 22.00 op zondag is kijkcijfertechnisch wat minder gunstig. Dat het er veel worden en de meeste kijkers trekt op dat tijdstip, durf ik wel te voorspellen.Lisa29 schreef: ↑15 mei 2022 18:32Hihi, de publieksopwarmer (leuk mens trouwens) zei al dat we er op ons best moesten uitzien want er kijkt een miljoenenpubliek![]()
Lisa29
vindt dit leuk
Ja gelukkig zijn ze vanaf volgende week weer op de zaterdagavond. Bij het opnemen van de promo's zeiden ze dat 1 ervan net voor of na Boer zoekt vrouw zou zitten. En daar "kijken 7 miljoen mensen naar" dus die promo zou dan die kijkers moeten 'lokken'Erthanax schreef: ↑15 mei 2022 19:26Het vorige seizoen scoorde een paar keer boven de 2 miljoen. Dat is echt hoog, maar tijdens corona lagen de kijkcijfers vaak hoger dan anders, en het was wat eerder op de zaterdagavond. Om 22.00 op zondag is kijkcijfertechnisch wat minder gunstig. Dat het er veel worden en de meeste kijkers trekt op dat tijdstip, durf ik wel te voorspellen.Lisa29 schreef: ↑15 mei 2022 18:32Hihi, de publieksopwarmer (leuk mens trouwens) zei al dat we er op ons best moesten uitzien want er kijkt een miljoenenpubliek![]()
Ze hebben in diverse tvgidsen interviews en dergelijke gegeven als promotie dus ben benieuwd of dat iets heeft uitgehaald. Los van de kijkcijfers blijf ik het een geweldig programma vinden. Zou het liefst iets verklappen van alle leuke dingen maar dat is niet aardig tegenover de programmamakers dus dat doe ik maar niet.
Ik heb echt geen promo nodig om naar ze toe gelokt te worden. Ze zijn het zout in de pap.
Lisa29
vindt dit leuk
Lisa29
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Jawel,maar als er bomen in de schotelrichting staan werkt dat niet altijd.
Dat gaat hier overigens wel goed.
En aangezien mijn betere helft een ander programma wil zien moet ik proberen via canal digitaal op mijn laptop Lisa te zien
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
En het internet is hier dus beroerd.
Lisa29
vindt dit leuk
Dank uLady1234 schreef: ↑15 mei 2022 21:16Heel positief.
https://www.ensie.nl/betekenis/het-zout-in-de-pap
De heren hebben net op Instagram een foto gepost samen met Brigitte Kaandorp en Herman Finkers. Dus die kan ik alvast verklappen
-
Zeker,maar het zijn er heel veel,en ze staan meestal aan de overkant van het kanaal/de rivier.breien schreef: ↑15 mei 2022 21:26Is het kappen van de de bomen een optie?scharrelschipper schreef: ↑15 mei 2022 21:24Jawel,maar als er bomen in de schotelrichting staan werkt dat niet altijd.
Dat gaat hier overigens wel goed.
En aangezien mijn betere helft een ander programma wil zien moet ik proberen via canal digitaal op mijn laptop Lisa te zien![]()
En het internet is hier dus beroerd.
Bovendien,als ik alle bomen die mij storen zou kappen,zou west Europa al gauw ontbost zijn.
Lijkt me ook niet zo`n goed plan.
Lisa29
vindt dit leuk
Geen scharrelschipper maar scharrelhouthakker dan? Ik heb er een beeld bij![😂](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f602.svg)