Zo een met een dikke baard, een flanellen geruit overhemd en een dikke bijl? Het hout kan je natuurlijk gebruiken als brandstof om je schip varend te houden. Dat weer wel.
Ik zou er zo een Louis-de-Funez-achtige film/serie van maken.
Helaas, de hoofdprijs gaat aan uw neus voorbij
Maar mijn eigen zusje zag het ook niet, een tante van mij wel. Het gaat ook zo snel dat je bijna het beeld moet stilzetten om het goed te kunnen zien.
Ik vond het bijwonen nog leuker dan de uitzending, maar de uitzending kan ik nu lekker vaak terugkijken
Even tot Hier was weer uitstekend. Ook leuk dat ze het beroemde duet Duet van Herman Finkers en Brigitte Kaandorp een flinke update hebben gegeven.
(Bij houthakkers in geruite hemden moet ik onvermijdelijk denken aan de Lumberjack Song.)
Ik kijk altijd en ben fan ondanks dat het veel te politiek correct en woke is. Maar dat moet ook kunnen dus het wordt door mij niet gecanceld.
Morgen weer Derksen....
Dan hebben we denk ik een andere definitie van politieke correctheid en woke ze zetten die mensen vaak juist voor schut. Niet alleen bij Even tot hier maar vaak ook in hun theatershows.
Ik ben sowieso dubbel want heb aan de ene kant een hekel aan de cancelcultuur maar aan de andere kant zou ik wel wat mensen of dingen willen cancelen. Te beginnen met maandverband reclames en onze steenkolenpremier.
denk niet dat die cijfers aan mij liggen maar toch bedankt voor het compliment
Ik verheug me al op zaterdag want dan mag ik er weer heen. In juni ook nog 3 keer en dan is het helaas alweer afgelopen met het seizoen. Maar dan gaan Jeroen en Niels weer het theater in dus dan kan ik daar heen
Nooit op reageren, ongelezen weggooien is het enige wat je kunt doen. Meestal houdt het na verloop van tijd wel (een tijdje) op. Vermoedelijk staat je e-mailadres op een of andere spamlijst. Zodra een andere spammer/phisher die lijst weer koopt, begint het weer.
Ons lukt het via unsubscribe en daarna mailadres invullen. Moet soms meerdere keren, omdat er nog mails voor andere productgroepen achteraan komen, maar na een paar weken houdt het vanzelf op.
De laatste tijd krijg ik regelmatig dezelfde phiishingmail (track&trace) in mijn spambox.
Ik geef iet mijn adres door via de verleidelijke unscribe here. Dat wordt ook afgeraden.
Ik ga er zeker niet op reageren. Dus ik geef geen gegevens door
Vraagje. Hoe kom ik er wel vanaf.
Ons lukt het via unsubscribe en daarna mailadres invullen. Moet soms meerdere keren, omdat er nog mails voor andere productgroepen achteraan komen, maar na een paar weken houdt het vanzelf op.
Het advies is om dat juist niet te doen. Hierdoor weten ze dat het emailadres in gebruik is waardoor er vaak nog meer spam volgt.
Laatst gewijzigd door Ik_weet_niet_alles op 16 mei 2022 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Het advies is om dat juist niet te doen. Hierdoor weten ze dat het emailadres in gebruik is waardoor er vaak nog meer spam volgt.
Sorry 2 keer gepost. Kan het bericht niet meer verwijderen.